וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית שלכם הולך להתחדש עם זהרה פרו קדור

בשיתוף זהרה פרו קדור

25.1.2021 / 10:20

הכירו את זהרה פרו קדור, אדריכלית ומעצבת פנים, בעלת משרד בדליית אל כרמל, המעניק שירותים לכל אזור הצפון. זהרה, איתנו באולפן כדי לספר על הטרנדים החדשים לשנת 2021

זהרה פרו קדור, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

זהרה פרו קדור, מעצבת הפנים מדליית אל כרמל, עבדה במשרד אדריכלות כחמש שנים ולאחר מכן החליטה לצאת לדרך עצמאית. בתקופה האחרונה היא מתעסקת בעיקר בפרויקטים של עיצוב פנים לשיפוץ ועיצוב עסקים, מסעדות. השילוב בין אדריכלות לעיצוב פנים מאפשר לה ללוות לקוחות מתחילת הפרויקט, משלב התכנון ועד המוצר המוגמר של עיצוב הבית. כך ניתן לבצע תהליך איכותי.

זהרה, מה מייחד אותך ממעצבים אחרים בתחום?

"אני דוגלת ביחס אישי לכל לקוח: כל הלקוחות שלי הופכים להיות חלק מהמשפחה. מדובר בתהליך ליווי מאוד ארוך ומשמעותי עבור הלקוח וזה מצריך, הקשבה ובעיקר לגרום להם לגלות סבלנות לכל אורך שלבי התכנון והבנייה. גם אם אני צריכה להעניק שירות לא בשעות העבודה, גם אם זה בערבים או בשבתות, אני עושה זאת כיוון שאני מבינה את החשיבות עבור הלקוחות".

מהם הטרנדים החדשים בתחום?

"צבע עץ אגוז, לוחות שיש פורצלן מבריק, וכמובן לפרויקטים היוקרתיים אין תחליף לעיצוב בצבע זהב, לא נס ליחו. מבחינת קו העיצוב הטרנדי כיום הוא הקו הנקי יותר".

מהם השינויים שראית בתקופת הקורונה?

"אנשים רבים יושבים בבית והתמקדו בבתים שלהם ולכן מזמינים המון שיפוצים שדורשים שינוי דרסטי וקיצוני בבית".
עם אשת מקצוע כזו קשובה, אשר מעניקה יחס אישי לכל אחד מלקוחותיה, אין מה להתלבט. כאשר אתם ניצבים בפני שיפוץ או קניית דירה חדשה, פנו לזהרה פרו קדור, אדריכלית עם עוצמה.

בשיתוף זהרה פרו קדור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully