וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך להיות מבין גדול במחשבים

בשיתוף ענקי המחשב

27.1.2021 / 10:33

הרבה זמן חיפשנו חנות מחשבים שתעניק לנו את כל פתרונות המחשוב לניידים ונייחים לצד תמיכה טכנית ותיקונים - עכשיו מצאנו. הכירו את ענקי המחשב

ענקי המחשב. ענקי המחשב,
ענקי המחשב/ענקי המחשב

אנשי המחשבים הראשונים בארץ בוודאי זוכרים עדיין את הימים בהם חנויות מחשבים אמיתיות היו במקלטים שכונתיים ועוד נקראו כלבו מחשבים. יכולנו לרכוש שם, מלבד מחשבים, גם משחקי מחשב, וזהו בערך. בימים אלו, חנויות מחשבים הן על תקן חצי סופרמרקט של גדג'טים מגוונים וכל מי שנכנס אליהן מרגיש כאילו נכנס לעולם חדש.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום חנויות המחשבים מתוך מטרה לאתר את החנות שמעניקה לא רק מחירים הוגנים אלא תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר, ומצא כי ב''ענקי המחשב'' תמצאו את כל מה שחיפשתם בתחום. החנות בבעלותם של דורון בנקין וישראל דן הוקמה בשנת 2010 ,תוך מטרה לשנות את היחס ללקוחות ואת רמת השירות בישראל. תפיסת עולמם של השניים הייתה לשווק מוצרים במחירים הוגנים ללקוחות, להתמקצע בתחום בו הם עוסקים ולהעניק את השירות הטוב ביותר שניתן, מתוך מטרה שהתחרות בין ענקי המחשב למתחרים שלה תהיה על מצוינות ולא רק על מחירים.

בבדיקה שערכנו מול מגוון רחב של חנויות מחשבים מצאנו כי לצד אתר סחר אלקטרוני, ענקי המחשב מציעה את כל פתרונות המחשוב למחשבים ניידים ונייחים, שירותי תמיכה טכנית ותיקונים למחשבים. בנוסף, החברה משווקת את כל סוגי המחשבים כשבין היתר תוכלו למצוא גם מסכים, ציוד היקפי, תוכנות ועוד. מגוון המוצרים של ענקי המחשב הוא מאד רחב ומעניק מענה, לצד פתרונות, עבור כל אחד, כאשר הם משווקים מוצרים ממיטב המותגים המובילים בעולם:,ASUS, LENOVO, APPLE, DELL SAMSUNG, HP ועוד.

יתרונה של החנות טמון באיכות המוצרים באחריות יבואן רשמי לצד מחירים אטרקטיביים. כמו כן, בענקי המחשב תמצאו מגוון רחב של מחשבים המיובאים לארץ על ידי החברה, ביבוא מקביל, במחירים זולים תוך זמני אספקה מהירים במיוחד. עד כמה מהירים? תוך 24 שעות לכל היותר )שעתיים באזור המרכז).

ענקי המחשב. ענקי המחשב,
ענקי המחשב/ענקי המחשב

שירות בחינם

גולת הכותרת של ענקי המחשב באה לידי ביטוי בכך שלקוחותיה נהנים מיחס אישי, אמין, מקצועי, איכותי וללא פשרות. ביקשנו לברר איך זה קורה בפועל ומצאנו כי צוות ענקי המחשב נותנים מענה לכל שאלה או בעיה במגוון שפות (עברית, אנגלית, ספרדית, איטלקית ורוסית) תוך מתן שירות אדיב ומהיר.
יתרון נוסף של ענקי המחשב טמון בעובדה שכל מי שמזמין מחשב בחנות, זכאי לבקש התקנת מגוון רחב של תוכנות, כולל כמובן התקנת ווינדוס בכל שפה. אנשי הצוות בחנות מתקינים באהבה ובחינם כמובן את כל התכניות החינמיות הרלבנטיות היום בשוק. אתם לבטח תוהים, מה קורה אם ביצעתם הזמנה ישירות מהחנות אליכם הביתה? התשובה היא פשוטה, אנשי ענקי המחשב מתקינים במחשב שלכם תוכנה שמקנה שליטה מרחוק, כלומר אם אתם לא מומחים גדולים במחשבים, אז יש לכם את האפשרות לקבל, דרך אנשי הצוות בחנות, שליטה במחשב שלכם דרך גישה מיוחדת שאתם מעניקים להם וכך לקבל תמיכה טכנית לכל בעיה/שאלה שקשורה לתוכנה. בנוסף, החברה מעניקה גם שירותי טכנאי חוץ לצורך ביקורי בית לתיקונים ומגוון שדרוגים למחשבים, מדפסות וכדומה.

מתן השירות הוא ללא הגבלת זמן ואם לפתע צצה בעיה במחשב שלכם אז מיד עם פנייתכם לחנות, טכנאי מחשבים יעלה מולכם ויעזור בכל בעיה שעלתה. בבדיקה שערכנו מצאנו כי 97 אחוז מכלל הבעיות שקשורות לתוכנה נפתרו תוך 7 דקות, כך שאתם תוכלו מהר מאד להמשיך בעבודתכם בלי לחכות ולחפש את הסכם האחריות או לחלופין לרוץ ממקום מקום והכל בחינם. פרט לשירות המרשים הזה, החנות מעניקה לכל מי שרוכש מחשב, תיק מחשב ועכבר אלחוטי במתנה.

בשיחה שערכנו עם אחד מהבעלים, דורון בנקין, הוא פרש בפנינו את משנתה של חנות המחשבים המצליחה והוותיקה: "בחרנו לעבוד בצורה שונה, אנחנו לא מוכרים קרטונים וכאן זה תם. אצלנו הלקוחות מוצאים הרבה מעבר למה שהם רגילים לקבל. גם באתר, כשאדם נכנס, הוא לא ימצא רובוט שעונה לו אלא נציג אמיתי מהצד השני. לכן, ברגע שמישהו קונה מאיתנו מחשב, הוא מיד מפנה אלינו לקוחות חדשים".

ענקי המחשב מדורגת על ידי דן אנד בראדסטריט ב 10 אחוז העליון מהעסקים האמינים ביותר בארץ, הן מבחינת יציבות כלכלית ומבחינת אמינות ויושרה.

המומחיות של ענקי המחשב היא מחשבים, במיוחד מחשבים ניידים, כאשר במקום יש מעבדה שאפשר לבצע בה שדרוגים ותיקונים במידת הצורך. בנוסף, החנות עושה טרייד אין ובאה לקראת הלקוח בכל מה שאפשר מבחינת שדרוגים למחשבים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ענקי המחשב. ענקי המחשב,
ענקי המחשב/ענקי המחשב

משלוח מהיר

בניגוד לחנויות אחרות, בענקי המחשב, לא תאלצו להמתין יותר מדי זמן בשביל לקבל את הסחורה. הבעלים מתחייבים לכך שהמחשב יגיע אליכם תוך 24 שעות לכל היותר בכל רחבי הארץ ושעתיים לכל אזור המרכז. "בהשוואה לחברות אחרות, שאפשר לחכות שבוע או שבועיים, אנחנו לא מוכרים מחשבים שאין לנו במלאי. אנחנו עובדים על מלאי קיים'' אמר דורון.

לסיכום, מצאנו כי ענקי המחשב יכולה לספק עבורכם חבילה מושלמת: מחירים הוגנים, זמן שיא באספקה ואת השירות הטוב ביותר. דורון בנקין סיכם: ''אנחנו לא רצים אחרי המכירה, זה לא מענין אותנו. אנחנו רוצים שכל לקוח שנכנס אלינו שיהפוך לשגריר. אם מחר יבוא אליו חבר וירצה מחשב שיגיד שהוא הולך לענקי המחשב בתל אביב וזה הכל".

גם אתם מוזמנים ליצור קשר עם החנות ולקבל את כל המידע הנחוץ עבורכם: 074-769-15-12. בנוסף, ניתן לפנות אל נציגי האתר ולקבל מענה בימים א-ה (10:00-20:00) וביום ו וערבי חג (10:00-13:30).

ענקי המחשב. ענקי המחשב,
ענקי המחשב/ענקי המחשב

טלפון 03-5358223

אימיילcomputergiantsoffice@gmail.com

כתובת: לוינסקי 118,תחנה מרכזית החדשה,(כניסה 42-43),תל אביב.

מייל: computergiantsoffice@gmail.com

אתר

מייל: doronb0012@walla.com

בשיתוף ענקי המחשב
  • עוד באותו נושא:
  • מחשב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully