וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zofiof - המומחים בעולמות הזהב והיהלומים

בשיתוף Zofiof

26.1.2021 / 10:56

בישיבת מערכת "הנבחרים" האחרונה, אחת המפיקות השוויצה בטבעת אירוסין שקיבלה מחבר שלה. בעוד כל הגברים במערכת בירכו אותה במזל טוב, הנשים יצאו מגדרן אל מול היהלום הנוצץ ומרשים שפיאר את הטבעת

zofiof. zofiof,
zofiof/zofiof

הדבר עורר את סקרנותו של עורך המערכת והוא ביקש לברר היכן נרכשה הטבעת המהממת. שיחת טלפון מהירה העניקה את התשובה, ,"Zofiof" חנות תכשיטים אינטרנטית וגם בעלת משרד מכירות בבניין הבורסה ברמת גן.

לאור הממצאים, מפיק חבר המערכת נקרא למשימה, לבדוק את החנות המדוברת, אלו הם הפרטים שהביא עימו בחזרה.

Zofiof - מגשימים חלומות נוצצים

"עזבתי עסק משגשג במסחר ביהלומים על מנת להגשים לאחרים את החלומות שלהם", כך סיפר לי אלון צופיוף, בן 35, נשוי + ילדה, ובימים אלו פשוש חדש הצטרף לחיק המשפחה, כאשר פגשתי אותו במשרדו בבניין שמשון, במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. את תחום היהלומים הוא חי ונושם כבר 13 שנים, דור שלישי לעוסקים בתחום, ולפני כ 4 שנים החליט להקים את "Zofiof", מתוך שליחות ושקיפות עבור רבים שמעולם לא רכשו תכשיטים.

"כאשר עסקתי במסחר של יהלומים, לא הבנתי איך כל הקרובים אליי, בני משפחה וחברים, או אנשים שנשלחו אליי דרכם, ביקשו שאייצר עבורם תכשיטים מזהב ויהלומים. הרי לא חסרות חנויות מסביב, אז מדוע פנו אליי? ביררתי לעומק וגיליתי דבר שמאוד העציב אותי, רבים מהם אמרו לי כי הם לא בוטחים באחרים, אלא בי.

"אז הבנתי שהתחום הזה מאוד מנוכר, ויש חשש אמיתי מצד לקוחות רבים, כי ירכשו בכספם תכשיטים ויהלומים שלא יהיו אמיתיים, או לא ינגישו כמו שצריך את מה שהם מבקשים לעצמם, ובקיצור, שיקנו חתול בשק. לכן שמתי לעצמי מטרה, להנגיש בצורה קלילה וכייפית את עולם היהלומים והזהב", הסביר אלון צופיוף.

zofiof. zofiof,
zofiof/zofiof

Zofiof - כך בוחרים תכשיט

באתר האינטרנט של "Zofiof" ניתן למצוא מגוון של תכשיטי זהב ויהלומים, טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים, כאשר מעל לכל הם מתמחים בטבעות אירוסין. במקביל, ניתן להגיע אל החנות אשר ממוקמת בתוך הבורסה ליהלומים, לבחון מקרוב את המוצרים השונים וגם להרכיב אותם בהתאמה אישית.

zofiof. zofiof,
zofiof/zofiof

הרגש שהופך את התכשיט לאישי עוד יותר

"על מנת להקל על הלקוחות לבחור את התכשיט שמתאים להם בדיוק, חילקתי את התהליך לשלושה חלקים", הסביר לי אלון צופיוף.

החלק הראשון - זיהוי הצרכים של הלקוחות, האם מדובר במתנה, בהפתעה, האם זקוקים לטבעת אירוסין או חתונה, שרשרת לבת מצווה, לאחרי לידה, יום הולדת ועוד.

החלק השני - בחלק הזה אנחנו יוצאים למסע מלמד וחוויתי על עולם היהלומים בו הם מקבלים את התשובות והכלים לקנייה חכמה של יהלומים ועל מה שהם רכשו בפרט. ממש עובר על כל אפיון, על מנת שיבינו מא' ועד ת' את היהלום שרצו.

החלק השלישי - זהו החלק המרגש, בו אני מעניק את הערך המוסף לתכשיט. למשל, אם גבר קונה לאשתו או חברה שלו טבעת, אני שואל אותו מה הערך המוסף שהיא מעניקה לו, את התשובה אני יודע להעביר דרך ובעזרת התכשיט.

"לדוגמא אשתי מהווה עבורי עוגן בחיים, את התודה על כך חרטתי במשפט אישי בטבעת שהכנתי עבורה לפני כשנה, זה תהליך מרגש ומחבר, כזה שמוסיף את הרגש לתכשיט, אחרת זה רק עוד תכשיט".

zofiof. zofiof,
zofiof/zofiof

כמה זה עולה לנו?

אלון צופיוף הוא יהלומן לכל דבר, את היהלומים השונים הוא מקבל ממקור ראשון, כך שחוסך ללקוח הסופי את כל עלויות התיווך שמסביב, כך ניתן לקבל תמורה מלאה לכסף שלנו. בנוסף, בכל הנוגע לעיצוב הסופי, ב "Zofiof" עובדים עם החומרים הכי איכותיים מבחינת זהב ויהלומים, על מנת שהיהלום ינצוץ כמו שצריך, שיעביר את המסר.

בזכות השם שיצר לעצמו כמומחה בתחום, לא רק לקוחות פרטיים מבקשים ליצור קשר עם אלון, אלא גם גופים גדולים אחרים בארץ, שעבורם הוא מייצר תכשיטים ומשמש עבורם כיועץ.

יהלום שחור ולבן

ניצלתי הזמנות לשאול את אלון צופיוף שאלה שלא הצלחתי למצוא עליה תשובה, כאשר ביקרתי בחנויות תכשיטים אחרות, מה ההבדל בין יהלום שחור ליהלום לבן? הוא שמח לענות לי על כך: "היהלום השחור מתחלק לשלושה סוגים. הסוג הראשון יהלום שחור טבעי, כזה שיוצא מבטן האדמה שחור, הוא נקרא Fancy Color Black. מדובר ביהלום מאוד נדיר, קשה למצוא אותו והמחיר שלו בהתאם.

"היהלום השחור השני הוא בעצם יהלום לבן שעבר תהליך שנקרא HPHT, תהליך השבחה של צבע. הסוג השלישי הוא כזה שאנחנו ספציפית לא עושים בו שימוש, מונסייט, מאחר ואלו גדלים בתנאי מעבדה ולכן לא טבעיים".

טיפים נוספים, ולמידה על עולם היהלומים בדרך קלילה ומהנה ניתן למצוא בקישור: https://zofiof.com/knowledge/

zofiof. zofiof,
zofiof/zofiof

תוכניות לעתיד - צפו להפתעות

"הקורונה לימדה אותי לייצר יותר שיתופי פעולה של WIN WIN ביני לבין גופים אחרים", סיפר לי צופיוף בקצרה, מאחר ובשלב הזה לא יכול היה לפרט מעבר.

אני כן יכול לספר שיש הפתעות שכדאי לחכות להן, בין היתר הן כוללות מובילי דעת קהל בארץ, אני אמשיך לעקוב ולדווח על כך.

מבצע לקוראי וואלה

כל מי שיצור קשר עם "Zofiof" דרך הכתבה הזו, יוכל לקבל תכשיט במבצע מטורף! סט של טבעת ותליון, במקום 6,700 שקלים במחיר של 2,900 בלבד. מעוניינים לשמוע עוד?

צרו קשר עוד היום, בטלפון: 074-7013462

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Zofiof
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully