וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארזי קוקטיילים מיוחדים שהופכים כל מפגש ביתי למסיבה

בשיתוף Bravo Cocktails

26.1.2021 / 11:35

בתקופה שבה אנחנו סגורים בבתים וחווים תחושות של חוסר ודאות, טרנד חדש ומרענן מציע לנו להיזכר בימים שבהם חגגנו להנאתנו והרגשנו חופשיים. עם מארזי הקוקטיילים הביתיים Bravo Cocktails ניתן להזמין את הבילוי עד לפתח הבית, כך שלכם נותר רק למזוג ולהנות

Bravo Cocktails. kfir gandashi,
Bravo Cocktails/kfir gandashi

בתרבויות שונות ברחבי העולם משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים הם חלק מתרבות אירוח שלמה. מכיוון שהוא מאפשר לנו להשתחרר ממתחים אישיים וחברתיים, אלכוהול תמיד יהיה חלק בלתי נפרד מאירועים משמחים במהלך חיינו. אלא שבעקבות הקורונה קיום אירועים וחגיגות לא מתאפשר כמו בעבר, והמעבר לצריכת אלכוהול במסגרת ביתית, אינטימית ומצומצמת היה מיידי.

למרות שאין מקומות בילוי לצאת אליהם, אנשים לא מוותרים על ההנאות הקטנות בחיים ומחפשים אסקפיזם דרך חגיגת רגעים קטנים של אושר בביתם. בעוד שרבים מאיתנו הפכו לבשלנים מצוינים במהלך התקופה האחרונה, כשזה מגיע לדרינק אלכוהולי או קוקטייל כיפי - כדאי להשאיר זאת למומחים.

הכירו את Bravo Cocktails, החברה למארזי הקוקטיילים שמאפשרת לכם להזמין את הבילוי האולטימטיבי עד הבית, ולחוות את אווירת החופש והשחרור שמתלווה אליו. בראבו קוקטייל מציעה שישה מארזי קוקטיילים צבעוניים ושמחים במגוון סגנונות ובמחירים נוחים לכל כיס. הקוקטיילים מוכנים מראש, נעשים בעבודת יד לפי הזמנה ומגיעים עם נשנושים בצד, כך שכל שנשאר לכם לעשות הוא רק לנער, למזוג לכוס עם קרח ולהנות.

קוקטייל על החוף

הקוקטיילים של Bravo הם פרי יצירתו של יובל שריג, ברמן מנוסה ואיש חיי הלילה, אותם הוא בחר ורקח במיוחד בשבילכם. הוא החליט לקרוא לחברה על שם מקום קסום שביקר בו במהלך טיול בפיליפינים המסמל עבורו אווירה של חופש, ניתוק וכיף. "רציתי שאנשים יהנו מהקוקטיילים שאני מכין ממש כמו שאני נהניתי בטיול שלי, החל מהצבעוניות של המארזים ששוטפים את עיניהם ועד הטעמים של חומרי הגלם. החזון שלי הוא להשרות אווירה נינוחה שתגרום לאנשים להיזכר בתקופות יפות יותר".

הקוקטיילים נעים בטווח שבין קוקטיילים קלאסיים עם טעמים מוכרים ואהובים לבין קוקטיילים מקוריים עם טעמים מיוחדים ומגניבים שיגרמו לכם לדמיין חופים זהובים וים כחול. יובל מקפיד ליצור טעמים מאוזנים להפליא, כך שלא יהיו מתוקים או חריפים מידי, מה שגורם לקוקטיילים של Bravo לזרום בגרון בצורה קלילה וכיפית.

Bravo Cocktails. kfir gandashi,
Bravo Cocktails/kfir gandashi

קוקטייל ביד לכל אחד

בין אם יש לכם העדפה לטעמים מתוקים, חמוצים או חריפים, הקוקטיילים של Bravo נרקחים במטרה להתאים לכל אחד ולכל מאורע. בשיחה עם המומחה, תוכלו להתאים את המארזים לפי העדפותיכם. כך שזה לא משנה מה המשקה הקבוע שלכם, יובל יעשה את המאמצים המרבים על מנת לקלוע לטעמים שאתם הכי אוהבים ולתת לכם להנות מחוויה טובה ומדויקת שתעזור לכם להתנתק לרגע מהמציאות הלא פשוטה. "אני בונה את המארז על פי התאמה אישית לטעמים של הלקוח ולחוויה שהוא מעוניין לייצר - אני שואל לאלרגיות או טעמים מסוימים שהם מעדיפים או נמענים מהם".

Bravo Cocktails. kfir gandashi,
Bravo Cocktails/kfir gandashi

הכר את המומחה

יובל שריג הוא אחד מהבעלים של בר-המסעדה "אייזק" באבן יהודה, ובעל ניסיון של כ-7 שנים כברמן ומיקסולוג. בעקבות הקורונה החליט לצאת לפרויקט אישי של הרכבת קוקטיילים אישיים, מתוך תחושת שליחות חברתית מיוחדת במינה. "תמיד אהבתי לשמח אנשים ולגרום להם להנות, וזה חלק מהסיבה שבחרתי במקצוע הזה. מבחינתי אלכוהול תמיד מסמל משהו שמח וחגיגי, ועכשיו כשאין את האופציה לצאת לבלות כמו בימים כתיקונם, מצאתי את הדרך לעשות את זה דרך Bravo Cocktails".

למרות שלא עובד מאחורי הבר כבר כמה שנים, התשוקה והאהבה לתחום עדיין נותרה בשיאה. "אחד מהאתגרים שלי בתור ברמן זה כשלקוח לא יודע מה הוא אוהב לשתות ומבקש ממני להרכיב עבורו קוקטייל. כשאני מצליח לקלוע לטעמים שלו ולהתאים את המשקה לסיטואציה, אני מרגיש סיפוק עצום ואין אושר גדול מזה".

משלוחים לכל רחבי הארץ ועד 3 ימים עסקים. לפרטים והזמנות שלחו הודעה 0509004227

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Bravo Cocktails
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully