וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם בעקבות השמש - הכירו את הפרגולות הסולאריות הייחודיות של חברת "קשתות"

בשיתוף קשתות

27.1.2021 / 8:57

התקנת פאנלים סולאריים על גגות לצורך ייצור חשמל הפכה לעסק משתלם. חברת קשתות מציעה לכם את האפשרות להתקין פרגולות מעוצבות שגם ישדרגו את מראה הנכס וגם יחסכו לכם לא מעט כסף

התקנת מערכת סולארית על גג הבית הפרטי הפכה בשנים האחרונות למהלך כלכלי נבון. בדחיפת המדינה שמעבירה חוקים לטובת קידום אנרגיה ירוקה, יכול אזרח פרטי להתקין מערכת פנלים סולאריים על גג ביתו, ולהתחיל לחסוך כסף. מצד שני, ברוב הבתים הפרטיים ודירות גג בארץ מקובל מזה שנים רבות להתקין פרגולה וקירוי לחניה הפרטית, להצללה מהשמש הקופחת בארץ לרווחת הדיירים. חברת "קשתות" שמתמחה בפתרונות הצללה וקירוי של פרגולות וחניות, מצאה פיתרון חדשני, יצירתי ואסתטי, שממקסם את הרווח שניתן לעשות מהשמש והנכס הפרטי שלנו.

חניה עם קירוי סולארי. FAEnergy,
חניה עם קירוי סולארי/FAEnergy

פתרונות הצללה

חברת קשתות מתמחה כבר קרוב ל-20 שנה באספקת פתרונות הצללה שונים למגזר הפרטי ולמגזר המוסדי. החברה מציעה פתרונות הצללה מכל הסוגים ובכל הרמות, כולל פרגולות אלומיניום רגילות וחשמליות, קירוי חניות, סוככים ומפרשי צל. מוניטין החברה נקשר בשמה עוד מתחילת הדרך, כחברת ההצללה המספקת פתרונות כחול לבן בעיצוב וייצור מקומי, המתאים בצורה ייחודית ללקוח הישראלי ולמזג האוויר של הארץ. באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא מאות דוגמאות למוצרים ולעיצובים שונים, אך בחברה מתגאים ביכולת הייצור והיצירתיות שלהם בהתאמה לכל לקוח ותנאי שטח, ומציינים כי "אם יבוא לקוח שירצה משהו מיוחד, אנחנו נוכל לעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר". מוצרי החברה בנויים ממיטב החומרים ובאיכות ייצור והתקנה ללא פשרות, בתכנון ואישור מהנדס מבנים מוסמך ובהתאם לתקני בטיחות והנדסה מחמירים, ועמידים לשנים רבות ללא צורך בתחזוקה.

לדוגמאות נוספות מתוך מבחר מוצרי חברת קשתות

דוגמא של פרגולה חשמלית בעיצוב קווים ישרים מתוך המגוון הרב של חברת קשתות. קשתות,
דוגמא של פרגולה חשמלית בעיצוב קווים ישרים מתוך המגוון הרב של חברת קשתות. צילום: קשתות/קשתות
דוגמא של חניית מניפה קשתית תלויה מאלומיניום על שלד פלדה. קשתות,
דוגמא של חניית מניפה קשתית תלויה מאלומיניום על שלד פלדה/קשתות
דוגמא של סוכך תלוי עם חיפוי פסי עץ, מתוך המגוון הרב של חברת קשתות. קשתות,
דוגמא של סוכך תלוי עם חיפוי פסי עץ, מתוך המגוון הרב של חברת קשתות/קשתות

אנרגיה סולארית

לפני כשנה זיהו בקשתות את הפוטנציאל בתחום האנרגיה הסולארית. שורה של חוקים שהעבירה המדינה והיעד שהציבה להסתמך על 30% אנרגיה סולארית עד שנת 2030, הפכו את ההשקעה במערכות סולאריות פרטיות לכדאית ובטוחה מאוד. בשל ההסדרה התעריפית של רשות החשמל, תוך פחות מעשר שנים צפייה מערכת סולארית להחזיר את ההשקעה ולאחר מכן תחל להניב רווחים למשך עוד כ-15 שנה לפחות. למעשה, אפילו הבנקים כל כך בטוחים בכדאיות הרכישה של מערכות סולארית, שהם מוכנים לממן מערכות כאלה בהלוואות נוחות למדי.

הפתרון שמציעה חברת קשתות בתחום הוא יוצא דופן ויצירתי במיוחד. במקום להצליל את הפרגולה והחניה הפרטית בקירוי מסורתי, תוך הוצאה נכבדה ללקוח, נהפוך אותו למערכת סולארית המהווה מקור הכנסה ורווח במקום הוצאה כספית, עם אפשרות לתנאי המימון הנוחים כיום בשוק של מערכות סולאריות. זאת ועוד, גם אם קיימת או מתוכננת מערכת סולארית על גג הבית, מרבית הגגות הפרטיים אינם גדולים מספיק להכיל כמות לוחות סולאריים שיניבו את ההספק המירבי המאושר למשק פרטי על פי ההסדרה של רשות החשמל, של עד כ-15 קילוואט, כך שהוספת לוחות סולאריים נוספים על גבי הפרגולה והחניה ממקסמת את המערכת המשולבת כולה להשגת ייצור חשמל ורווחיות מירביים.

פרגולה סולארית

חברת "קשתות" החליטה לשלב בין הידע וההתמחות שצברו בתכנון, ייצור והתקנת פרגולות וסוככים לדרישות ותנאים של מערכות חשמל סולאריות. מחלקת המחקר והפיתוח של החברה פיתחה קו מוצרים אשר משלב מערכת של לוחות סולאריים בתור משטח הקירוי העליון של הפרגולה או החניה, כמערכת ייצור חשמל עצמאית או בשילוב עם לוחות נוספים על גג הבית כדי להגיע למקסימום יכולת ייצור חשמל. בניגוד ללוחות הסולאריים המוצבים על גג הבית, המערכת החדשה נדרשת לעמוד בסטנדרט אסתטי ועיצובי גבוה ביותר, מאחר שהיא מוצבת במקום בו בני הבית שוהים ומבלים כל הזמן. מסיבה זו, המערכת של קשתות משתלבת בצורה הומוגנית כחלק מהעיצוב המקורי של הפרגולה, עם משטח עליון ותחתון אחידים בצבע ונקיים לגמרי מחוטים ואביזרים. עם זאת, שומרת המערכת על כל היכולות ודרישות של מערכות סולאריות ברמה הגבוהה ביותר, כולל ייצור חשמל מירבי, בטיחות, אחריות, עמידות לשנים רבות ויכולת תחזוקה קלה בשטח.

מערכת סולארית משולבת בגג ועל גבי חניה מקורה מתוצרת קשתות בהספק מירבי. FAEnergy,
מערכת סולארית משולבת בגג ועל גבי חניה מקורה מתוצרת קשתות בהספק מירבי/FAEnergy

שילוב מנצח

היתרונות הרבים של המערכת החדשה יוצרים שילוב מנצח של תרומה לאיכות הסביבה מייצור חשמל מאנרגיה ירוקה וניצול מקסימאלי של שטח הבית ליצירת רווח כלכלי בטוח ויציב. נראה כי הטרנד של האנרגיה הסולארית רק ילך ויתעצם, ולכן רק נשאר לעלות על הגל הירוק ולהתחיל להפוך את קרני השמש לחיסכון כלכלי משמעותי.

קשתות מוצרי גן וצל

טלפון: 09-8854585

לשליחת פנייה ב-WhatsApp: 054-6822680 |

https://bit.ly/3fyOFCj

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קשתות
  • עוד באותו נושא:
  • סולארי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully