וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אבנר חורי, מומחה לאסתטיקה רפואית

בשיתוף ד"ר אבנר חורי

26.1.2021 / 12:00

רפואה אסתטית היא עסק עדין, שלא מפסיק להתפתח. לכן, חשוב לפנות אך ורק אל המומחים. כזה הוא ד"ר אבנר חורי, שמחזיק במרפאות בתל אביב וחולון. ד"ר חורי איתנו כדי לספר על עבודתו המרתקת

ד"ר אבנר חורי, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

ד"ר אבנר חורי, היה במקור רופא שיניים, החל לעסוק באסתטיקה לפני 12 שנה. סיים את לימודי הרפואה האסתטית בשנת 2008, ולאורך השנים ביצע קורסים והשתלמויות רבות בארץ ובחו"ל שהנהיגו המומחים האסתטיים הגדולים בעולם, לקח חלק בכנסים בינלאומיים בכדי להתעדכן באופן שוטף וצמוד בהתפתחויות החדשות ביותר בתחום האסתטיקה.

שאלנו את ד"ר חורי על הטיפולים שהוא מעניק בקליניקות שלו:

"הזרקות בוטוקס, חומצה הילאורונית, חוטים, פיסול פנים, עיבוי שפתיים, עיצוב קו לסת. המומחיות המרכזית שלי היא עבודה עם חוטים, אני שולט במיומנות הזו ומבצע טיפולים כגון הרמת ליפסטינג, מתיחת צוואר והעלמת סנטר כפול. נוסף על כך אני מבצע טיפול שהפך לטרנד בעולם, נקרא "עיני חתול" - טכניקה מיוחדת של שימוש בחוטים בעיניים. לטיפול כזה צריך המון ניסיון כיוון שזאת לא פרוצדורה פשוטה, ולרשותי יש את הניסיון הזה. אני משתמש בטכניקת הפרפר לעיצוב ועיבוי השפתיים במראה מושלם".

חשוב לציין כי כשד"ר חורי, התחיל לעסוק באסתטיקה התחום היה מאוד מצומצם, כיום יש קפיצה מטאורית בשל העלאת המודעות. בנוסף, פעם הטיפולים הללו היו מיועד בעיקר לאלפיון העליון, והיום בשל ירידה המחירים וההיצע הנרחב כמעט כל אחת יכולה להרשות לעצמה לבצע טיפול אסתטי.

אז כמו שבטח שמתם לב, לד"ר חורי, יש המון ידע ולא פחות חשוב, המון תשוקה למקצוע שלו והוא ישמח לטפל בכם ובכן. מחפשים את המקום המושלם לטיפול אסתטי? אתם כבר יודעים למי לפנות.

בשיתוף ד"ר אבנר חורי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully