וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה האזרחי - אדריכלות ועיצוב פנים

בשיתוף מאיה האזרחי

27.1.2021 / 11:17

ליווי משלב התכנון הראשוני של החלל, דרך יצירת תוכניות עבודה לבעלי המקצוע השונים, ועד לבחירת כל חומרי הגמר להשלמת העיצוב. הליווי כולל התאמה והתכווננות לתקציב הרצוי. מאיה האזרחי | תכנון ועיצוב פנים - הבחירה שלנו!

מאיה האזרחי. באדיבות המצולמים
מאיה האזרחי/באדיבות המצולמים

תכנון ועיצוב פנים מבטאים הרבה מעבר להתאמת התפאורה, בחירת הצבעים הנכונים או סוג הריהוט. זהו תהליך המספק מערך פתרונות אסתטיים ופרקטיים לשימוש טוב יותר בנכס המדובר. המטרה של אדריכלות ועיצוב פנים היא לשפר את חווית המשתמש, על ידי ניצול טוב יותר של החלל והתאמתו בצורה האופטימלית למי שמיועד לגור בו. זוהי למעשה דרך להשפיע על אורח החיים ועל היכולת של בני הבית ליהנות ממרחב מסוים, תוך שיפור איכות חייהם.

אנשי המקצוע העוסקים באדריכלות פנים, עיצוב ותכנון, מתחילים את התהליך עם הקשבה מלאה לצרכי הלקוח, שיקוף האפשרויות במסגרת גודל השטח והתקציב הקיים, ליצירת תוכנית אדריכלית אופטימלית. בחירת איש המקצוע היא השלב הראשון והחשוב ביותר להגשמת החלום העיצובי. מסיבה זו בחרנו להציג את עבודתה של מאיה האזרחי, אדריכלית ומעצבת פנים, שמבחינתנו מייצגת את הדור הבא של תחום התכנון, אדריכלות הפנים והעיצוב.

בית בתל אביב. אסף פינצ'וק,
בית בתל אביב./אסף פינצ'וק

תכנון ועיצוב כמסע וחוויית חיים

מאיה האזרחי (37), נשואה ואמא לשלושה (8, 5, 2) מתל אביב, סיימה את לימודיה בתחום אדריכלות פנים ועיצוב בסטודיו 'ברזין שהם' בהצטיינות, בשנת 2010. כבת למעצבת פנים, הייתה לה היכרות מוקדמת עם התחום, אליו נחשפה יום יום, כמו גם בביקוריהן הרבים במוזיאונים לעיצוב ברחבי הארץ והעולם. עם סיום הלימודים היא פתחה סטודיו עצמאי, ומאז היא עוסקת בתכנון ועיצוב פנים של דירות, בתים פרטיים ומשרדים. מדובר על משרד בוטיק איכותי וקטן, שנותן מענה לתכנון ועיצוב פנים של חללים מא' ועד ת', תוך ניצול נכון של החלל. תכנון חכם, מקורי וייחודי, במטרה להגיע לתוצאה הרצויה, המשלבת אסתטיקה ופרקטיות, ועונה על מרבית צרכיהם וחלומותיהם של הלקוחות.

מבחינתה של האזרחי מדובר על מסע, אותו היא עוברת יחד עם כל אחד ואחת מלקוחותיה, מערכת יחסים שהופכת פעמים רבות לחברות משמעותית. "כמי ששותפה לכל צעד בתכנון ושיפוץ הבית, אני רואה את עצמי גם כפסיכולוגית ומאמנת זוגית. מדובר על תהליך אינטנסיבי, אישי ומשמעותי, במהלכו עולים נושאים הנובעים משיח על אורח החיים, על הרצונות של כל אחד מבני הבית, טעמם האישי וצרכיהם המיוחדים", היא מסבירה ומוסיפה: "אני מאמינה שאם נהנים מהדרך, יכולים לעבור יחד חוויה חיובית שמובילה לתוצר הסופי - בית בו נעים וכיף לחיות ולהיות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דירה בתל אביב. ניצן הפנר,
דירה בתל אביב/ניצן הפנר

שילוב של תכנון ועיצוב אל זמני עם טרנדים ומגמות

שיטוט באתר המרשים שלה, יעזור לכם להכיר את האישה מאחורי העיצוב המדהים והקו הנקי, המלווים את כל הפרויקטים המיוחדים שהיא מתכננת - ביניהם דירות / בתים פרטיים / פנטהאוזים ועוד. האזרחי מסבירה שחשוב לה לשמור על עיצוב קלאסי ואל-זמני שאינו מושפע מטרנדים: "אני לא לגמרי מנותקת מהטרנדים והמגמות בתחום, אבל אני לא פועלת על פיהם. מצד אחד אני מתייחסת בצורה מסוימת לכל מה ש'חם' בתעשייה, אך יחד עם זאת, חשוב לי לאפשר לכל דירה או בית ליהנות משילוב חומרים טבעיים ונצחיים כדוגמת עץ, אבן, בטון וברזל. בצורה כזו אני מאפשרת לבעלי הבית ליהנות מעיצוב אל זמני, שימנע מהם שיפוץ ותכנון מחדש, כל כמה שנים".

שילוב הטרנדים והמגמות נעשה על ידי שילוב של חומרים ואביזרים, אותם ניתן להחליף בקלות, כפי שהיא מסבירה: "לפני כמה שנים צבע חרדל הפך לטרנד חם, בדומה לגווני כחול עמוק ופודרה שכיום אופנתיים במיוחד. כדי לתת לטרנדים ולמגמות ביטוי ,אני אמליץ על צביעת קיר עם אחד הצבעים הללו או אשלב אקססוריז באותם גוונים, בזמן שיתר הבית יעוצב בסגנון קלאסי, שיוצר אווירה נעימה ולא משתלט על החלל, כמו גם בחומרים טבעיים שמשתלבים בצורה הרמונית".

בית בראשון לציון. אסף פינצ'וק,
בית בראשון לציון/אסף פינצ'וק

תכנון ועיצוב פרויקטים, משלב התכנון ועד להגשמת חלום

העבודה עם האזרחי תאפשר לכם ליהנות ממסע מדהים שמתחיל בשיחת היכרות עמוקה, דרך ליווי אישי ומקצועי ועד ליום בו תשבו כולכם בבית החדש, בו כל חלל מתכתב עם סגנון העיצוב הכולל. אחד הקווים המנחים אותה, שהופך ליתרון מרכזי מבחינת הלקוח, הוא התאמת התכנון והעיצוב למסגרת התקציב של הלקוח, כפי שהיא מפרטת: "במידה ואני מבינה שהלקוח עלול לחרוג מהתקציב, נעשה חשיבה מחדש, תכנון שונה וננסה להוזיל עלויות. כל סעיף בתוכנית כולל מגוון הצעות מחיר, החל ממחירים עממיים ועד לעיצוב יוקרתי במיוחד. חשוב לי להסביר..." היא מדגישה: "לא חייבים לקנות את החומרים והמוצרים הכי יקרים, כדי שהשיפוץ יראה נפלא. אפשר ליצור תמהיל נכון לתכנון בית חלומי, מבלי לשבור את הכיס".

פנטהאוז בתל אביב. אסף פינצ'וק,
פנטהאוז בתל אביב/אסף פינצ'וק

שאלת תכנון תקציב

כאמור, אחת הסוגיות המדוברות והחשובות ביותר בתכנון ועיצוב הבית היא נושא התקציב. רבים טוענים כי בתחילת הדרך הם מתכננים תקציב שיפוץ, שהולך וגדל עד ליצירת התוצר המוגמר. האזרחי התייחסה לאופן בו היא מתמודדת עם נושא חריגות התקציב: "מאוד חשוב במהלך הפרויקט להבין מהו התקציב הריאלי, ולבנות את התכנון והעיצוב על פיו. בתחילת התהליך אני עורכת תיאום ציפיות עם הלקוח, ומנסה להבין מהם צרכיו ורצונותיו. על מה הוא חולם. על בסיס זה אני בונה תוכנית, שמשלבת גם את יכולותיו הכלכליות.

"כדי לדייק את הנושא ולהציג אותו ללקוח, אני מכינה טבלאות אקסל שמציגות אומדן עלויות מדויק, אותו אנחנו בוחנים בכל שלב מחדש. זאת במטרה ליצור מצב בו חריגות התקציב הן מינוריות, אם בכלל", היא מסבירה ומתייחסת למצבי קיצון בהם החריגה גדולה: "ישנם מצבים בהם הלקוחות מקבלים במהלך הפרויקט תיאבון, שגורם להם לרצות להשקיע ולשדרג יותר מהצפוי או מהתכנון המקורי. זה אפשרי כמובן, אך בהכרח יהיה מתוך החלטה מושכלת ומודעת לתוספת התקציב".

בית ירושלמי. אסף פינצ'וק,
בית ירושלמי/אסף פינצ'וק

תקופת קורונה - כולם רוצים עוד חדר

משבר הקורונה פגע בעסקים והוביל לבעיות כלכליות וקשיים, גם בתחום המדובר. בנוסף, הגדילה תקופה זו את הצורך ביצירת מרחב אישי ומקצועי גם בבית, כפי שמסבירה האזרחי: "העובדה שבשנה האחרונה שהינו כולנו זמן רב יותר בבית, גרמה לרבים להעריך את המרחב האישי שלהם ואף לבחון אותו מחדש. המצב עודד את מי שהפרוטה בכיסו, לשפץ ולסדר את הקיים. מגמה נוספת נוצרה כתוצאה מהמעבר של רבים לעבודה מהבית, דבר שיצר צורך לעצב חללים ייעודיים לעבודה או לימודים, מול מחשב".

4 טיפים רגע לפני שיפוץ

האזרחי מנדבת 4 טיפים חשובים, לכל מי שמעוניין לתכנן או לשפץ דירה, בית או משרד:

1. מאוד חשוב לעבוד עם מעצב פנים עליו סומכים לחלוטין, ולתת בו אמון מלא. שווה לבחור את המעצב בקפידה ולוודא שיש כימיה טובה ואנרגיות חיוביות. הדבר מבטיח במרבית המקרים תוצאה סופית מושלמת ונכונה.

2. לכו עם האמת שלכם ולא לפי טרנדים או על פי מה שתגיד השכנה. זה הבית שלכם, ובסופו של דבר אתם אמורים להרגיש בו נעים ונוח.

3. תכנון נכון וחשיבה על כל פרטי השיפוץ מראש, יכולים לעזור לכם להוזיל את השיפוץ ועדיין להניב תוצאה יפה, אסתטית ופרקטית. חשוב לזכור ש'יקר' לא בהכרח שווה ל-'יפה'. איש מקצוע שמבין את התחום ומכיר אתכם לעומק, יכול לעשות דברים מדהימים במחירים שפויים, ולגרום לתוצאה הסופית להיראות נהדר.

4. היו חלק מהתהליך ונסו להנות ממנו. בפרויקטים בהם הלקוחות מעורבים ולוקחים חלק פעיל במהלך השיפוץ - זה ניכר בתוצאה. התהליך יכול להיות מהנה, חוויתי ומרנין, ומומלץ להגיע אליו עם המון תשוקה וחשיבה חיובית. זה מתכון בטוח לקבלת הבית האולטימטיבי עבורכם.

לביקור באתר (מומלץ בחום!) http://www.mayahdesign.co.il/

בעמוד הפייסבוק MAYA INTERIOR DESIGN

בעמוד האינסטגרם maya_haezrachy

טלפון ליצירת קשר 0544820187

בשיתוף מאיה האזרחי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully