וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג התינוקות שמהווה בית חם ואוהב לאימהות

בשיתוף Tinies

25.1.2021 / 15:49

כבר תקופה ארוכה שבקבוצות הפייסבוק של אימהות טריות וותיקות מדברים על מעצבת מוצרי הטקסטיל לתינוקות ששברה את המחירים בשוק ומציעה לא רק אלטרנטיבה משתלמת ונוחה, אלא גם איכות ויוקרה. איך כל זה מסתדר ביחד? יצאנו לבדוק

Tinies. Aleksa Krutikova,
Tinies/Aleksa Krutikova

אנחנו בטוחים שהשם Tinies מצלצל מוכר לכל מי שיש לה ילדים וביקשה לרכוש מוצרים איכותיים ובמחירים נוחים. אבל גם למי שלא מכיר, זה הזמן. Tinies הוקמה על ידי אולגה, תופרת ומעצבת טקסטיל בעלת ניסיון של 15 שנה, ששואפת להעניק לכן את כל מה שאתן צריכות בשביל להקל את הטיפול בתינוק, וגם קצת מעבר. Tinies מביאה בשורה אמיתית לאימהות ומציעה מגוון רחב של מוצרי טקסטיל מעוצבים בהתאמה אישית כמו בייבי נסט (עריסת בד), מגני ראש, שמיכות, נחשושים, מארזי לידה, משטחי פעילות, מצעים, כריות הריון, כריות הנקה, מוצרי נוי ועוד. המוצרים נתפרים בעבודת יד עם החומרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר ומיועדים לכך שתוכלו ליצור לעצמכן ולתינוק שלכן סביבה נוחה, נעימה ובטוחה.

להקל עליכן ועל התינוק

המוצרים נתפרים עם בדים איכותיים מכותנה טבעית ופליז עדין, וממולאים במילוי "הולופייבר", מילוי רך והיפואלרגני שמצליח לשמור על צורתו לאורך זמן בזכות כך שלא מאבד מהנפח וחוזר לצורתו המקורית, לכן מאפשר לכבס את המוצרים במכונת כביסה. אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר בקרב האימהות של Tinies הוא הבייבי נסט, מעין עריסת בד עם מגן ראש המיועדת להעניק לתינוק תחושה בטוחה וחמימה, כאילו הוא בבטן אמו. בזכות המבנה של הבייבי נסט, ניתן ליצור סביבה רגועה ופחות רועשת לתינוק, ובכך לאפשר גם לאמא מנוחה. המוצר קל, נייד ונגיש, מה שמאפשר להניח אותו בכל מקום - אפשר לשים אותו במיטת הורים ואפשר לקחת אותו בנסיעות, כך שהתינוק יהיה רגוע במהלך בהעברה ממקום למקום.

מוצר פופולרי נוסף שפותח על ידי אולגה בעצמה הוא כרית הנקה בצורת חצי עיגול עם נפח גדול מקדימה שעוצבה במטרה להעניק חופש לאימהות, כך שלא יצטרכו להתאמץ להחזיק את התינוק. הכרית מאפשרת להניח את התינוק עליה ומעניקה לו את התמיכה הרצויה, ובכך להקל על הידיים של האם בזמן ההנקה. עוד מוצר מבוקש בקרב אימהות הוא מגני הראש, כריות שנקשרות מסביב למיטת התינוק עם סרטי בד ומעניקות מיגון לדפנות המיטה עבור תינוק. המוצר מיועד בעיקר לתינוקות גדולים שמתהפכים וזוחלים, כך שמגני הראש מגנים עליהם ומשאיר אותם בטוחים.

Tinies. Aleksa Krutikova,
Tinies/Aleksa Krutikova

עיצוב שהוא רק בשבילכן

אולגה תמיד רוצה להיות הראשונה שמביאה לכן את העיצובים היפים והחמים ביותר. לכן, היא מקפידה לעקוב אחרי הטרנדים העכשוויים במוצרי תינוקות, ותמיד מחדשת ומשפרת את המוצרים מבחינה פונקציונלית. מכיוון שמשקיעה זמן רב ומחשבה על עיצוב המוצרים - החל מבחירת הבדים הייחודים ועד להתאמת הצבעים - הצליחה להתבלט בין שאר המותגים שקיימים בשוק מוצרי התינוקות. את ההשראה היא שואבת מהרשתות החברתיות בשביל להבין מה העיצובים והצבעים המבוקשים והפופולריים של העונה בהתאם לאופנה.

אולגה תופרת את המוצרים בהתאמה אישית לפי הדרישות והצרכים של הלקוחות ומאפשרת להן לבחור את הבדים והשילובים השונים. מכיוון שהיא נותנת מענה על בקשות ייחודיות ומורכבות, הפכה לשם דבר בקרב לקוחותיה שסומכות עליה ופונות אליה בכל בקשה. כך למשל, תפרה עבור לקוחה אחת סט של מגני ראש, שמיכה ומשטח החתלה בעיצוב אישי עם תמונה מהאינטרנט, ויצרה עבור לקוחה אחרת בדים לקשירת הבטן אחרי לידה.

Tinies. Tinies,
Tinies/Tinies

מומחית בתחומה

אולגה תמיד אהבה לתפור כתחביב, עוד מימי בית הספר, ומכונת התפירה שלה נשארה תמיד פעילה. כשהחליטה להקים את העסק, הקדישה זמן לסקור את השוק ולהבין מהם הצרכים של אימהות הטריות. כיום, היא מציינת שעיקר הלקוחות מגיעות מפה לאוזן ומהמלצות של אימהות ברשתות החברתיות בזכות איכות התפירה וחומרי הגלם. "אני תמיד שואפת לשלמות. חשוב לי להיות קפדנית ויסודית בכל תהליך עבודה כדי שכל מוצר יצא מושלם. זו גם הסיבה שאני מקפידה להעניק יחס אישי לכל לקוחה עד לפרטים הקטנים ביותר, הכל כדי שתצא מרוצה מחויכת", סיפרה אולגה.

כתובת: יצחק שדה 34, תל אביב-יפו

טלפון: 054-283-1077

מייל: olga2tlv@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Tinies
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully