וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרשו לעצמכם להתפנק עם השף הפרטי שי קפויה

בשיתוף שי קפויה

24.1.2021 / 15:54

בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב חברה, עם השף שי קפויה תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם

שי קפויה. שי קפויה,
שי קפויה/שי קפויה

למרות תקופת הקורונה, החלטנו שאנחנו לא מוותרים על חגיגת יום הולדת, אפילו צנועה, של חבר טוב במערכת צוות הנבחרים שלנו. חשבנו כיצד נוכל להפוך את האירוע לערב בלתי נשכח והגענו למסקנה שלעבוד קשה אנחנו לא מוכנים, כאשר אל שולחננו הגיעה הצעה לבחון את קונספט השף הפרטי. סקרנו ובדקנו מגוון רחב של שפים מומלצים והגענו להחלטה לתת את המושכות לשי קפויה.

כבר מהרגע הראשון הבנו שתמו הימים בהם בזבזנו שעות מול הכיריים כי כל מה שהיינו צריכים, בשביל ערב כזה, הוא להזמין את השף הפרטי שי קפויה, שדאג להכל. אז בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב חברה, עם השף שי קפויה תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם ואנחנו ננסה להעביר לכם אותם.

כאמור, אחרי בדיקה מעמיקה, צוות הנבחרים שלנו מצא כי שי קפויה יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. החל מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת, קייטרינג לאירועים עד 200 איש ועוד. אז תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים מדהימים כמו שעברו על סועדים רבים בחמש השנים האחרונות עם אחד מחלוצי התחום בארץ. הוא מגיע לבשל ארוחות שף בבתים פרטיים, בשטח, בצימרים ובכל מקום מיוחד על פי בקשות ורעיונות של לקוחותיו.

שי קפויה. שי קפויה,
שי קפויה/שי קפויה

בשורה קולינרית

שי קפויה מגיע עם בשורה קולינרית אשר מתמקדת בעיקר במנות בשריות מסוגים שונים ובאופני הכנה מגוונים. הוא בעיקר מזוהה עם בשר אך עוסק בגדול במטבח ים תיכוני - ישראלי. ארוחה ממוצעת שלו כוללת 8-12 מנות שמחולקות בין הראשונות לעיקריות.

בין המנות הראשונות המוצלחות שלו תוכלו למצוא טורטליני במילוי אסאדו ולימון כבוש, כבד קצוץ עם ריבת עגבניות שרי, סביצ'ה: דג ים עם פירות כוסברה וצ'ילי. המנות העיקריות ממשיכות את המומנטום של הראשונות וכוללות בין היתר כתף טלה ממולאת באורז ובשר, סינטה וכבד אווז עם ריבת בצל, אסאדו שמגיע לאחר בישול 12 שעות ועוד. ומה לגבי הקינוחים אתם תוהים? הם כוללים את פירות העונה, פבלובות, מקרונים, קראמבלים, קצפות, שוקולד וכדומה.

העובדה כי שי קפויה מגיע עם כל חומרי הגלם האיכותיים שלו לבית האורחים, כולל כמובן כלי ההגשה (החל מצלחות, סכו''ם ועד המנגל) בהחלט הקנתה לו נקודות זכות בהחלטה שלנו מאחר והיה לנו צורך לדאוג אך ורק לשתיה. יש לציין כי אם מדובר בהפקה או אירוע גדול יותר, אז השף גם דואג להביא עימו שולחנות, כסאות ואנשי צוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שי קפויה. שי קפויה,
שי קפויה/שי קפויה

דגש על איכות

בשיחה שערכנו עם שי הוא אמר: "בעבודה שלי אני שם דגש על איכות הבשר ואני עובד עם בשרים טריים ומיושנים. אני מכין סטייקים על עצם, נתחי אנטריקוט, צלעות טלה, נתחים בבישול ארוך כמו כתף טלה ואסאדו, ובנוסף פילה וכבד אווז כשכל זה מותאם בהגשה עם רטבים, הארוחה מלווה במנות ראשונות מוקפדות וסלטים ושולחנות קינוחים שאני מכין בעצמי".

שי קפויה. שי קפויה,
שי קפויה/שי קפויה

איך הלקוחות בוחרים את המנות?

"אני מציע תפריט מגוון וקולע לקהל רחב. אם ישנה מנה שפחות מתאימה ללקוח אז אני יכול לשנות אותה. אני גמיש מאד בנושא הזה. חוץ מהטעם של האוכל אני מוכר חוויה שכוללת שירות טוב וחשוב לי שזרימת האירוע תהיה בהתאם לבקשות של הלקוח, בין אם יש בקשה להפסקה בין מנות או בבחירת התפריט, בו ישנה יד חופשית בדרך כלל בבחירת המנות''.

השף הגיע לתחום אחרי שעבד בעברו בהרבה מסעדות, הוא פתח לאחר מכן מסעדה משלו והבין שכשף פרטי הוא יכול להצליח הרבה יותר. ''צברתי המון ידע וניסיון ומפה לאוזן התקדמתי. אני שואף בעתיד לגדול ולעשות אירועים יותר גדולים ובתחום האוכל להמשיך ולפתח את המנות עם עוד מאכלים ותפריטים חדשים. פניתי לתחום האירועים הפרטיים וגיליתי לשמחתי שאני מקבל יותר סיפוק, נהנה יותר מהעבודה וגם מהחיים. הבנתי, שאם זכיתי לעסוק במה שאני אוהב - להאכיל ולשמח אנשים - וגם להתפרנס מזה, קיבלתי מתנה נהדרת. האינרטאקציה שלי עם הלקוחות באירועים הרבה יותר אישית - זה מאתגר אותי בכל פעם מחדש. תפריט שונה, מיקום אחר, סוג שונה של לקוחות, שצריך לדעת איך להגיע לטעם ולסגנון שלהם, כדי שיהיו הכי מרוצים. בסוף האירוע, כשזה באמת קורה, ואני יודע שהצלחתי במשימה, אני חווה תחושת סיפוק אדירה".

אז אם אתם מחפשים שף פרטי שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, תדעו כי שי קפויה מציע מגוון שירותי שף פרטי עד הבית, לימי הולדת, לאירועי חברה, למסיבת רווקות ושף פרטי לארוחות זוגיות, אירועי ברביקיו, קייטרינג וייעוץ קולינרי, כשבקרוב מאד ישיק שי קפויה את האפשרות לאירוח פרטי, בו הלקוחות יוכלו לערוך את האירועים בביתו.

טל: 050-532-5383

מייל: shaika581@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף שי קפויה
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully