וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קיים שיווק דיגיטלי שתופס לקוחות?

בשיתוף Holt

25.1.2021 / 11:48

היום יותר ויותר חברות ובעלי עסקים מבינים שאם לעסק שלהם לא תהיה נוכחות ברשת, לא תהיה להם זכות קיום. ישבנו לשוחח עם יונתן הולט מומחה לשיווק דיגיטלי, שהסביר לנו את המשמעויות הרבות של קידום עסקים במדיה הדיגיטלית

יהונתן הולט. באדיבות המצולמים
יונתן הולט/באדיבות המצולמים

בשנים האחרונות עולם הפרסום והשיווק שינה את פניו. כשלכל אדם יש אמצעי תקשורת בכף ידו עם תפוצה פוטנציאלית לעשרות אלפי בני אדם מידי יום, בעלי עסקים הולכים ומפנימים את החשיבות של שיווק דיגיטלי. כדי לחשוף את העסק שלך באופן אופטימלי לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, כדאי לפנות לאיש מקצוע המתמחה בשיווק דיגיטלי שיוכל להעניק לכם את השירות המתאים שיגרום לעסק שלכם להתבלט, להגיע ליעדים ולתפוס לקוחות.

הכר את המומחה

הכירו את חברת Holt, חברת שיווק דיגיטלי בעלת ניסיון עשיר במדיה שתעשה הכל כדי לגרום לעסק שלכם להרוויח ולהשיג תוצאות טובות יותר מפרסום בדיגיטל. Holt שמה לעצמה מטרה לעזור לעסקים (קטנים כגדולים) להתבלט בדיגיטל במטרה להיחשף ליותר לקוחות ולהשיג עבורם ערך שיכול לבוא לידי ביטוי בחשיפה, מיצוב, מיתוג ועוד. החברה תנהל עבורכם את הנכסים הדיגיטליים ותייצר לכם לידים באמצעות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות שונות כמו ניהול עמודי פייסבוק, קמפיינים ממומנים בגוגל, קידום אורגני, בניית אתרים, כתיבת תוכן קריאייטיב, עיצוב ועוד.

יונתן הולט, מייסד ומנכ"ל החברה, ניהל ומנהל קמפיינים מטורפים והוביל את מהלכי השיווק באינטרנט למגוון רחב של עסקים בין היתר חברות גדולות, שרים וחברי כנסת, מועצות אזוריות, שיווק עורכי דין, שיווק רופאים, מסעדות, נותני שירותים ועוד. בזכות הניסיון הרב והידע המקצועי שצבר בעבודה במשרדי פרסום גדולים, ליונתן יש את היכולת לתת ערך לכל עסק, לא משנה מה התקציב או היעדים שהוגדרו.

יהונתן הולט. עיצוב: הולט -  שיווק דיגיטלי,
הולט - שיווק דיגיטלי/עיצוב: הולט - שיווק דיגיטלי

"אני מאמין שאם עסק משקיע בפרסום בדיגיטלי ולא מקבל תוצאות אז ההשקעה היא לשווא. אין חברה שאין לה יעדים ומטרות, ואני עוזר לכל לקוח להגשים אותם באמצעות הדיגיטל. כשאני מקדם לקוח, אני רוצה להכיר את העסק שלו עד הסוף - להבין מה הצרכים שלו, איך הוא מדבר עם הלקוחות שלו, מה הוא רוצה לשדר ומה הוא מנסה להשיג. אז אני פשוט לוקח את הדברים וממנף את זה בדיגיטל".

לגרום לעסק שלך להתבלט

עסק שחושב להתחיל לפרסם את עצמו בדיגיטל או לשנות אסטרטגיה בשיווק הדיגיטלי צריך לשאול את עצמו שתי שאלות עיקריות. ראשית, האם תקציב השיווק שהשקיע במדיה מתאים ליעדים שהוא רוצה להגשים, והאם הוא מרגיש שהוא משיג את המירב מכל שקל שהשקיע. שנית, יש להבין האם הפלטפורמה שהשתמש בה עד היום היא הפלטפורמה המתאימה לו. "במקרים רבים, קהל היעד של עסק מסוים יכול להימצא בפלטפורמות אחרות מאלה שהוא החליט לפרסם בהם. כלומר, לכל סוג עסק יש את הפלטפורמה המתאימה לו, ויכול להיות מצב שפרסום בפייסבוק יתאים לו יותר מאשר באינסטגרם או שצריך להעביר את הקמפיין לקמפיין חיפוש בגוגל", מסביר יונתן.

"אחד האתגרים שלי זה להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את הפלטפורמה הספציפית לצרכים שלו. זה יכול להיות באמצעות קמפיין בפייסבוק עם פילוח קהל איכותי, קמפיין בגוגל מבוסס מילות מפתח, קמפיין ברשת המידה באנרים (GDN) באתרים מובילים, קמפיין מבוסס תוכן בטאבולה או אאוטבריין, קמפיין גרילה, טיקטוק, קמפיין בווטסאפ, ניהול ניוזלטר ועוד". זה לא משנה איזו פלטפורמה תמליץ לכם, Holt מקפידה להישאר מעודכנת ובקיאה בכל פלטפורמה דיגיטלית כדי להגיע לתוצאות בצורה המהירה, האיכותית והיעילה ביותר.

קידום בעל ערך

החזון של יונתן וחברת Holt מונע מהרעיון לייצר ערך עבור כל עסק. "כל עוד העסק מציע לקהל היעד ערך מוסף ועונה על צורך מסוים שלו, הסיכויים שהוא יבחר בעסק גבוהים. למשל, כשאני בונה דף נחיתה לנותן שירות מסוים, אני לא רק מציע אפשרות להשארת פרטים, אלא מכניס שאלון התאמה קצר לפני כן כדי שהלקוח הפוטנציאלי ירגיש שיש התחשבות בצרכים שלו. כך אפשר להבטיח שנגיע ללידים איכותיים ורלוונטיים".

"יש לי לקוח, עורך דין שרצה לבסס את מעמדו ושירגישו בטוח לפנות אליו. היו חסרים לו סרטוני וידאו אבל הוא רצה לעשות את זה בצורה ייחודית לו, ולא כמו הסרטונים שחוזרים על עצמם שעושים שאר בעלי העסקים בענף שלו. כדי לתת משהו מעבר, החלטתי להזמין את העיתונאי והמגיש גדי סוקניק כמראיין, שכרתי אולפן, במאי ומאפרת וכתבנו תסריט מיוחד. בנינו פורמט חדש לסרטוני וידאו בהם בעל העסק סיפר על ההצלחות שלו, אבל עשינו את זה בצורה שמבדלת אותו. זה בא מתוך הרצון לייצר תוכן איכותי שלא ניתן לראות בכל מקום. הסרטון הזה עכשיו רץ במספר פלטפורמות והוא מכונה של לידים - סרטון אחד שמכוון לקהל יעד רלוונטי מייצר לאותו לקוח עבודה והרבה כסף".

יהונתן הולט. איציק בן דוסא,
יונתן הולט/איציק בן דוסא

עולם הדיגיטל הוא פשוט יותר ממה שחושבים

יונתן טוען שעולם הדיגיטל הרבה יותר פשוט ממה שכולם חושבים. "ישנם משרדים וקולגות שמדברים במונחים מקצועיים ומשתמשים בז'רגון גבוה כדי להרשים את הלקוח. הבעיה בכל אותם "מפצחי הבריפים" היא שהם עלולים לעשות עוול ללקוחות, כי לא כל אחד מבין על מה מדובר. אני מקפיד לדבר עם כל בעל עסק בשפה ברורה ומסביר לו בדיוק מה אני עושה וזה בסדר, לא המצאתי את הגלגל. בסופו של דבר, אני משקיע את הכסף שלו אז חשוב לי שהוא יבין מה קורה.

"מעבר לזה, חשוב לי להשקיע את הלב והנשמה בכל לקוח ואני שואף שיהיה לי חיבור אישי עם כל אחד. אני רואה בכל לקוח שותף לדרך כי אני יודע שהצלחה שלו זו הצלחה שלי, ככל שהוא יקבל יותר תוצאות וערך הוא ימשיך לשלם עבור השירות שאני נותן לו. לכן, אני מביא את עצמי במלוא הכוח, משקיע שעות רבות של עבודה ומשתמש בניסיון הרב ובקשרים שרכשתי במהלך הקריירה, הכל במטרה שהוא יצליח להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

יהונתן הולט. באדיבות המצולמים
יונתן הולט/באדיבות המצולמים

איך הכל התחיל

יונתן שירת בצבא כחוקר מצ"ח ועבד על תיקים בעלי הד תקשורתי גדול. הוא מאמין שבזכות זה יש לו את היכולת לקרוא אנשים ולהבין איך הם חושבים, מה שמשרת אותו בתחום השיווק. "אני מצליח להבין איך הקהל שאני רוצה לפנות אליו חושב, איך הוא צורך ומה מעניין אותו". הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת ושיווק של אוניברסיטת אריאל, ובמהלך דרכו המקצועית שימש כמנהל מדיה דיגיטלית במשרד עורכי הדין "דוד פייל ושות'". שם פצח בקריירה מרשימה ומלאה בהישגים, וייצר מאות לידים בתחום הרשלנות הרפואית והנזיקין, אחד מהתחומים הקשים ביותר לפרסום. למרות תחרות קשה וכלים מוגבלים, הוא הצליח ליצור "רעש" שיווקי חיובי שהביא את המשרד לקפיצה משמעותית ביותר.



טלפון: 052-443-4465

מייל: jonathan@holt.co.il

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Holt
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully