וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדני אלקרם: נדיבות זה שם המשחק

בשיתוף מעדני אלקרם

27.1.2021 / 10:14

חושבים שאתם מבינים בבשר? כנראה שעוד לא ביקרתם בקצביית מעדני אלקרם שבדלית אל כרמל

מעדני אלקרם. מעדני אלקרם,
מעדני אלקרם/מעדני אלקרם

בתקופה בה רק עסקים חיוניים עובדים, החלטנו כי את ימי הסגר השלישי נקדיש למציאת הקצביות הכי מעניינות ומיוחדות בישראל, כאלה שאינכם מכירים. במהלך חיפוש ההמלצות, שצוות הנבחרים שלנו ערך בנושא הקצביות, חזר על עצמו השם ''מעדני אלקרם'', לכן החלטנו להצפין כדי לבדוק את הקצביה אשר פעילה כבר למעלה מחמישים שנה בדלית אל כרמל.

כבר עם הגעתנו לקצביה הבחנו בבשר בקר טרי, בשר טלה, אווז ועוד. הקצביה, בבעלותם של סאפי, עלי ונדין חלבי, היא כבר דור רביעי במקום ויכולה להתגאות בבשר הטרי שהיא מוכרת כמו סטיקים אנטריקוט, טומהוק, סינטה, סינטה בטעמים (חרדל, חמאה, רוטב הבית), פילה, טי-בון, אנגוס, שייטל, פיקינייה, סטיק דנבר, טלה שיפודים, סטיקים מכל הנתחים צלעות ונתח קצבים. מה עוד? בורגר ביתי, נקניקיות חריפות, נקניקיות חריפות עם גבינה, צ'יז בורגר, קבב ביתי, מיקס קבב (על מקלות קינמון בטעמים שונים), צ'יז קבב, רולדות חליה, סוכריות טלה ועוד. בנוסף, בקצביה יש אפשרות של יישון בשרים מנתחים מיוחדים, בהזמנה מראש.

מעדני אלקרם. מעדני אלקרם,
מעדני אלקרם/מעדני אלקרם

העיצוב המושך של הקצביה הקנה לה נקודות זכות כשפרט לכך התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון בה. ההסבר המקצועי מצד סאפי ואחיו, על כל חלק ונתח בשר עשו את שלהם והיה נראה כי מאחורי הדלפק נמצאת משפחה שהיא סוג של ספר מתכונים - לכל שאלה בנושא קיבלנו ייעוץ ותשובה הולמת. מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם ידעו להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת את הטאץ' הסופי למעדן.

אחד מהבעלים, סאפי חלבי סיפר לנו כי ''המתכונים והטכניקות עוברים מדור לדור'', ככה זה כשאתה ממשפחה של קצבים, הטעמים והאיכות זורמים להם בדם. במהלך הבדיקה שערכנו התרשמנו כי המומחיות של צוות האחים בא לידי ביטוי בטיפול המקצועי והמיוחד בבשר: פירוק, יישון ואספקת נתחים מובחרים שמייצרים מאכלים משובחים. בנוסף, בני המשפחה מיומנים במעדני הבשר שהם משווקים, כך שהם ידעו לעזור לנו בבחירת הנתחים המתאימים לתבשילים ובנתינת טיפים ומתכונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מעדני אלקרם. מעדני אלקרם,
מעדני אלקרם/מעדני אלקרם

מעדני אלקרם החלו את דרכם בתחום לפני למעלה חמישים שנה, כאשר אב המשפחה היה רועה צאן ומגדל בעצמו את הפרות, הכבשים, העזים ושאר בעלי החיים במשק. סאפי חלבי ירש מהוריו את הקצביה המצליחה של שנות השבעים בדלית אל כרמל, אחרי שמגיל 7 היה אחראי על השקיית העגלים והגדיים ברפת המשפחתית.

בשנות השבעים הקצביה עבדה מהבית אבל סאפי חלבי החליט לעשות שינוי, כאשר אחרי הצבא הוא החליט לקחת את העסק צעד אחד קדימה. הוא פתח קצביה מודרנית עם מיומנות של ניקור בשר, פירוק, חלקים מיוחדים. השקיע ביישון בשר יבש (הנתח נתלה בטמפ' מיועדות בתוך מקרר במשך 21 ימים) ורטוב (מפרקים את הנתח ושמים אותו בואקום לתקופה של 40 יום). הקצביה היא בעצם התחנה האחרונה של שרשרת העסק המצליח, כאשר כל ההשקעה נעשית במשק של המשפחה: ''אין נתח שאין לנו''. התגאה סאפי.

מעדני אלקרם. מעדני אלקרם,
מעדני אלקרם/מעדני אלקרם

בני המשפחה עושים הכל ועובדים ישירות אל מול הלקוחות: ''כשאתה נכנס אלינו, לא תתקל במישהו שאתה לא מכיר - הכל נעשה בשירות חם ישיר. חרטנו על דגלנו להעניק שירות מצוין ללקוחותינו, ללא פשרות - לקוח מרוצה בשבילנו זו משימה מהמעלה הראשונה''. ואכן, מעדני אלקרם מוכיחים את השם שלהם מאחר ואלקרם, בתרגום לעברית, זה נדיבות - הקצביה בהחלט נדיבה מאד אל מול הלקוחות.

פרט לשירות המקצועי הקצביה מתגאה בכך שהיא היחידה באזור הכרמל שמשווקת את הבשר בגידול ביתי. בין היתר הם שומרים על כללי בריאות גבוהים כמו ביקור וטרינר שבועי, מהנדס מזון לתערובת שעובד לפי האקלים, האדמה וסוג החי ועבודה של שעות ארוכות בכל יום ברפת כדי לענות על כל הצרכים והדרישות של בעלי החיים. בנוסף, העבודה בקצביה היא לעיני הלקוח - אין חדר עבודה פנימי מוסתר, הכל גלוי והמחירים של מעדני אלקרם לא תלויים במחירי בית מטבחיים, כך שהמחיר הרגיל שלהם פחות ממחירי המבצעים, כי את הבשר הם מגדלים.

מעדני אלקרם. מעדני אלקרם,
מעדני אלקרם/מעדני אלקרם

סאפי חלבי סיכם: "הבשר הישראלי הוא האיכותי ביותר בעולם, כל המדינות לומדות מאיתנו איך להתנהל. יש לישראל את התזונאים הכי טובים בעולם. כל הייבוא של הבשר שמגיע מחו''ל לא איכותי כמו זה בישראל, מה שגודל בארץ הוא הרבה איכותי, בין אם קפוא או מוכן לשחיטה. חשוב לנו לציין את זה כי הרבה אנשים מוכרים חלקים פחות איכותיים וזה לא נכון".

אז אם אין לכם כוח לצאת מהבית, תהיו רגועים כי ב''מעדני אלקרם'' אפשר לרכוש מוצרים דרך הפייסבוק בשליחת הודעה לעמוד או לטלפון. בתיאבון.

להזמנות: 054-4391650

054-2834332

052-9480803

כתובת: דלית אל כרמל

שעות פעילות: א 9.00 - 15.00

ב-ש 8.00-21.00

מייל: nadeenabu@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מעדני אלקרם
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully