וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' פאנוס - שף עולה שיגיע רחוק

בשיתוף ג'ורג' פאנוס

24.1.2021 / 16:45

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" בהן אנו מבקשים לתת במה לכוכבים העולים בתחום הקולינריה, נעזרנו באנשי מקצוע שונים, מסעדנים, שפים ובלוגרים נחשבים לאוכל כדי לקבל המלצות. על שף אחד במיוחד, ג'ורג' פאנוס שמו, קיבלנו מספר גדול של המלצות

מנה של ג'ורג' פאנוס. סטודיו שחר פליישמן,
מנה של ג'ורג' פאנוס/סטודיו שחר פליישמן

מפיקה חברת המערכת יצא לפגוש את השף המדובר, היא חזרה נרגשת ממי שמשחק בין הסירים ומוציא תבשילים וארוחות גורמה בטעמים מופלאים.

ג'ורג' פאנוס בן 33, חי ונושם את עולם האוכל עוד מגיל הנעורים. כשהיה בחור צעיר נהג לעקוב אחר סבתא שלו כשהיא היתה מבשלת במטבח, היה מסתכל, טועם, שואל, לומד ומתנסה בעצמו. לפני כ 15 שנה החליט לקחת את האהבה הזו לבישול לכיוון מקצועי, ויצא ללמוד אצל השף מאיר דנון בבית הספר "בישולים". לאחר מכן החל בהתמחות אצל השף גיא פרץ, כאשר רכש ידע וניסיון קולינרי בבישול גורמה.

מנה של ג'ורג' פאנוס. סטודיו שחר פליישמן,
מנה של ג'ורג' פאנוס/סטודיו שחר פליישמן

כמה שנים לאחר מכן, הוסיף ולמד גם את מקצוע הקונדיטוריה, ותוך כדי עבודה מקצועית בשטח, המשיך ג'ורג' פאנוס לעבור השתלמויות בבית הספר "דן גורמה".

כיום הוא מחזיק בתעודת מקצוע סוג 3 בבישול, בעוד חודשיים הוא יבחן לתעודה מסוג 5, שהיא הגבוהה ביותר בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מנה של ג'ורג' פאנוס. סטודיו שחר פליישמן,
מנה של ג'ורג' פאנוס/סטודיו שחר פליישמן

לאורך הימים, ג'ורג' פאנוס עובד בשירות הקייטרינג של חברת ל.אשל במטבח של חברת אינטל בפתח תקווה, בימי ימי שישי הוא עובד בהפנינג של מחלבת עברי, משפחה של גבינות שנמצאת במושב עזריה.

במקביל, לפני כ 4 שנים, לאחר שצבר ניסיון מעשי במסעדות מובילות וגני אירועים, יצא ג'ורג' פאנוס גם לדרך עצמאית משלו, על כך הוא סיפר לי: "מאוד אהבתי לעבוד בכל המטבחים שהייתי בהם לאורך הקריירה, אולם לפני כמה שנים דגדג לי בבטן לפרוץ החוצה עם נישה משלי. בחרתי לעשות זאת דרך ארוחות שף בוטיק, בהן אני מגיע לבתי לקוחות ואירועים שונים. עברתי מסעות קולינריים במטבחים רבים ומגוונים, לכן משלב בבישול שלי בין המטבח הערבי והים תיכוני, לאירועים של בשר עם הנתחים הכי איכותיים. אני מגיע לכל פינה בארץ, מבשל עבור כולם, החל מבני זוג ועד 100 איש".

מנה של ג'ורג' פאנוס. סטודיו שחר פליישמן,
מנה של ג'ורג' פאנוס/סטודיו שחר פליישמן

חומרי הגלם שג'ורג' פאנוס עושה בהם שימוש בארוחות שלו, הם חומרי גלם איכותיים, לרגע אחד לא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. למדתי כי לפני כל ארוחה, הוא בוחר בהקפדה כל רכיב באופן אישי, כך שיכול לשמור גם על טריות המוצרים השונים.

עבור הלקוחות עומדים מספר תפריטים לבחירה, אלו כוללים מאכלים של פירות ים, נתחי בשר מובחרים, מטבח ים תיכוני, מהמזרח הרחוק, המטבח הערבי הידוע וגם האיטלקי הקלאסי. כך שניתן ליהנות החל מטאפסים לחימום התיאבון ועד למנות גדושות ומלאות מכל טוב. גם תפריט הקונדיטוריה עשיר ומכיל בתוכו קינוחים אישיים, כוסות, מוסים ועוד.

"מעבר לתפריטים המוכנים שלי, אני גם מתאים את עצמי לכל בקשה של הלקוחות", סיפר לי ג'ורג' פאנוס, ועל מה הוא בעצמו הכי הרבה אוהב לאכול הוסיף: "פעם הייתי מכור לבשר, לא היה יום בו לא הייתי אוכל נתח גדול, אבל לאחרונה שיניתי פאזה, פחות בשר ויותר פשטידות, פסטות, מוקרמים ופיצות בכל מיני טעמים. גם דגים אני מאוד אוהב, לצד שרימפסים שאני משוגע עליהם, לפחות פעמיים בשבוע אני צולה דג טוב על האש, בוחר את המלכים של הים, לברק, דניס, בורי ולוקוס".

מנה של ג'ורג' פאנוס. סטודיו שחר פליישמן,
מנה של ג'ורג' פאנוס/סטודיו שחר פליישמן

תוכניות לעתיד

לפני סיום הפגישה שאלתי את ג'ורג' פאנוס כיצד המשפחה קיבלה את הרצון שלו להפוך להיות שף, ומה הוא מתכנן להמשך הדרך, הוא חייך וסיפר לי גם על חלום קטן שיש לו: "אמא שלי כמו כל אמא טובה, חלמה שאהיה רופא, אבל היא רואה שאני מאושר, לכן מאושרת ושלמה עם הבחירה שלי גם כן. יש לי חלום קטן, להגיע לתוכנית משחקי השף, אבל עד אז, בכל בוקר מחדש אני קם עם חיוך על הפנים, כי העבודה שלי היא האהבה שלי. על זה אני רוצה לשמור, להמשיך ולחייך, להתפתח בתחום ולהגיע ללקוחות חדשים, שגם הם יוכלו לטעם מהיד שלי".

היתה לי פגישה נעימה עם שף מוכשר, חכם ויצירתי, איש שיחה אמיתי.

ג'ורג' פאנוס שף בוטיק, לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ישיר בטלפון: 050-7664390

פייסבוק

בשיתוף ג'ורג' פאנוס
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully