וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוב בעור: מאיה חיות, המומחית שתחדש לכן את עור הפנים

בשיתוף מאיה חיות

25.1.2021 / 11:22

בעיות עור הן מנת חלקן של נשים רבות, וגורמות לפעמים גם לדיכאון או לחוסר ביטחון עצמי. אבל הבעיות הללו אינן "גזירת גורל", כמו שלמדנו מהמומחית בפתרונן מאיה חיות, בעלת ניסיון של 19 שנים בתחום ומי שנלחמת עבור כל אחת מלקוחותיה, כדי שיצאו מהקליניקה עם חיוך רחב

אני עובדת עם הטכנולוגיות הכי חדשות ועם חומרים באיכות מעולה. המומחית לפתרון בעיות העור מאיה חיות בעבודתה. מאיה חיות,
"אני עובדת עם הטכנולוגיות הכי חדשות ועם חומרים באיכות מעולה". המומחית לפתרון בעיות העור מאיה חיות בעבודתה/מאיה חיות

מי לא שמעה את עצמה, את אחת מבנות משפחה או חברה טובה אומרת משפטים כמו "אוף! עם הפצעונים והכתמים האלה אני פשוט לא יכולה לצאת מהבית!". נשים רבות סובלות מבעיות עור שונות, הגורמות פעמים רבות גם לבעיות אחרות כמו דיכאון או חוסר ביטחון עצמי.

אבל בעיות עור אינן "גזירת גורל", והיום ישנן דרכים רבות וטכנולוגיות מתקדמות לטפל בהן. כדי לבדוק את החידושים בתחום ולשמוע עצות כיצד לנהוג במקרים של בעיות עור שונות, הגענו למאיה חיות, מומחית בפתרון בעיות עור ובעלת קליניקה פרטית בבת ים, שמקבלת אותנו בחיוך רחב.

"התחלתי לעבוד בתחום טיפולי העור לפני 19 שנים", היא מספרת, "ואני מתמחה בפתרון בעיות עור מכל הסוגים - כתמים, אקנה, חטטים, אנטי אייג'ינג ועוד. למדתי את הבסיס במכללת ג'יג'י ולאחר מכן התמחיתי ורכשתי ידע רב במרכז הרפואי של ד"ר דב קליין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מאיפה מגיע החיבור שלך לנושא?

"תמיד אהבתי אסתטיקה, וביני לבין עצמי תמיד נהניתי לשים את הקרמים של אמא ושל הדודות שלי, שהייתי מציצה להן לשידות ובודקת איזה בקבוקים יש להן. לאט לאט הבנתי שזה הדבר שגורם לשינוי הכי גדול אצל בני אדם, ואצל נשים בפרט, וממלא אותן בתשוקה שממלאת גם אותי. אני קמה כל בוקר ומתרגשת לבוא לקליניקה, ממש מחכה לטיפולים".

אני לא מוותרת על אף אחת, נלחמת עד שאני משיגה את התוצאה. תוצאות הטיפול של חיות באקנה

ממבט בקליניקה של חיות, קשה לפספס את המכשור המתקדם שנמצא בה. "אני עובדת עם הטכנולוגיות הכי חדשות ועם חומרים באיכות מעולה של החברות המובילות בשוק" היא מפרטת, "לכתמים, למשל, יש לי מכשיר בשם IPL שעובד על כתמים כמו נמשים או כתמי גיל ומביא לתוצאה מדהימה. IPL היא למעשה קרן אור שמתבייתת על הפיגמנט, גורמת לכתם לצוף ומפרקת אותו. לאחר הטיפול הכתם יהפוך לכהה יותר, אחר כך לגלד שינשור, ולאחר כמה ימים העור יתחדש לחלוטין.

"בחטטים, למשל, אני מטפלת בעזרת מכשיר מזותרפיה שעושה מעין 'פציעה' מבוקרת, כדי שהעור יתחדש מלמטה. טיפולי החטטים שהם שילוב של מזותרפיה ופילינגים מתקדמים.

מכשור מתקדם ואווירה ביתית ומרגיעה. הקליניקה של מאיה חיות בבת ים. מאיה חיות,
מכשור מתקדם ואווירה ביתית ומרגיעה. הקליניקה של מאיה חיות בבת ים/מאיה חיות

"מכשירים נוספים שיש לי הם מכשיר ה-wish pro בעל טכנולוגיית השדה המגנטי, היוצר אור או זרם חשמלי כדי להחדיר לעור סרום ייחודי באמצעות קפסולות חד פעמיות, או מכשיר האולטראסוניק להחדרה אפקטיבית של חומרי הזנה לשכבות העור העמוקות.

"מכשיר אחר שנמצא אצלי עובד בתדר גבוה, מכווץ נקבוביות אחרי ניקוי ומזרים את הדם, ויש לי גם מכשיר פילינג יהלום שמשייף ומוריד שכבות של תאים מתים, והופך את העור לחלק כמו משי".

קרן או שמתבייתת על הפיגמנט. תוצאות הטיפול במכשיר ה-IPL. מאיה חיות,
קרן או שמתבייתת על הפיגמנט. תוצאות הטיפול במכשיר ה-IPL/מאיה חיות

ספרי קצת על התהליך שאת עוברת עם הלקוחות שלך

"אני עוסקת בטיפולי פנים לנשים בלבד, מכל הגילאים, למעט נוער. כשמישהי באה אליי עם בעיה כלשהי אני קודם כל מצלמת אותה, ובעזרת התמונות מנסה להבין איך אני יכולה לעזור לה. אני כמובן לוקחת את התמונות הביתה ועושה שיעורי בית. אני כל היום בתוך זה, מחפשת פתרון מתאים לכל מטופלת ומטופלת ומתכנת את הטיפול. יש לי שלוש בנות בבית והקליניקה והמטופלות שלי הן כמו הילד הרביעי.

"הרבה נשים מגיעות לכאן בוכות, ממש בוכות פיזית, מיואשות, מדוכאות. היתה לי מטופלת שעברה אצל המון רופאים, ורופאה אחת אמרה לה שאי אפשר לטפל בה כי היא 'מעורבת', חצי תימנייה וחצי אשכנזייה. אמרתי לה 'מה זאת אומרת מעורבת?' אם תראה את התמונות שלה היום אתה תתעלף מאיך שטיפלתי בה.

"חשוב לי מאוד שיידעו שמדובר בתהליך, זו לא קוסמות של רגע. סדרת טיפולים בנויה מארבעה עד שמונה טיפולים, כשאני מתאימה לכל אחת כמובן גם מוצרים לקחת הביתה.

לפני – ואחרי. תוצאות טיפול משולב באקנה ובכתמים אצל מאיה חיות. מאיה חיות,
לפני – ואחרי. תוצאות טיפול משולב באקנה ובכתמים אצל מאיה חיות/מאיה חיות

"אני לא מוותרת על אף אחת, נלחמת עד שאני משיגה את התוצאה. אין אצלי דבר כזה לסיים סדרת טיפולים בלי שיפור משמעותי. לאורך כל הסדרה אני בקשר עם הלקוחה, הליווי מאוד אישי וצמוד ואני מספקת ייעוץ כל היום בווטסאפ. לכל אחת יש את סדר היום ואת שיעורי הבית שלה, והיא יודעת מה היא צריכה לעשות.

"בסוף תהליך הטיפול, אפשר ממש לראות את הסיפוק המטורף של המטופלות, שהוא משהו שממלא גם אותן וגם אותי באנרגיות מדהימות. לפגוש מישהי שלא רוצה לצאת מהבית ובוכה בגלל הפנים שלה, או מישהי ללא ביטחון עצמי בגלל בעיית עור שהיא לא מצליחה לפתור, ואז פתאום לראות אותה ממש עפה על עצמה, מתלבשת יפה ופורחת, אין הרגשה טובה מזו".


טלפון - 054-5454544

לאתר של מאיה חיות

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מאיה חיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully