וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאהבו לחייך עם ד"ר מאיר ממרייב

בשיתוף ד"ר מאיר ממרייב

26.1.2021 / 11:23

רופא שיניים שהוא גם עורך דין בהכשרתו. זהו השילוב המעניין של ד"ר מאיר ממרייב, אשר לרשותו קליניקה באור יהודה. היום הוא איתנו באולפן לספר את סיפורו המעניין והטרנדים האחרונים בטיפולי השיניים

ד"ר מאיר ממרייב, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

ד''ר מאיר ממרייב, רופא שיניים המתמחה בטיפולי שיניים אסתטיים. מאיר רופא שיניים 28 שנים ועורך דין בהתמחותו. משמש כסמנכ''ל ביטוח של חברת ''שתלים'', פיתח שתלים ומוצרים בתחום השתלים הדנטליים. לרשותו קליניקה באור יהודה.

שאלנו את ד"ר ממרייב, איך עובד תהליך הטיפול?

"המטופל מגיע לבדיקה, במהלכה בודקים את הפרמטרים האסתטיים של החיוך שלו ובודקים האם יש צורך בשיפור או טיפול. אני מתחיל בשלב התכנון האסתטי, במסגרתו נבחנות דרישות ומטרות הלקוח, ובהתאם לכך מגובשים המרכיבים והמאפיינים המרכזיים לטיפול".

מה קורה בשלב השני?

"בהמשך, מתבצעת הדמיה ממוחשבת של התוצאה הסופית הרצויה למטופל בשיטות שונות ומגוונות בהתאם לתנאי המטופל. איסוף מידע על ידי צילומי פוטו, וידיאו וסריקה תלת מימדית של השיניים. מעבירים את כל הנתונים הללו למחשב ומבצעים מודל תלת מימדי של הפנים. בכך המטופל רואה בתלת מימד כיצד החיוך שלו יראה ויכול להתרשם מכך. בנוסף, מתבצעת הדמייה בתוך הפה באמצעות הדפסה תלת מימדית של המודל שביצעו. אם התוצאה לא לטעמו של המטופל ניתן לשנות בהתאם לצרכיו.
לעיתים יש צורך בתיקון חניכיים בלייזר כדי להעניק קו חניכיים אחיד או יפה יותר. יש אנשים שמחייכים עם חניכיים חשופות וזה מפריע להם לכן פועלים לעדן זאת באמצעות טיפולים פשוטים".

מה בנוגע לציפוי השיניים?

"ציפוי השיניים נותן מענה מצוין למגוון מצבים: הוא יכול להאריך שיניים שנשחקו, להעניק מראה אחיד לקשת השיניים, לכסות על פגמים בשן כמו סדקים, שברים או כתמים, למלא רווחים או משולשים כהים בין השיניים ולשדרג את החיוך. הציפויים מחזיקים מעמד לאורך המון שנים עם תחזוקה שוטפת בסיסית של שיננית וצחצוח שיניים.
בזמן האחרון יש ניסיון לעשות ציפויי חרסינה מזרקוניה, הבעיה היא שכושר ההדבקה שלה נחות יותר ועדיין לא ידוע עד כמה זה מחזיק מעמד לאורך זמן לכן זו לא אופציה מספיק טובה בעיני בשלב זה".

אם יש לכם צורך בטיפול שיניים ואתם רוצים לטפל אצל הטוב ביותר, צרו קשר עם ד"ר מאיר ממרייב, בעל ניסיון עשיר וטכניקה חדשנית ביותר לטיפול מוצלח.

בשיתוף ד"ר מאיר ממרייב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully