וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מעצבת השיער הייא יונס, תראו טוב בהרבה

בשיתוף הייא יונס

24.1.2021 / 15:53

עיצוב שיער הוא ממש לא משהו שאנחנו רוצים לשחק איתו ולכן, לא פלא שברגע שאנחנו בוחרים מעצב או מעצבת, אנחנו נשארים איתם במשך שנים. אז אם גם אתם מחפשים מישהי כזו, כדאי שתכירו את עם מעצבת השיער הייא יונס, תראו טוב בהרבה יונס, מעצבת שיער מכפר ערא

איה יונס, מעצבת שיער/אולפן הנבחרים

הכירו את עם מעצבת השיער הייא יונס, תראו טוב בהרבה יונס, מעצבת שיער שמתמחה בכימיה. לרשותה מספרה לעיצוב שיער בכפר ערא שנחשבת למותג בקרב תושבי המגזר הערבי.

הייא יונס, למדה ספרות, עיצוב שיער ואיפור לפני 7 שנים. לאחר מכן עבדה בתור מזכירה. כשהכירה את בן זוגה עומאר, היא סיפרה לו שהיא חולמת לעסוק בתחום עיצוב השיער והאיפור והוא דחף אותה לעבוד בתחום הזה. התחילה לעבוד בתור ספרית במספרות שונות, ולאחר מכן עבדה כעצמאית שמגיעה לבתי הלקוחות עד שפתחה את העסק והפכה לשם דבר במגזר הערבי.

שאלנו את הייא יונס, מה הייחודיות שלה בתחום:

"אני מעניקה לכל לקוחה יחס אישי - דוגלת בשירות VIP. כשלקוחה מגיעה למספרה זה הרבה מעבר לתספורת, זה שירות לכל דבר, כל אחת מקבלת שירות אישי. לאחר התספורת אני מצלמת את כל הלקוחות ומעלה אותן לאינסטגרם שלי. בנוסף על כך אני בשום פנים ואופן לא מעניקה טיפולי כימיה ללקוחות עם שיער פגום - מייעצת להם כיצד לשקם את השיער ומבקשת שיחזרו אלי רק לאחר שהשיער משוקם".

אז מי מכן שמחפשת מעצבת שיער מקצועית עם ידיים טובות, אין מה לחשוב פעמיים, צרו קשר עם הייא יונס.

בשיתוף הייא יונס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully