וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך אל השיער המושלם - הכירו את הדסה כרמי

בשיתוף הדסה כרמי

24.1.2021 / 14:16

צוות "הנבחרים" יצא לחפש אשת מקצוע אמינה ואיכותית בתחום ההחלקות ובחר להציג היום את הדסה כרמי, מעצבת שיער מעוררת השראה שפילסה את דרכה בעשר אצבעותיה ומציעה שירותי החלקת שיער במספרה שלה ביישוב חשמונאים

הדסה כרמי. הדסה כרמי,
הדסה כרמי/הדסה כרמי

מתגברת על כל המכשולים בדרך לעצמאות

הדסה גדלה בעיר חרדית למשפחה ברוכת ילדים, לצד 7 אחים נוספים, בבית של חוזרים בתשובה. מגיל קטן היא התחברה לעולם היופי והעיצוב והבינה שהאחריות להגשים את עצמה מוטלת על כתפיה. היא הרגישה כנערה שיש בכוחה לעזור להורים ויצאה לעבוד כבר בגיל 14. "כשסיימתי תיכון, התחלתי לעבוד בשתי עבודות - משמונה בבוקר עד הצהריים במספרה, ומשם עד הלילה בחנות בגדים", היא משתפת, "אחרי שנה וחצי של עבודה אינטנסיבית כל יום, החלטתי להיות עצמאית". הדסה הייתה מציעה שירותי ספרות בבית הלקוח והמשיכה לעבוד כשכירה במקביל, עד שביססה את עצמה וצברה קהל לקוחות ראוי. עם הרבה אומץ ותשוקה למקצוע, יחד עם אופייה החרוץ והנחוש, היא החליטה לקפוץ למים העמוקים ובכוחות עצמה, פתחה מספרה משלה. כיום, בעודה רק בת 22, היא מחזיקה את המספרה, מנהלת צוות של עובדות ומלמדת את רזי ההחלקות לנשות מקצוע אחרות.

החלקה אורגנית בהתאמה אישית

המספרה ממוקמת ביישוב חשמונאים, שנמצא ליד מודיעין, והיא מציעה בה שירותי החלקות אורגניות. הניסיון הרב שלה מראה שזו ההחלקה הטובה ביותר שמצד אחד מספקת תוצאה טבעית ויפה, ומצד שני היא גם שומרת על השערה מפני נזקים ולא הורסת את השיער. תהליך ההחלקה אורך בסביבות ה-5 שעות, כאשר הדסה מקציבה את מלוא הזמן הדרוש לכל לקוחה, לפי טיב ונפח השערה שלה, ומעדיפה לא לעבוד תחת לחץ - הן עבור עצמה והן עבור חווית שירות נעימה ורגועה ללקוחה.

ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער והיא עמידה במים, כך שניתן להיכנס איתה לבריכה ולים. במספרה משלבים את החומר הנכון ואת צורת העבודה לפי סוג השיער של הלקוחה, בצורה שתשמור עליו ותיתן את התוצאה האולטימטיבית. "ההחלקה מתומחרת לפי אורך, עובי ולפי סוג שיער", אומרת הדסה "הלקוחה שולחת לי תמונות של השיער, ואני נותנת הערכת מחיר להחלקה. המחירים של חידוש ההחלקה, גם הם משתנים בהתאם לסוג השיער". ההמלצה לחידוש ההחלקה בשורשים, תלויה בלקוחה ובשיער שלה - יש שעושות חידוש כל חודשיים, ויש שמחזיקות את ההחלקה למשך שנה.

הדסה כרמי. הדסה כרמי,
הדסה כרמי/הדסה כרמי

חומרים איכותיים ברמה גבוהה, לנשים בלבד

בנוסף לשירותי ההחלקות, הדסה מלמדת את רזי המקצוע שלה ומעבירה את כל הידע לגבי החלקות אורגניות, לתלמידות שלה. במספרה, היא מוכרת את כל המוצרים הנלווים לטובת שמירה על השיער ועל ההחלקה איכותית ויפה לצמיתות - מגוון של שמפו, מסכות וסרומים ייחודיים להחלקה אורגנית. חומרי ההחלקה שהדסה עושה בהם שימוש הם בעלי רישיון של משרד הבריאות ומיוצרים ברמה הגבוהה ביותר בשוק. הדסה בוחרת בקפידה את כל המוצרים שעומדים לרשותה ולרשות הלקוחות במספרה.

"אני מעדיפה שהחומרים יהיו הכי איכותיים בשביל התוצאות הכי טובות", מסבירה הדסה, "גם אם עולה לי קצת יותר יקר, אני מעדיפה לעבוד עם הטוב ביותר". מעבר להחלקות מקצועיות ואיכותיות, האופי הייחודי של המספרה של הדסה מתבטא בכך שהמספרה מיועדת לנשים בלבד. הדסה מעסיקה צוות של בנות מכל הסגנונות - חרדיות, דתיות וחילוניות, ודואגת לשמור על האווירה הנשית כדי לאפשר ללקוחה חוויה נוחה וחברתית.

הדסה כרמי. הדסה כרמי,
הדסה כרמי/הדסה כרמי

סוס מנצח לא מחליפים, גם לא ספרית מעולה

הקו המנחה את הדסה בעבודתה, מעבר להחלקות איכותיות ומקצועיות, הוא מתן שירות נעים, מכיל ורגיש. הקשר שנוצר עם הלקוחה הוא חברי, והלקוחות חוזרות אליה בכל פעם לטובת חידוש השורשים. "אני עושה את המאה אחוז עבור הלקוחות שלי", היא אומרת, "שירות לא פחות חשוב מתוצאה טובה, שניהם הולכים ביחד. לעבוד בתחום היופי נותן סיפוק גדול - זה לשבת עם לקוחות, להכיר אנשים, ולעזור לנשים להעלות את הביטחון העצמי. הן מסתכלות במראה, מאושרות מהתוצאה, והכי משמח לדעת שזה בזכותי".

הדסה כרמי

טלפון: 0556646887

כתובת: רמא 14, גני מודיעין

אינסטגרם

בשיתוף הדסה כרמי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully