וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוס סאלי, מוצרים ברמה הגבוהה ביותר

בשיתוף דפוס סאלי

25.1.2021 / 18:21

הכירו את בית הדפוס סאלי, עסק משפחתי הממוקם בחדרה, המעניק שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הארץ. נמצאים איתנו היום באולפן אמנון, מייסד המקום ובנו לידן שעוזר לו בעסק

דפוס סאלי/אולפן הנבחרים

בית הדפוס "סאלי" הוקם לפני 27 שנים על ידי אמנון, אב המשפחה. כבר בתקופת ילדותו לידן, בנו של אמנון, הרבה לבקר בעסק ועזר לאביו ומטבע הדברים התחבר מאוד לבית הדפוס. לאחר שחרורו מהצבא הצטרף לידן, לעסק ובהמשך הצטרפה גם הבת קולין.
זהו עסק המעניק שירותי דפוס ללקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. בין הלקוחות העסקיים והמוסדיים שלהם: ''טיב טעם'', עיריית חדרה, בתי ספר ומוסדות חינוך רבים בעיר.

ספרו לנו במה אתם מתמחים בעיקר?

"אנחנו מעניקים בחנות את כל שירותי הדפוס המתקדמים ביותר. מתמחים בתכנון, עיצוב והפקה של מוצרים מגוונים: ביניהם הזמנות לאירועים, שלטים, מגנטים, פליירים, כרטיסי ביקור, חוברות, קטלוגים, מעטפות, גלויות, פנקסי חשבוניות וקבלות ועוד. בנוסף אנחנו מתמחים גם בייצור מוצרים לא סטנדרטים בהתאמה אישית ללקוח".

מה הייחודיות שלכם?

"יש כמה נושאים בהם מתבטא הייחוד שלנו - אנחנו מעסיקים מעצבות גרפיות ברמה הגבוהה ביותר המעצבות את המוצרים עבור הלקוחות. מסייעים לעסקים למיתוג, פרסום, שיווק העסק באמצעות מוצרים ייחודיים. העבודות נעשות באמצעות ציוד מתקדם, המבטיח איכות גבוהה וביצוע של העבודה בפרק זמן מהיר במיוחד. והדבר החשוב ביותר הוא - העובדה שמדובר בעסק משפחתי מובילה לכך שאנחנו מציבים את תודעת השירות במקום הראשון מבחינתינו: מעניקים לכל לקוח או עסק את היחס האולטימטיבי ולכן יש לקוחות חוזרים רבים שמרוצים מאוד מהשירות שלנו".

עם מוצר כזה איכותי ועסק משפחתי שנותן לשירות את מירב תשומת הלב, אין מה להתפלא שהלקוחות מרוצים מאוד. צריכים שירותי דפוס? פנו ל"סאלי" בית הדפוס הוותיק בחדרה.

בשיתוף דפוס סאלי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully