וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירה מולא, מקצוענית בעולם הביוטי

בשיתוף אמירה מולא

27.1.2021 / 13:17

בצעירותה, אמירה מולא ספגה לא מעט ביקורת ועלבונות על אהבתה לעולם האיפור. אלא שהיא סירבה להרים ידיים וכיום כבר יש לה קליניקה מצליחה ביישוב ירכא, שם היא מעניקה טיפולי יופי לקהל לקוחותיה הרחב. אמירה איתנו היום כדי לספר על הקליניקה והמסע המקסים שעברה

אמירה מולא, טיפולי יופי/אולפן הנבחרים

כשהייתה ילדה קטנה חוותה אמירה מולא, עלבונות מהסביבה כולל מהמורים שלה. כשגדלה פתחה קליניקה לאיפור בכוחות עצמה וכיום היא מצליחה ומרגישה גאווה גדולה על כך.

איזה טיפולים ניתן למצוא בקליניקה שלך?

"בקליניקה שברשותי ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים: טיפולי הסרת שיער, המסת שומן, בעיות עור, טיפולים לקמטים ופיגמנטציה, אקנה, הסרת קעקועים ושיזוף".

ספרי לנו מה עבר עלייך בילדותך?

"כשהייתי ילדה קטנה הייתי מאוד שמנה, ולכן חשוב לי מאוד לטפל בבעיות משקל של אנשים רבים באמצעות מכשירים חדשניים על מנת שהם לא יסבלו כמוני".

איזה מכשיר ייחודי יש לך בקליניקה?

"בקליניקה שלי יש מכשיר ייחודי להמסת שומן שנחשב לאחד המכשירים הטובים בישראל עם תוצאות נהדרות שזוכות לשבחים רבים מהלקוחות. גם כשרציתי לרכוש את המכשיר היו המון התנגדויות, גם בקרב המשפחה. המכשיר הייחודי מעלים סימני מתיחה וקרעי לידה - דברים שבדרך כלל מאוד קשה להעלים".

נדיר להיחשף לאישה מיוחדת כל כך כמו אמירה, מקצוענית של ממש שתעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. אז בואו לקליניקה בירכא ולא תתחרטו.


0545429227

בשיתוף אמירה מולא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully