וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם לוליק, התינוק שלכם יהיה שמח יותר

בשיתוף לוליק

24.1.2021 / 14:32

עבור ילנה סלם, אם לשלושה ובעלת העסק "לוליק" למוצרי טקסטיל בעבודת יד שנועדו לתינוקות, העבודה היא לא פחות משליחות עבור הורים אחרים. מוצרי המותג המיוצרים כולם על ידי ילנה עצמה, מאפשרים להורים טריים לרכוש מוצרים בטוחים ומעוצבים לתינוקם ולהנות מיחס אישי

לוליק, מוצרי טקסטיל לתינוקות/אולפן הנבחרים

"משהו שיגרום לאנשים אושר ושמחה"

ילנה מספרת כי הגיעה לתחום מהצורך היצירתי הפרטי שלה וגם מהצורך שלה כאמא: "מאז ומתמיד רציתי לעשות משהו שהוא שלי, משהו שיגרום לאנשים אחרים אושר ושמחה. עד אז התנסיתי בכל מיני תחומים: יש לי תעודת מטפלת לגיל הרך, אפיתי עוגות וקאפקייקס, אבל לא באמת מצאתי את עצמי, עד שנכנסתי להריון השלישי אחריו נולד ים, הבן שלי. חיפשתי בשבילו משהו אחר, חדר עם גוונים שאני רוצה ולא מצאתי, ואז איכשהו זה קרה, משמיים. קפצה לי פרסומת לקורס טקסטיל, שיעזור לי לייצר לתינוק שאמור להגיע את מה שאני רוצה. הגעתי לקורס, וזו פשוט הייתה אהבה ממבט ראשון. כל כך התרגשתי מלתפור, לראות איך מבדים וחומרי מילוי יוצאים בדיוק התוצרים עליהם חלמתי".

לוליק. לוליק,
לוליק/לוליק

בטיחות לפני הכל

ההורים הוותיקים ואף החדשים שבינינו, מכירים היטב את הצורך במחקר של ממש, כדי להתחקות אחר איכות המוצרים, המקור של חומרי הגלם ושאר רכיבים הקיימים במוצרי התינוקות. מעבר לכך, גם כשמדובר בחומר גלם איכותי, כמעט ולא קיימת דרך לבדוק מראש את חוזק התפרים או את העובדה שאולי קיימים במוצר חומרים נלווים שעלולים לגרום לאלרגיה כמו דבקים, צבעים מסוימים וכד'. לעומת זאת, המוצרים של המותג "לוליק", דווקא משום שהם תפורים בעבודת יד ומיוצרים על ידי ילנה בעצמה, מעניקים להורים ראש שקט בידיעה שהבדים איכותיים (100% כותנה), חומרי המילוי בטוחים וכמובן - איכות הייצור היא ברמה הגבוהה ביותר.

ילנה מספרת: "אני יודעת מאיפה הגיעו החומרים. אני הולכת, קונה ומלקטת אותם, יודעת ממה הם עשויים, מוודאת שהסרטים תפורים חזק. זה שונה ממוצר שמיוצר במפעל על ידי מכונות. כאן, כל מוצר שלי מקבל את המאה אחוז שלי ויותר מזה - אני לא מוציאה למכירה מוצר שאני לא שלמה איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ילנה סלם. לוליק,
ילנה סלם/לוליק

יחס אישי לכל הורה

לצד עניין הבטיחות, יתרון שאולי לא נופל בחשיבותו הוא נושא היחס האישי. התפירה האישית והזמינות הגבוהה של ילנה. "אני מכינה כל דבר לבד, אין לי צוות" ילנה מבקשת להדגיש. אני זו שחותכת, פורמת ואורזת. לקוחה יכולה לפנות אלי בבקשה להזמנה אישית, בדיוק כפי שהיא רוצה ומדמיינת". אפשרות ההתאמה של מוצרי "לוליק" מבחינת צבעים ועוד, מאפשרת להורים להעניק לילדם מוצר שאינו רק איכותי ובטיחותי, אלא גם מותאם לעיצוב החדר, ולקונספט שעליו חשבו ההורים.

מגוון המוצרים של המותג כולל: סטים למיטה, מגני ראש ושמיכות, נחשושים, בייבי נסט, משטחי החתלה ווילונות, והוא נולד מלכתחילה מצורך פרקטי של ילנה כאמא, ומההתנסות האישית: "אני אמא, אני לא קמה בבוקר והולכת לעבודה, אלא אני כאן עם הילדים ואני גם עצמאית, אני נותנת את כל כולי למה שאני אוהבת ועבור אמהות אחרות". תשומת הלב של ילנה ניכרת בכל אחד ואחד מון המוצרים שנועדו, בין היתר, לסייע לתינוקות לישון טוב יותר ולהרגיש מוגנים. ואם תהיתם למה "לוליק"? על שם בנה הבכור, עילאי, שכינויו מיום לידתו היה "לוליק".

לוליק. לוליק,
לוליק/לוליק

ילנה מספרת גם על הסיפוק העצום מן העבודה עם אמהות אחרות: "אין כמו הסיפוק הענק הזה, כשהן מקבלות את המוצרים. אני מקבלת בחזרה הודעות מרגשות ותמונות ממיסות, וזה מחזיר אותי כל פעם לנקודת ההתחלה, ומזכיר לי למה רציתי את זה ועבור מה אני כל בוקר ניגשת למכונת התפירה".

לוליק - טקסטיל לחדרי תינוקות

0532322404

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף לוליק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully