וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים אירוע? "המארגנות" יודעות בדיוק איך להפוך חלום למציאות

בשיתוף המארגנות

25.1.2021 / 15:14

אשת חינוך ועורכת דין מקבלות הצעה לארגן חתונה מפוארת בת 500 מוזמנים. נשמע כמו התחלה של בדיחה? יותר בכיוון של רומן מקצועי. טל ולאה קפצו למים עם פרויקט ביכורים שאפתני, והצליחו בענק. הכירו את "המארגנות" - בית להפקה ועיצוב אירועים

לאה סרדס וטל גייפמן – המארגנות. אורי קראוס,
לאה סרדס וטל גייפמן – המארגנות/אורי קראוס

4 שנים אחורה, חברות טרייה החלה להירקם בין לאה סרדס לבין טל גייפמן. הילדים לומדים ביחד, הן גרות באותה שכונה, ושתיהן התפרנסו מתחומים שהקשר בינם לבין עולם האירועים הוא מקרי בהחלט. אבל אז, הגיעה הצעה מעניינת: "זה קרה ממש בפוקס" מספרת טל, "בהכשרתי אני בכלל אשת חינוך ומעצבת הומסטיילינג, אך החיים ניתבו אותי לעבוד לפרק זמן קצר במשרד נדל"ן. יום אחד חברה מהעבודה, שהכירה את הרקע האומנותי שלי והתחברה לסגנון, שאלה אותי בספונטניות: 'בא לך לעצב את החתונה שלי'?"

באותו אחר הצהריים, טל סיפרה ללאה על ההצעה המחמיאה שקיבלה. לאה, אז עורכת דין במקצועה, שטיפחה במקביל עסק עצמאי לעיצוב עוגות, עודדה את טל להיות הרפתקנית ולהסכים להצעה. חלום הילדות של לאה היה להפיק אירועים, כך שהיא אפילו הציעה את עזרתה. הכימיה הטבעית בין השתיים הספיקה לטל כדי להבין שהיא רוצה את לאה קרוב אליה; אם הן מפיקות את החתונה הזאת - זה רק ביחד, מההתחלה ועד הסוף, וכך היה.

בספונטניות מעוררת השראה, הן הפיקו חתונת קונספט בסגנון אורבן-שיק תל אביבי, בת 500 מוזמנים, שנחלה הצלחה מסחררת. לאה מספרת לנו על הרגע בו היא הבינה יחד עם טל, שהפרויקט הזה הוא הרבה יותר מהרפתקה חולפת: "הפקנו אירוע גדול בקונספט קומיקס, משלב אפס, וללא ניסיון קודם בהפקה. זה עניין מאוד מורכב, שדורש יכולות ארגון, יחסי אנוש מעולים, והמון יצירתיות. לשמחתי, עשינו את זה בענק. נצמדנו לחלום של החתן והכלה, שלאורך כל האירוע היו בהיי, והמוזמנים הרגישו בממד אחר והביעו פליאה מכל האלמנטים של הקומיקס, שייצרנו בדקדקנות. הצלחנו ליצור עולם ויזואלי. אמנם הרגשנו את ההתאמה לאורך כל תהליך הארגון, שעבד ממש כמו מכונה משומנת, אבל ברגע שחזינו בתוצאה, כבר היה לנו ברור שהשילוב בינינו מאפשר לנו להגשים חלומות של אנשים.

חתונה בקונספט קומיקס. אפי יוספי,
חתונה בקונספט קומיקס/אפי יוספי

לפני 4 שנים, בתנופת אירוע ראשון מוצלח במיוחד, החליטו השתיים ללכת עם התשוקה שלהן עד הסוף, ופתחו רשמית את "המארגנות" - בית להפקה ועיצוב של אירועים, בכל גודל ומכל סוג. עם ברק בעיניים, הן משתפות אותנו ב'אני מאמין' שלהן כמפיקות, ומראות כיצד תהליך תכנון החתונה הידוע לשמצה, יכול להיות חוויה נעימה, ומרגשת לא פחות מהאירוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת

אם יצא לכם להתנסות בארגון חתונה או בר מצווה, אתם ודאי יודעים שתהליך התכנון יכול להיות מבלבל ומייאש. טל מספרת לנו על החוויה: "את האירוע הראשון שלנו הפקנו בלי שמץ ניסיון. זו הייתה הזדמנות מעולה לטעום מהחוויה של זוג שמנסה לארגן את החתונה שלו ואינו בקיא בתחום. לא עניין פשוט! זה מתחיל בבחירת הספקים: זוגות מכתתים רגליים בחיפוש אחר בר אקטיבי שיענה על כל הצרכים שלהם במסגרת התקציב, בקריאת המלצות על צלמים, ומה לגבי ד'ג'יי שיעשה שמח ברחבה?"

אין ספק שהספקים הם אלו שעושים את האירוע, וההיצע המטורף הופך את הבחירה לחיפוש מחט בערימת שחט. "לכן, אנחנו מאגדות בעלי מקצוע וספקים מכל הסוגים, שנותנים שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב - אמינות" מספרת לאה. "לאחר שאנחנו מבינות מה סוג האירוע שהלקוחות מכוונים אליו, אנחנו מתאימות להם את הספקים הרלוונטיים. כבר בשלב הראשון, אנחנו פותחות את תהליך הארגון בצורה כמה שיותר עניינית, ממוקדת, ומדויקת עבור בעלי השמחה".

המארגנות נוגעות בבטן הרכה של תהליך תכנון החתונה, ומספקות מענה מושלם: התפקיד שלכם הוא לדמיין את האירוע, והן, ממש כמו ג'יני שמגשים משאלות, יתפרו עבורכם את החבילה השלמה, מא' ועד ת'.

הלקוחות שלנו הם האורחים הכי חשובים באירוע

"לפני כמה חודשים הפקנו בר מצווה, שבלילה לפני האירוע קיבלנו הודעה שעוברת לוקיישן" מספרת טל. "תוך כמה שעות היינו צריכות לתקשר את זה לכל הספקים, להחליף חלק מהם, לשנע את הציוד, לעדכן את המוזמנים, ולבצע עוד הרבה התאמות. ברגע הראשון, האמא של הנער נכנסה ללחץ, אבל מהשנייה שהיא העבירה אלינו את המידע - האחריות כבר לא הייתה שלה, שגר ושכח. היא ידעה שיש על מי לסמוך ולכן יכלה לישון לילה מלא ושקט, ולהגיע לאירוע רגועה, כיאה לאורחת הכי חשובה בו".

תיווך ותיאום בין הספקים נמשך לכל אורך תהליך הארגון, ונגמר רק אחרי שכולם קיבלו את התשלום על האירוע והלקוחות יושבים בבית וצופים בוידיאו מהאירוע. לאה נותנת לנו טעימה מהמלאכה: "יש המון דברים שצריך לסנכרן ביניהם - מתי מגיע הספק, מה דרוש לו על מנת להפעיל את העמדה שלו, מהם תנאי התשלום, ואיזה אחריות הוא מספק. את כל השאלות האלה, תכפילי בכמות הספקים. מלאכת התיאום היא שמבדילה בין אירוע זורם, שעובר בצורה קולחת, לבין תאונת שרשרת".

טל מחדדת את הערך הגבוה של צוות הפקה מיומן: "כבעלות מקצוע, אנחנו משיגות את העסקה הטובה ביותר עבור הלקוחות שלנו, ומנהלות אותם לאורך התהליך, כך שחתן או כלת השמחה יוכלו להתרכז בחגיגה עם המוזמנים שלהם, ולהתמסר לחוויה שהם ציפו לה כל כך הרבה זמן, בלי מחשבות טורדניות על מה יכול להשתבש ובלי לתפעל בלת"מים. זה כבר התפקיד שלנו".

האקס פקטור הוא בעיצוב

לטל רקע עשיר כמעצבת הום-סטיילינג, ולאה עוסקת ביצירה כקונדיטורית ומעצבת עוגות. בתור נשים שאומנות היא חלק בלתי נפרד מחייהן, הן יודעות שעם כל הכבוד להפקה מתוקתקת, מה שמכניס את אפקט ה-וואו בכל אירוע, הוא העיצוב. טל מסבירה מדוע חשוב לשכור מפיק שהוא גם מעצב: "יש כלות שכל חייהן דמיינו את החופה שלהן. הן מגיעות אלינו עם ויז'ן מדויק של מה שהן רוצות. לצד אלו, יש זוגות שיותר משחררים את החבל, ולא יודעים להגיד בדיוק מה הם אוהבים. במקרה כזה אנחנו צריכות לגשש, ובתהליך של סיעור מוחות שלנו, להבין למה הזוג יתחבר. זה ממש לייצר יש מאין, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן - להאיר לזוג את הדרך, וליצור את האווירה והסטייל שבסופו של דבר, יקלעו בדיוק לטעמם".

עיצוב שמייצר אווירה. תמרי גת,
עיצוב שמייצר אווירה/תמרי גת

השלם עולה על סך חלקיו

מהתבוננות באינטראקציה בין טל ללאה, ניכר בבירור כי לצד הזיקה שהן חולקות לעולם העיצוב, ההרמוניה בין השתיים היא שמניעה אותן לייצר יש מאין. לא רק בשיחה הן משלימות אחת את השנייה, אלא גם בתהליך העבודה.

לאה: "אנחנו עושות הכל ביחד, אבל נוצרה חלוקה טבעית בינינו, כל אחת מביאה לשולחן חוזקות אחרות, ולכן היא מובילה צד אחר; הכל מתחיל מרעיון, דגש על הקונספט, איך אנחנו מדמיינות את הנראות של האירוע. טל מגיעה מעולם של יצירה, כך שהיא מאוד דומיננטית בתהליך העיצוב. יש לה יכולת פנומנלית לראות את התמונה הגדולה של האירוע, לדמיין את התוצר הסופי ולהבין איך הכל יתחבר בהתאם לרצון של הלקוחות. אני משלימה אותה בהפקה מהוקצעת. אין דבר שאני יותר אוהבת מלקחת רעיון אמורפי ולהוריד אותו לקרקע - לרדת לפרטים הקטנים בחזון, להבין מה נדרש מכל ספק, איך מתאמים ביניהם ובסופו של דבר - הופכים דמיון למציאות".

טל: "שני החלקים האלה בלתי נפרדים אחד מהשני, וחיבור ביניהם הוא שהופך פנטזיה דמיונית של רגע משמעותי בחייהם של החוגגים, לחוויה מיוחדת שמעוררת את כל החושים של המשתתפים בה. מצאתי בלאה נפש תאומה להגשים איתה את החלום הזה - להפיק אירועים, שהוא כיף ומאתגר כשלעצמו, וההנאה רק מועצמת מהעובדה שאנחנו חברות. זה מעל הכל".

אירוע הוא רגע של אושר טהור

את התשוקה של טל ולאה למקצוע, שתכליתו לתכנן ולעצב את אחד הרגעים הגדולים בחייו של אדם, ניתן להרגיש דרך המילים. "אני זוכרת בזמנו, כשאיפרו אותי לחתונה שלי", מספרת טל, "פתאום ראיתי כמה כיף למאפרת להיות איתי ברגע הזה. ממש אמרתי לה - 'וואו, את מתעסקת באושר, זה המקצוע שלך'". לאה מוסיפה: "בחיים לא חסרים דברים קשים ועצובים, אבל אנחנו בחרנו לעסוק בתמצית האושר של אנשים. רגע מזוקק של שמחה טהורה, זה מה שמניע אותנו".

חיבור בין שתי נשים חזקות ומוכשרות, מבליט את היתרון של צוות הפקה, לעומת מפיק סוליסט. האופן בו לאה וטל משלימות אחת את השנייה, בשילוב התשוקה שלהן לייצר רקע מושלם לרגעים הכי מאושרים בחייהם של אנשים, מקנים יחד תחושת ביטחון, שלא משנה מה יקרה בדרך - הרגע המיוחד שלכם נמצא בידיים אמינות, מקצועיות ומסורות. הליווי האינטליגנטי והרגיש לאורך הדרך מתאים באופן מושלם לאירועים יוצאי הדופן שהן מארגנות. כוח נשי במלוא תפארתו.

ליצירת קשר עם המארגנות:

פנו בוואטסאפ לטל גייפמן או לאה סרדס

בפייסבוק וגם באינסטגרם

בשיתוף המארגנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully