וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דניס סיגי, לוקחים משכנתא בלי דאגות

בשיתוף דניס סיגי

26.1.2021 / 12:25

נגיף הקורונה יצר שוק נדל"ן של חוסר וודאות, לכן כדאי לכל אחד שנמצא בתהליך לקיחת משכנתא לפנות ליועץ. הכירו את דניס סיגי, מקצוען אמיתי שיספר לנו דבר או שניים על התהליך

דניס סיגי, יועץ משכנתאות/אולפן הנבחרים

הכירו את דניס סיגי, יועץ משכנתאות מוסמך וחבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות של ישראל. שאלנו את דניס, את השאלות הבוערות ביותר הנוגעות לתחום.

מהי חשיבותו של יועץ משכנתאות, במיוחד בשוק משתנה?

"פקיד המשכנתאות בבנק הוא לא יועץ לטובת הלקוח, אלא דואג לאינסטרסים של הבנק. לכן רצוי שיהיה לצידנו יועץ מקצועי פרטי שידאג לאינטרס שלנו בלקיחת המשכנתא. בנוסף, לאור החידושים הרבים בתקופה האחרונה (''שוק משתנה'') ישנם המון מסלולים למשכנתא ויועץ פרטי יודע להתאים את המסלול הנכון לצרכים של כל לקוח".

מתי מומלץ להתחיל את התהליך עם יועץ המשכנתאות?

"כבר בתחילת הדרך, לפני מציאת הדירה שאותה רוצים לקנות ובוודאי לפני שפונים אל הבנק. זה יכול לחסוך המון טעויות נפוצות שאנשים עושים".

מה בנוגע לתקנת ביטול הגבלת לקיחת הפריים במשכנתא משליש והרחבתה לשני שליש?

"התקנה אמורה להוזיל משמעותית את העלויות של המשכנתא אך לתקנה הזו יש יתרונות וחסרונות: זה אמנם זול כיום עם ריבית נמוכה אך לאורך זמן זה חושף את הלקוחות לסיכונים עתידיים. כלומר - חשוב לציין כי בתקנה הזו יש מתנות אבל יש גם סכנות".

האם זו תקופה טובה לקחת משכנתא?

"התקופה הנוכחית היא תקופה נוחה במיוחד לקחת משכנתא בשל הריביות הנמוכות ושפע המסלולים האטרקטיביים שניתן להתאימם לכל לקוח על פי ההכנסות הנוכחיות והעתידיות שלו".
אם כן, הבנתם שמדובר במקצוען. בדרך לבנק, עצרו אצל דניס סיגי, יועץ משכנתאות שיחסוך לכם המון כסף.

דניס סיגי. דניס סיגי,
דניס סיגי/דניס סיגי
בשיתוף דניס סיגי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully