וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Beauty House Ezia: פריחה מחודשת

בשיתוף Beauty House Ezia

1.2.2021 / 8:38

עזיה בדיר מכפר קאסם היא ההוכחה שאין דבר העומד בפני הרצון ושתמיד אפשר לשנות ולהתחיל את החיים שרצית. אחרי שפתחה קליניקה לקוסמטיקה רפואית מתקדמת, היא פותחת גם ספא מפנק וחדיש

עזיה בדיר. עזיה בדיר,
עזיה בדיר/עזיה בדיר

עזיה בדיר, בת 37, אבל כשמגלים כל מה שעשתה והספיקה בחיים, נדמה שהיא מבוגרת בהרבה. כשרואים איך היא נראית, קשה להאמין שהיא בכלל עברה את השלושים.

בדיר, קוסמטיקאית פרא רפואית ובעלת קליניקה קוסמטית ידועה בכפר קאסם, מתרחבת בימים אלה ופותחת מכון ליופי וספא הגדול והמפנק באזור. מעל 120 מ"ר מעוצבים בקפידה שיתנו מענה לנשות הסביבה לטיפולי אסתטיקה ובריאות, במקום אחד, באווירה יוקרתית, נקייה ומוקפדת ובעיקר מפנקת.

התחילה בקטן

לפני ארבע שנים, פתחה בדיר את הקליניקה שלה לקוסמטיקה פרא רפואית, אחרי שלמדה והשתלמה במיטב המוסדות בארץ. בדיר התמחתה בעצמה במגוון טיפולים והביאה לאזור את הטרנדים החדשים ביותר והמתקדמים בהצערת העור. היא מומחית לטיפולי אקנה, פיגמנטציה וחידוש העור, טיפולי פנים מחומרים טבעיים בלבד, לנשים הרות, טיפולי פילינג עמוק המשלבים מכשירים. החדרת קולגן לעור. בעזרת תכשירים ומכשירים מתקדמים למתיחת העור והתאים. בדיר מכנה את המכון שלה: "חדר כושר לפנים". היא משתמשת בשיטות ומכשירים חדשניים, כמו: Hydrafacial , שכוכבות הוליווד הכריזו עליו כמנצח את הזמן ואת המנתחים הפלסטיים. מכשיר אלקטרופורציה המחדיר ויטמינים ומינראליים לתוך העור ועוד.

חשוב לה להתקדם כל הזמן: "למשל, לפני שרכשתי מכשיר לייזר מתקדם להסרת שיער, היה לי מכשיר קודם, הלקוחות היו מרוצות ממנו, אבל אני שידעתי שיש משהו יותר מתקדם, ללא כוויות וכאב ויותר מותאם לסוג השערה, למטופלת ולגיל שלה. שדרגתי".

עזיה בדיר. עזיה בדיר,
עזיה בדיר/עזיה בדיר

ההצלחה של הקליניקה, והלקוחות שמגיעות גם מרחוק, עודדו אותה להתרחב ולהציע עוד שלל פינוקים לגוף ולנפש. הסוד לדבריה הוא באהבת הנתינה ויחס אישי: "אני אוהבת לפנק, לתת. זה מתאים לי. הקשר עם הלקוחות מאוד אישי. גם לפני בקורונה, הקפדתי על מרווח וזמן עם כל אחת, אין המתנה, לכל אחת יש את הזמן שלה. חשוב לי להקשיב להן, התאמת הטיפול הנכון הוא מפתח ההצלחה, וזה דורש הקשבה. הן באות לפה ומספרות את כל מה שיושב להן על הלב. מגיעות ומתנקות, גם פיזית וגם נפשית, הולכות הביתה נקיות".

הפתיחה באפריל

על אף הקורונה והתקופה הלא פשטה, בדיר הוסיפה ספא מפנק וחדיש שיפתח בקרוב, עם פינת קפה, חדר מנוחה, חדר ג'קוזי עם מקלחת. גם לספא, בדיר מביאה את הטרנדים החדישים, כמו: "חבית פיטו סאונה המסייע בהרגעה והרזייה, משחרר רעלנים מהגוף. פעילות מערכת הלימפה ושיפור מערכת העיכול. חדר טיפולי פנים וחדר טיפולי לייזר. מקום לפדיקור רפואי כולל התמחות לסכרת. מיטת עיסויים, ועוד".

לשמח נשים היה החלום שלה: "שנים חלמתי על זה, ההורים שלי ובעלי עזרו לי מאוד. פרחתי בקליניקה הקטנה, אני אוהבת את המגע, את הטיפולים והמפגש עם אנשים, רוצה שהן יצאו שמחות, זה מדבק".

עזיה בדיר. עזיה בדיר,
עזיה בדיר/עזיה בדיר

ימי קורונה

בדיר מקפידה על ריחוק וחיטוי על פי כל כללי התו הסגול ואף יותר: "במקצוע שלי, הניקיון מאוד חשוב. לקוחה שנכנסת אני בודקת חום, כל אחת מקבלת נעליים חד פעמיות, יש עמדות אלכוג'ל. אבל גם לא בימי קורונה הנוהל שלי הוא חיטוי אחרי כל לקוחה. אני פדנטית במיוחד בכל הקשור לניקיון".

מוצרי קוסמטיקה איכותיים

חוץ מטיפולים, ניתן יהיה לרכוש מוצרי איכות. בדיר מבהירה שהיא מוכרת רק מה שהיא מאמינה בו, מהחברות המובילות בשוק: "אני לומדת היטב כל מוצר לפני שהוא נכנס לפה, לשימוש או מכירה. אין לי עניין סתם למכור מהמדף. אני מסבירה ללקוחה, מה המטרה, איך להשתמש. לכל עור וגיל צריך להתאים את התכשיר המתאים. והן יודעות שאני זמינה תמיד אם יש שאלות. בדרך כלל, הביתה אני נותנת להן מסכות יופי והרגעה. לא ממליצה על פילינג או טיפולים עמוקים יותר, את זה אני מעדיפה שיעשו פה תחת עין מקצועית ובוחנת".

איך הכל התחיל?

בדיר, אמא ל 3 ילדים בת 37, מכפר קאסם. הבת בכורה לעוד שלושה אחים. מספרת שתמיד נמשכה מאוד לאסתטיקה: "מאז שהייתי קטנה חלמתי על המקצוע הזה. אני אוהבת מאוד קוסמטיקה. אני גם מאפרת בהשכלתי. אבל ל'ביוטי האוס' לא הכנסתי איפור, כי רציתי להתעמק בקוסמטיקה. למדתי המון, בהרבה מכללות, יש לי המון תעודות וממשיכה השתלמויות כל הזמן. אני באה מבית ששם דגש על למידה והשכלה. אמא שלי, בת 57, ועדיין לומדת ועושה דוקטורט בחינוך. כל האחים שלי אקדמאיים, זה הושרש אצלי, אז גם אם מדובר ביופי, אני עושה את זה לעומק ולומדת".

צומחת מחדש

החיים שלה לא תמיד היו מלאים ביופי, הבכור שלה כבר בן 19, השני בן 15. "התחתנתי בגיל מאוד צעיר, הייתי ילדה, אבל בהיותי הבכורה, לא היה לי ניסיון. החיים שלי היו לא פשוטים. ידעתי שיש אפשרויות אחרות, האחים שלי למדו והתפתחו, ואני רק נסגרתי. היה מאוד קשה. בסוף התגרשתי ומהמקום שהוא כאילו הכי קשה צמחתי. הלכתי ללמוד את מה שאני רוצה. התפתחתי, הכרתי את בעלי, התחתנתי ילדתי ילדה. לבן זוג שמפרגן ובונה איתי את החיים יחד. עברתי המון דברים בחיים, לכן כשלקוחות באות ומספרות פה על החיים שלהן, אני מספרת להן על הדרך שלי. מראה להן שלא נשברתי ושבסוף קמתי מהמשברים, צמחתי והתקדמתי".

עזיה בדיר. עזיה בדיר,
עזיה בדיר/עזיה בדיר

Late Bloomer

היא מודה שהפריחה שלה הגיעה מאוחר, אבל הדרך שעברה, עוזרת לה היום להגיע לכל כך הרבה נשים. ונותנת לה את המוטיבציה לגרום להן להרגיש טוב עם עצמן, כדי שתהיינה חזקות ובטוחות בעצמן: "לי היה מזל שיש לי משפחה סופר תומכת. גם בעלי וגם ההורים והאחים שלי, שבלעדיהם זה לא היה אפשרי. הם מאפשרים לי לצמוח עכשיו. סוף כל סוף, זה הזמן שלי. אחי מאמין בי ועוזר לי. זה החלום שלי, אבל אני מרגישה שהם כולם מחזקים אותי ועוזרים לי לעוף. אני מנסה להעביר את זה גם ללקוחות שלי. אם תהיו בטוחות ושלמות עם החלומות שלכן, תעשו את הצעד הראשון, דברים יגיעו. אני באמת חושבת שטיפוח ואסתטיקה, זה לא שטחי. זה מחזק גם נפשית".

ביוטי האוס עזיה, רח' חטין, כפר קאסם 03-7152595

לפייסבוק>>

לאינסטגרם>>

בשיתוף Beauty House Ezia
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully