וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו להישאר אדישים לניחוחות

בשיתוף ניחוח הלחם

24.1.2021 / 15:05

רוצים להפתיע מישהו בעוגת יום הולדת עשירה ומושקעת? אורחים צפויים להגיע הערב ואין לכם זמן להכין קינוח? מאפיית ניחוח הלחם בפ''ת עם כל הפתרונות

ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם

מאפיית ניחוח הלחם בפתח תקווה כובשת את רחוב חובבי ציון 13 בעיר בכל בוקר עם שלל ריחות מפתים שפותחים את התיאבון ובגדול. חלון הראווה של המאפייה, בבעלותם של יוסי לוגסי ויניב אנדוס, חושף מאפים מלוחים ומתוקים, לחמים, מוצרי קונדיטוריה, בגטים, פיתות בעבודת יד, בורקסים, לחמניות, לחמי מחמצת בטעמים שונים, קרואסונים, פוקאצ'ות, לחמים ולחמניות ללא גלוטן ועוד.

בנוסף, מגוון העוגות שיש במאפיה פשוט מפתה וקורץ עבור כל אחד, הריחות שעולים ממנה נישאים באוויר ומשכרים כל נחיר. בין היתר תוכלו למצוא עוגות שמרים, עוגות ביתיות, עוגיות מרוקאיות ומלוחות, עוגות לימי הולדת, עוגות ללא סוכר ועוד. עם הגיענו למקום נהנינו מאוד ממבחר העוגות המעוצבות שנעשות בהזמנה אישית, הלחמים מהחיטה המלאה, הבורקסים והחלות המתוקות.

ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם

מה עוד? במאפיה תמצאו גם פיצות אישיות וטוסטים בהרכבה אישית עם כל התוספות ללא הגבלה וכמובן ישנן גם אופציות טבעוניות לכל המוצרים. הסמבוסקים יצאו מהתנור כשהם ממולאים בגבינות עשירות ותוספות נהדרות. לו רק יכולנו להעביר במילים את החמימות והטעמים זה היה פשוט מושלם עבורכם מאחר ומעולם לא ראינו מבחר כה גדול במאפיות אחרות ברחבי ישראל כמו זה שבניחוח הלחם.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי במאפייה דואגים לייבא חומרים, באופן מיוחד עבורם. התרשמנו מהעובדה שהם עושים שימוש בחומרי הגלם הכי טובים שיש בשוק, פשוט לא מתפשרים. המקום היה נקי ומאורגן היטב ונראה שבעל הבית מקפיד מאוד על הכנת המאפים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם

בשיחה שערכנו עם יוסי לוגסי, אחד מהבעלים של המאפיה, הרגשנו מיד את תחושת השליחות שמנחה אותו בעת תפעול המאפיה. העובדה כי הוא בתחום כבר למעלה משלושים שנה העניקה לו הרבה נקודות זכות בבדיקה שלנו. יוסי לוגסי משתדל להיות נוכח במאפיה מדי יום כשהוא דואג לכל לקוח כאילו היה חבר שלו מהתיכון. השירות במאפיה היה איכותי ולבבי לכל לקוח, שניכר כי הוא חלק מלא מהחוויה שם. "כל לקוח יוצא מאושר מהמאפיה שלנו וזה נותן לנו את השקט הנפשי להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב - לקוחות מרוצים הם החמצן שלנו". אמר יוסי לוגסי.

יש לציין כי בניחוח הלחם, רוב הלקוחות מכירים אחד את השני, זאת לצד אווירה משפחתית וביתית שמעניקים יניב ויוסי, כך שאפשר מיד לחוש בשירות האישי, האדיב וביחס החם. רוב הלקוחות של המאפייה הם פרטיים ומגיעים ישירות למקום ובנוסף, היא מעניקה שירות עבור בתי עסק שונים, כאשר נציג מגיע למאפיה ואוסף ארוחות לישיבות, פריסות, ימי הולדת וכדומה.

ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם

פרט למאפים הנהדרים, המקום מציע גם מגוון סוגי קפה כמו קפוצ'ינו, הפוך, אספרסו ועוד. לאור העובדה כי מאפיה היא מקום עבודה חיוני, גם במהלך הסגרים והקורונה ניחוח הלחם עובדת כרגיל, בהתאם לתו הסגול כמובן. ''אמנם בימים אלו לקוחות לא יכולים לשבת כאן אבל אנשים רבים מגיעים'' אמר יוסי לוגסי.

לאור העובדה כי חג פורים עוד רגע כבר כאן והוא אחד החגים האהובים על חובבי המתוקים בארץ. אוזני ההמן המסורתיים של מאפיית ניחוח הלחם נמכרות בכמויות נכבדות. מגוון הטעמים והאסתטיקה של המאפייה הופכים את אוזני ההמן למלך של החג ואם כבר הגעתם לאיזור - אסור לכם לוותר על עליהם. לסיכום התייחס יוסי לחג פורים המתקרב: "אנחנו עושים את ההכנות בימים אלו לקראת פורים ומגישים אזני המן במילויים שונים כמו מלבי, נוטלה, פררו רושה, פטיסייר, תמרים, פרג, אוכמניות ועוד, כאשר הכל נעשה בעבודת יד''.

ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם

לקוחות ששהו במאפייה סיפרו לנו בגאווה על המקום, כאשר אחת מהם אמרה: "מהניסיון שלי איתם, אני יכולה לומר בביטחון מלא שאף פעם לא התאכזבתי מהשירות, הטעם והאיכות של המוצרים שלהם. אין מילים לתאר את הדיוק והאיכות של המתוקים, זאת לצד מחירים הוגנים. מדובר במאפיה יפה חיצונית, מזמינה עם צוות חייכני ושירותי, המאפים מגוונים וטעימים ביותר. המקום היחיד שאפשר למצוא בו לחמניות טריות גם בשעות הערב".

טלפון: 03-552-9139

מייל
yanivandos@gmail.com

שעות פעילות: א-ה 6.00 - 21.00
שישי: 6.00 - 15.00

אינטסגרם

פייסבוק

ניחוח הלחם. ניחוח הלחם,
ניחוח הלחם/ניחוח הלחם
בשיתוף ניחוח הלחם
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully