וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ביאנקו סלון כלות, תראי זוהרת מתמיד

בשיתוף ביאנקו סלון כלות

25.1.2021 / 17:57

למרות תקופת הקורונה ומיעוט האירועים שהביאה עימה, חשוב להשקיע בעצמכם. לכן כדאי שתכירו את ביאנקו סלון כלות, קומפלקס ענק ובו ניתן למצוא גם חליפת חתן, שמלת כלה ובנוסף שמלות לכל אירוע. בעלי המקום הם סנא ואופק ואזנה, והם נמצאים איתנו באולפן לראיון

ביאנקו סלון כלות/אולפן הנבחרים

הכירו את סנאא ואופק שחידם, אשר לרשותם עסק משפחתי העונה לשם "ביאנקו סלון כלות. במקום נמכרות גם שמלות ערב וחליפות חתן, כך שזהו למעשה מקום בו ניתן לקנות בגדים לאירוע תחת קורת גג אחת מתחת לשמי ג'וליס.

מדובר בעסק משפחתי: אופק ואחיו מנהלים את המקום. אופק התחיל בעולם עיצוב השיער כשהיה בתל אביב, עבד במספר מספרות מובילות והחליט לפתוח סלון כלות יחד עם אשתו סנאא. האחים הצטרפו לקומפלקס ענק ופתחו חנות בוטיק לשמלות ערב וחנות לחליפות חתן יחד עם אשתו.

שאלנו את הזוג מה ניתן למצוא בקומפלקס המיוחד שלהם?

"בקומפלקס שבבעלות המשפחה ניתן למצוא חליפות חתן, בוטיק לשמלות ערב ובעיקר: סלון כלות בו אופק אחראי על התסרוקות וסנאא, אחראית על האיפור.

לאחרונה פתחנו מתחם חדש בקומפלקס בו יש אגף מיוחד לכלה - חדר רחב היקף שבו היא מקבלת פרטיות מלאה לאורך כל שעות ההתארגנות שלה בסלון".

יש לציין כי האווירה במקום ייחודית ומעניקים בו שירות מכל הלב לכל הכלות והאורחים שמגיעים. מבינים כי זה היום השמח ביותר בחייו של האדם ולכן משתדלים לתת את הטוב ביותר.

איך זה לעבוד יחד כזוג נשוי?

"תמיד מספרים שזה קשה ומורכב, אבל אצלנו זה מעולה. כל כך התרגלנו אחת לשנייה שגם כאשר רק אחד מאיתנו עובד בקומפלקס הוא צריך את השני לידו. זה חיזק לנו גם את הזוגיות וכיום אנחנו עושים הכל יחד".

אז מי מכם שמחפש את כל החבילה תחת קורת גג אחת, אל תפספסו, הגיעו לג'וליס ורכשו שמלת כלה וחליפת חתן ב"ביאנקו סלון כלות".

טלפון: 0544262503

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ביאנקו סלון כלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully