וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות הנדל''ן הבית היהודי, הבית של הדירות במרכז ת''א

בשיתוף סוכנות הנדל''ן הבית היהודי

24.1.2021 / 15:19

אין כל ספק כי בשנים האחרונות שוק הנדל''ן הישראלי נמצא בשיאו. עבור כל מי שנמצא לקראת מכירה או רכישה של נכס, הזמנו לאולפן את חווה צוקרניק, בעלת סוכנות הנדל''ן ''הבית היהודי'', על מנת ללמוד על חשיבותו של המתווך במכירה וקנייה של נכסים

סוכנות הנדל"ן הבית היהודי/אולפן הנבחרים

שוק הנדל"ן לאן? מה יקרה בעקבות הקורונה לשוק הזה שרותח מתחת לפני השטח? על שאלות אלו ועוד תענה בראיון הבא, חווה צוקרניק, בעלת וותק של 30 שנה בתחום, מסוכנות הנדל"ן הבית היהודי.

מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של מתווך בקנייה או במכירה של נכסים?

"בראש ובראשונה זמן וכסף. הלקוח אינו מעוניין שאנשים לא רציניים יגיעו לביתו. ללקוח גם אין מעקב אחרי הקונה הפוטנציאלי, הוא לא יחזור אליו עם השאלה כמה אתה מוכן להציע, אלו דברים שהמתווך עושה".

כיצד מומלץ לבחור מתווך טוב, אמין ומקצועי?

"אין דבר יותר טוב מהמלצות של שכנים או חברים שמגיעות מפה לאוזן. מתווך טוב יודע להביא אנשים רציניים בלבד, במיוחד בתקופה כזו של קורונה אף אחד לא רוצה שיסתובבו לו אנשים בבית שלא לצורך. אני בוחרת את הלקוחות בפינצטה, לא עובדת עם כל אחד".

מהי הייחודיות שלך בתחום?

"קודם כל כולם מכירים אותי כחרדית היחידה שעוסקת בתחום באזור של מרכז תל אביב. יודעים שאני קשורה לרבי מלובביץ'. יודעים שאיתי יש על מי לסמוך, מילה שלי זו מילה ואין עוררין על כך".

אז אם אתם מעוניינים במכירה או ברכישת נכס במרכז תל אביב, האזור הכי חם בישראל, יש לכם רק כתובת אחת - סוכנות הנדל''ן הבית היהודי בבעלותה של חווה צוקרניק.

בשיתוף סוכנות הנדל''ן הבית היהודי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully