וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים הזול יכול לעלות ביוקר"

בשיתוף עומר אסדי

11.2.2021 / 15:01

סוכן הביטוח, עומר אסדי, חיזק עבורנו את המשמעות של התנהלות שוטפת מול סוכן ביטוח מקצועי

עומר אסדי. עומר אסדי,
עומר אסדי/עומר אסדי

בעידן המודרני, כל אחד מאתנו טרוד במרדף היומיומי ואיננו עוסק במצב הביטוחים השונים שיש לו בחיים. המוח האנושי יודע היטב להדחיק את המציאות, אבל היא קיימת וכדאי להיות מוכנים אליה מוקדם ככל האפשר. מדובר בעולם ומלואו, כאשר בראש ובראשונה נושא הבריאות צריך לעמוד לנגד עיניכם.

לא תמיד ניתן לסמוך על הביטוח הרפואי הקיים באמצעות קופת החולים. התרחבות רכישת שירותי ביטוח רפואי פרטי מעידה על רצונם של אנשים להבטיח שירות רפואי טוב לאורך זמן, ורק הביטוח הפרטי נותן לכך מענה.

מעבר לתחום ביטוחי הבריאות, התאמת הביטוחים האלמנטריים כמו רכב ודירה צריכים להיעשות בהתאמה מלאה לצרכים האישיים שלנו וכמובן לתת מענה ברגע האמת באופן יעיל איכותי ומהיר, זאת מאחר ותחום הביטוחים הוא רחב ולא מסתכם רק בבריאות אלא גם בביטוח סיעודי, תאונות אישיות, משכנתא, דירה, רכב, עסק, נסיעות, מנהלים, פנסיוני, פיננסים ועוד.

עומר אסדי. עומר אסדי,
עומר אסדי/עומר אסדי

בבדיקה שערכנו מול סוכני ביטוח פרטיים הגענו למסקנה כי עם עומר אסדי, סוכן הביטוח הפרטי, תוכלו לישון בשקט. ליבת הפעילות של עומר אסדי כוללת פוליסות בריאות, מחלות, תאונות אישיות, סיעוד, חיים, משכנתאות, כאשר בנוסף הוא עוסק גם בביטוחים לרכבים, עסקים ופנסיוני. נוכחנו לגלות כי עומר אסדי מעניק מגוון כיסויים ביטוחים לפרט ולמשפחה, הכוללים תנאים ייחודיים ומשתלמים.

משרדו של עומר אסדי משלב סביבת עבודה צעירה ודינאמית עם מקצועיות חסרת פשרות, אשר מזמינה את קהל הלקוחות להתרשם מהצעות משתלמות במיוחד, בכל ענפי הביטוח השונים, תחת קורת גג אחת. בנוסף, בסוכנות תמצאו פתרונות יציבים בכל תחומי הביטוח, המותאמים לצרכיו של כל לקוח ומהווים יחד קשת ביטוחית שלמה ומקיפה.

עומר אסדי, פתח את העסק בשנת 2017 וצבר מאז מאות לקוחות אותם הוא משרת נאמנה. בשיחה שערכנו עמו הוא סיפר: "בראש ובראשונה חשובה לי הדרך והיושר שיש לפעול מול הלקוחות, אני מתייחס אליהם כמשפחה לכל דבר. אני רואה בעבודתי שליחות, זה בא לידי ביטוי בזמינות, כלומר בכל שעה הלקוח יכול להתקשר אלי לנייד ואני למעשה מטפל בו בכל פניה, תביעה, שירות, גביה, שינוי או כל תהליך נוסף שקורה בדרך''. הוא סיפר והוסיף: "אם לאחד הלקוחות ישנה בעיה והוא צריך כעת לדווח עליה, אנחנו ביחד בודקים מה עושים ולאן הולכים כי במקרה תביעה לא נעים להתנהל לבד".

עומד אסדי מעניק יחס אישי למובטחים, כאשר בשונה מסוכנים אחרים הוא נמצא בקשר קבוע עימם כל השנה, ולא רק כאשר צריך לחדש את הביטוח, קשר אישי שבא לידי ביטוי בכך שהוא מרים טלפון/שולח הודעה ושואל מה שלומך, איך העבודה. בסוף השיחה מאחל להם בריאות ומדגיש בפניהם שהוא לצידם בכל זמן נתון.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי עומר אסדי מעניק שירות מא' ועד ת', כל הכלים עבור הלקוחות שלו מונחים בפניהם כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתהיו בידיים טובות: "אני מסיר מהראש שלהם את הדאגה". אמר עומר והמשיך: "לדוגמה, במקרה ומישהו עבר תאונת דרכים, אני פונה באופן ישיר לבנק ומעלה את הלקוח רק בשיחת ועידה. אני מטפל בכל ודואג שהוא יצא על הצד הטוב ביותר מהסיפור''.

אסדי עובד עם רוב חברות הביטוח, בכך הוא דואג שיהיה לו ביטוח טוב ביותר מבחינת התנאים והמחירים: "המטרה שלי היא שבשעת אירוע יהיה ללקוח כיסוי והוא יבין בדיוק מה הוא מקבל -אני עוטף את הלקוח מכל הכיוונים לכן אני לא חושב על עצמי ובוחר את המבוטחים שלי באופן אובייקטיבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עומר אסדי. עומר אסדי,
עומר אסדי/עומר אסדי

במה זה מתבטא?

"בכך שלא כל מי שדופק לי בדלת או מתקשר אני סוגר עמו. בתחום הבריאות והחיים אני נכנס לפרטים אישיים, מבקש מידע מקדים, על מנת לדעת אם אני יכול לעמוד בבקשות של הלקוח. ביטוח רכב? אני מבקש אישורים רבים כמו היעדר תביעות כדי לתת את ההצעה הטובה ביותר. בכל תקופה מסוימת אני עושה בקרה בה אני בודק את הגבייה, כלומר אני לא מתפשר על ביטוחים זולים, מה שזול עולה ביוקר. עדיף לשלם עוד כמה גרושים בשביל שקט נפשי כדי שבזמן אירוע לא נסתבך''.

הרבה אנשים נלחצו מהקורונה. מה המסר שלך אליהם בנושא?

"בתקופת הקורונה אנו באתגרים עצומים, הרבה מבוטחים מאבדים את פרנסתם ואין ביכולתם לעמוד בהתחייבויות הכספיות. בתקופה האחרונה, ולאור הפרסום המטעה של משרד האוצר המאפשר לפדות את כספי הפנסיה ללא מס וכדומה, הרבה אנשים הסתערו על כספי הפנסיה שלהם ופדו אותם, חלק ללא מס וחלק שילמו מס הכנסה באחוזים גבוהים - זאת טעות. כי אם חלילה יהיה אירוע כלשהו, אז במקום לקבל קצבה מכובדת, עלולים לקבל סכום קצבה נמוך, חשוב לדאוג לעתיד בתקופה הזאת'' - עדיף שיתייעצו עם הסוכן, שיתאים עבורם פתרונות חלופיים למימון ביניים ושלא יפגעו בעתידם הכספי. חייבים לתת דגש לביטוחי הבריאות, חייבים ביטוח שיכסה מחלות קשות, שיהיה עוגן כספי מבחינת המשפחה בעת צרה".

משרדו של עומר אסדי חרט על דגלו אמינות, מובילות וצמיחה מתמדת. בשנים האחרונות הוא טיפל בהיקפי תביעות של מיליוני שקלים אשר שולמו ללקוחות, הם ראו את המשמעות של סוכן ביטוח מקצועי, לצד הכסף הגדול ששילמו לחברות הביטוח. העובדה כי עומר אסדי מאמין בשקיפות מלאה מול הלקוחות תוך מתן פתרונות יציבים לכל תחומי הביטוח, העניקה לו בבדיקה ערכנו הרבה מאד נקודות זכות.

טל - 054-984-3681

כתובת: כביש ראשי דיר אל אסד ( waze: עומד אסדי סוכנות לביטוח )

פייסבוק

מייל: omar.aamar84@gmail.com

שעות פעילות: א - ה 09:00 - 17:00
שישי וערבי חג 09:00 - 14:00

דף נחיתה

עומר אסדי. עומר אסדי,
עומר אסדי/עומר אסדי
בשיתוף עומר אסדי
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully