וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר אמין בוחארי, השיניים בריאות ונקיות

בשיתוף ד"ר אמין בוחארי

27.1.2021 / 15:34

כולנו יודעים כי בכל הקשור לשיניים שלנו לא לוקחים סיכונים. על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר, על הרופא המטפל להתאים את הטיפול באופן אישי לכל מטופל. על החשיבות של תכנית טיפול אישית, הזמנו לאולפן את ד''ר אמין בוחארי, המתמחה בטיפולי שיניים מורכבים ובשיקומי פה

ד"ר אמין בוחארי, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

רפואת שיניים היא לא משחק ילדים. מי שיודע זאת היטב ומעניק טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר הוא ד"ר אמין בוחארי, הצטרפו אלינו לראיון מעניין עימו.

איך נוכל לדעת שהרופא הוא מומחה לשיקום הפה?

"פשוט מאוד, אפשר להתקשר למשרד הבריאות, להסתדרות לרפואת שיניים, ויש את האיגוד הישראלי לשיקום הפה. מומחה לשיקום הפה קיבל את התואר שלו באוניברסיטה לאחר שקיבל את הרישיון לעבוד ברפואת שיניים, הוא מתמחה עוד כארבע חמש שנים באוניברסיטה מוכרת בארץ, יש לו בדרך כלל תעודה על הקיר המעידה כי אכן הוא מומחה לשיקום הפה".

מהן השיטות שקיימות כיום לשיקום הפה?

"הטכנולוגיות הדיגיטליות שנכנסו לעולם רפואת השיניים עוזרות לרופאי השיניים להרים את הרמה מעלה. מהרגע שאנחנו מסוגלים להעתיק נתונים מהקליניקה אל המחשב, כבר אפשר לבנות תוכנית טיפול שהיא מודרנית ומתוכננת יותר. כך ניתן לעצב את החיוך, לדייק את השתלים, לקצר את תהליך הטיפול ובסופו של דבר לייעל את התהליך כולו".

אז בפעם הבאה שאתם ניגשים לטיפול שיניים זכרו כי רופא שיניים המתמחה בשיקום הפה ידע להעניק לכם את הטיפול המקצועי ביותר ולהתאים באופן אישי ומדוייק את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. צרו קשר עם ד"ר אמין בוחארי, מומחה לשיקום הפה.


0544270160

בשיתוף ד"ר אמין בוחארי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully