וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה של חו''ל בתל אביב

בשיתוף טל בייגלס

27.1.2021 / 11:45

שמענו הרבה דברים טובים על טל בייגלס, אז החלטנו לשתף אתכם בממצאים. המסקנות? צפו לתפריט בייגל אמיתי שמגיע לצד מגוון רחב של סגנונות וטעמים, המלווה בסלטים ומאפים

טל בייגלס. טל בייגלס,
טל בייגלס/טל בייגלס

בכל פעם שצוות הנבחרים שלנו מחליט להזמין ארוחה טובה למערכת, ויש פעמים רבות כאלה בתקופה האחרונה, מתעוררת הצעה להרים טלפון לטל בייגלס ולהתפנק. עושה רושם שכל הצוות כבר מבין היטב למה אנחנו חותרים: רוצים שוב לטעום את הארוחות הנהדרות שלהם. מדובר ביופי של מקום לבייגל אמריקאי וממרחים ייחודים, שתיים מהאהבות הקולינריות הגדולות ביותר של אנשי המערכת.

אז אם כבר הזמנו, ישבנו ופתחנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להגיש לכם את הממצאים. עוד לפני הביס הראשון כבר זכרנו שהטעם היה בדיוק כמו זה של הבייגל האמיתי, שיש רק באמריקה, ובטל בייגלס לקחו את הנושא הזה צעד אחד קדימה. הטריות חסרת הפשרות, יחד עם מגוון המטבלים והממרחים יצרו עבורנו חוויה קולינרית שלא ניתן למצוא בארץ.

בטל בייגלס מגישים תפריט בייגל אמיתי, הנעשה בשיטות מסורתיות, במגוון רחב של סגנונות וטעמים, המלווה בסלטים ומאפים מלוחים ומתוקים נוספים, שיגרמו לכם אושר אחד גדול בפה. המסעדה מציגה, פתרונות אירוח לכל מטרה, קו מלא של מוצרי מאפה, מתוקים, כריכים, בשרים, גבינות, דגים, ממרחים, פירות העונה, שתיה קרה וחמה ועוד.

כבר עם כניסתנו לתפריט הראשי של המסעדה, המופיע באתר, הראש שלנו איבד את זה בין כל המנות. פרט לכריכי בייגל עם ממרחים ייחודיים כמו גבינות, דגים מעושנים, בשרים קרים ועוד, אפשר למצוא גם סלטים, קישים, עוגות, עוגיות ומגוון רחב של מוצרי מעדנייה שאפשר לרכוש בגביעים לפי משקל. חלק מאנשי הצוות בחר סלטים בהרכבה אישית בעוד החלק השני התמקד בבייגל, שם ההתלבטות מה לשים בתוכו הייתה מורכבת ומגרה כאחד.

טל בייגלס. טל בייגלס,
טל בייגלס/טל בייגלס

מצאנו מגוון רחב של אפשרויות, החל מקרל מעושן, מטיאס, הרינג, סלמון מעושן, גבינות עזים קשות, צפתית, נקניק סלמי, כתף בקר, חזה עוף, קורנביף ועד אנטיפסטי, סלט ביצים, סלט אבוקדו, סלט טונה וסלטים טבעוניים. מה עוד? כריך סנדוויץ' בייגל הכולל גבינת שמנת וסלמון, כריך רוסטביף שרץ חזק בתקופה האחרונה (מבקר ווגיו), מגוון רחב של גבינות שמנת כמו ציזיקי, בולגרית, צפתית וכדומה. דג מלוח שמכינים אותו במקום, לצד מעדני פורל וסלמון. זה לא מסתיים כאן אבל החלטנו את ההפתעות הנוספות שיש בתפריט להשאיר לכם לבדוק.

בכל הקשור לטעם, פשוט מושלם היה. נהנינו מאד משילובי טעמים קלאסיים ומוכרים כמו סלט ביצים וחמוצים, לצד דג מעושן וגבינת שמנת. את האמת? כשלוקחים חומרי גלם טריים וטובים ובייגל שהוא לא פחות מנהדר, התוצאה פשוט מצוינת. בטל בייגלס כאמור, עושים שימוש בחומרי הגלם הכי טובים ואיכותיים שיש כאשר לדוגמה, גבינת השמנת היא של פילדלפיה מארצות הברית, בעוד דג הסלמון הוא טרי ומעושן לפי המתכון הייחודי של המסעדה. יש לציין כי המחירים אמנם לא הכי זולים אבל האיכות של האוכל, לצד חומרי הגלם שעושים בהם שימוש, בהחלט שווים את זה. מחיר הכריכים נע החל מ30 ₪ ועד 48 ₪ עבור כריכים עם גבינת שמנת וסלמון.

טל בייגלס. טל בייגלס,
טל בייגלס/טל בייגלס

מה הסוד?

הסוד של "טל בייגלס", אשר מתמחה באפיית בייגל אמריקאי, טמון בכך שהכל נאפה במקום בשיטה ייחודית. תחילה מדובר בקמח מיוחד שייעודי לבייגלה, לאחר מכן הליך ההכנה עובר התפחה, נכנס לקירור של 36 שעות, לפני אפיה הוא נכנס לבישול במים רותחים למשך שתי דקות ואז נכנס לתנור האפייה הייחודי של הבייגל.

ישנם מספר סוגי בייגל במסעדה כשבין היתר תוכלו למצוא את הבייגל הקלאסי בציפוי סומסום, בצל פרג ועוד. בייגל חיטה מלאה, בייגל לייט מופחת קלוריות ובייגל כוסמין, שבשנים האחרונות תפס תאוצה מאד גדולה.

טל בייגלס. טל בייגלס,
טל בייגלס/טל בייגלס

שני חברים עשו היסטוריה

טל בייגלס מנוהלת על ידי שני חברי ילדות, שאחרי הצבא נסעו לטייל ובדרך עבדו בניו יורק בחנות בייגל, אם שם בשנת 1981. אחד מהם נשאר בארה''ב, רכש את החנות, התפתח בתחום ובשנת 1995 פתח את טל בייגלס בקרליבך בתל אביב, יחד עם חברו. במרוצת השנים נפתחו סניפים שונים, אבל בסופו של דבר חזרו השניים לסניף הדגל בו הם מתמקדים גם בתקופה הזאת.

בשיחה שערכנו עם אחד מהבעלים הוא סיפר: "אנחנו מתייחסים לעובדים כמו לשותפים, הם חלק ממשפחה אחת גדולה מתוך מטרה וראיה שהדבר יגיע ללקוחות. כבעלים של הרשת, המוטו שלנו הוא משפחה ולא בכדי יש לנו לקוחות חוזרים בכל הסניפים אשר פוקדים את המקום גם בתקופות יותר קשות. הלקוחות יודעים להעריך, לפרגן ובעצם לקדם אותנו למקומות טובים יותר. גם בתקופת הקורונה אנחנו מצליחים להישאר עם הראש מעל המים, צמצמנו בכח האדם ובשעות הפתיחה לאור המשבר, אנחנו עובדים רק על משלוחים וטייק-אוואי כשניתן, ומצליחים לשרוד''.

טל בייגלס. טל בייגלס,
טל בייגלס/טל בייגלס

לאן פניכם מועדות?

''כולנו מחכים שהמסעדה תיפתח לקהל, מחכים לחיים בעיר ובחנות. כרגע בקושי אנחנו רואים אנשים, אבל אני מעריך שהדברים יחזרו לשגרה תוך 3-4 חודשים, אחרי שהחיסונים יתפסו תאוצה. אני מאד מקווה שלקראת הקיץ המצב ישתפר''.

המסעדה שהפכה לשם דבר בתל אביב מאפשרת, בימים כתיקונם, גם אירועים קטנים כמו ישיבות/הרמות כוסית למשרדים, בר מצוות, מסיבות ימי הולדת, ימי נישואין וגם מכירת מארזי פיקניק שנמכרים למשפחות. בשלב זה ניתן להזמין משלוח עד הבית/המשרד או לארוז כל מנה שמוצעת בתפריט וכל מוצר שנמכר במעדניה. שיהיה בתאבון.

טלפון להזמנות: 03-5610564

שעות פעילות: א'-ה 8:00-20:00
שישי - 8:00-17:00
שבת 8:00-20:00

קרליבך 41, תל אביב

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: danylebel01@gmail.com

בשיתוף טל בייגלס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully