וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מופיעים סימני מתיחה ואיך ניתן לטשטש אותם אחת ולתמיד?

בשיתוף שלומית קוסמטיקס בוטיק

24.1.2021 / 12:03

שינויים במשקל, תזונה, הריונות ועוד - לתופעות אלה השפעה על מראה העור של חלק גדול מהאוכלוסיה. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם הבעייה?

שלומית כהן. שני קיטלרו,
שלומית לגאלי כהן/שני קיטלרו

במהלך החיים גופנו עובר שינויים פיזיולוגים מרובים עקב השמנה והרזייה כתוצאה מדיאטות, הריונות, לידות, שינויים עקב מחלות, תרופות וכדומה. סימני מתיחה היא תופעה שכיחה אשר פוקדת חלק נכבד באוכלוסייה ומטרידה לא מעט אנשים. הם נוצרים בעת שהגוף גדל וקטן במהירות והעור שסביבו נתון תחת תנאי מתיחה ממושכים. תופעה זו שכיחה במיוחד בקרב נשים, כאשר 90% מהנשים יסבלו ממנה בזמן ההיריון. לסימני מתיחה אין השלכות בריאותיות, אך הם גורמים לירידה בדימוי הגוף ותחושה של מראה לא אסתטי. שלומית לגאלי כהן, קוסמטיקאית המתמחה בפתרון בעיות עור, משתפת אותנו במידע מקצועי על היווצרותם של סימני מתיחה, ובמיוחד - כיצד ניתן למנוע אותם, לטפל בהם ביעילות ולהיפרד מהם לשלום.

כיצד נוצרים סימני מתיחה?

סימני מתיחה, כאמור, מופיעים כאשר הגוף חווה עלייה וירידה דרסטית במשקל. בזמן שהגוף גדל, הלחץ על רקמת העור גרם לו להיקרע בשכבת הדרמיס. שלומית מסבירה לנו כי הסימנים מופיעים בעיקר באזור הבטן, העכוז, הירך והזרועות ומתרחשים במהלך אירועים שונים בחיים. בגיל ההתבגרות, סימני המתיחה יכולים להופיע בעקבות קפיצות הגדילה שמתרחשות, שינויים במשקל ואילו בהיריון, בעקבות התרחבות הרחם וגדילת העובר. כמו כן, להופעה של סימני מתיחה יכולים להיות גורמים גנטיים וגורמים הקשורים לגוון עור, ובנוסף, פעולות ספורט כמו הרמת משקולות או שימוש בסטרואידים, עלולות גם לגרום להופעתם. הסימנים נראים בעיקר כצלקת שקועה ומוארכת בצבע סגול ורוד, ועם השנים, הצבע דוהה והופך ללבנבן.

מה הטיפול הנכון לסימני מתיחה?

הטיפול בסימני מתיחה יכול להתנהל בשלושה אופנים: הדרך הראשונה יכולה להתבצע באמצעות חומרים פעילים כגון קרמים עשירים בלחות כדי להגמיש את העור, ומשחות עשירות בוויטמין A אשר מביא לעידוד תחלופת העור ועיבוי שכבת הדרמיס, זהו טיפול יעיל בשלב התחלתי של הצלקת. הדרך השנייה מתבצעת באמצעות מכשור ייחודי הפועל בשיטת המיקרו פלזמה, אשר עושה שימוש בטכנולוגיית RF המחמם את הדרמיס באופן שמעודד את חידוש ויצור סיבי קולגן ואלסטין חדשים ומעבה את הדרמיס. הדרך השלישית נעשית באמצעות קילוף העור בצורה מכאנית, אשר מתבצע על ידי נייר לטש עדין שמשווה את המעבר בין העור הבריא לחולה. "על אף הטיפולים המגוונים, שום טיפול לא יעלים את סימני המתיחה לחלוטין", מספרת שלומית, "בעזרת שילוב השיטות בטיפול ניתן לטשטש אותם באופן משמעותי דבר הגורם לשיפור אסתטי משמעותי. ככל שנקדים לטפל ב-"סימן המתיחה", כך התוצאה תהיה יותר טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סימני מתיחה לפני ואחרי. שלומית לגאלי כהן,
סימני מתיחה לפני ואחרי/שלומית לגאלי כהן

טיפים ואזהרות - מה לעשות ומה לא לעשות?

המלצתה של שלומית כמומחית בתחום ולאור הניסיון שלה, היא להקפיד לעשות שימוש בקרם עשיר בלחות, באזורים הרלוונטיים. הלחות עוזרת לשמור על האלסטיות, במיוחד בהריון, ומונעת את הקרע של סיבי העור. כמו כן, חשוב להימנע מעלייה מהירה ובלתי מבוקרת במשקל, לשמור על תזונה בריאה ואורח חיים בריא. במידה שנוצר בעור שלנו סימן מתיחה, חשוב לטפל מידית, כי טיפול מוקדם מבטיח הצלחה גדולה יותר. מעבר לכך, שלומית ממליצה לשים לב לחיקויים בשוק ולהבטחות בדויות מפי אנשי שיווק ולא אנשי מקצוע. "אין קרם קסם שיכול להעלים הכל. מי שמבטיח מאה אחוז תוצאה, כנראה לא אומר את האמת", אומרת שלומית, "הקו המנחה אותי מול הלקוחות, הוא אמינות ושקיפות - אני מסבירה ללקוחות בדיוק את התהליך ואת התוצאות העתידיות".

סימני מתיחה לפני ואחרי. שני קיטלרו,
סימני מתיחה לפני ואחרי/שני קיטלרו

טיפולים מתקדמים לצד אוזן קשבת

שלומית, שהיא בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה, מרגישה שההתמחות שלה בפתרון בעיות עור, מהווה שליחות עבור נשים שביטחונן העצמי אובד בעקבות שינויי הגוף בכלל והופעת סימני מתיחה בפרט.

בקליניקה שלה, אשר ממוקמת בהרצליה, היא מציעה שירותי אסתטיקה דיסקרטיים החל מגיל ההתבגרות, בשיטות חדשניות עם דגש על סטריליות, מקצועיות והרבה אמפתיה. מפגש מתחיל בשיחת הכרות, במהלכה ניתן אבחון למצב העור הנוכחי ותוכנית הטיפולים היעילה והמותאמת אישית. לאחר שנים של ניסיון, שלומית פיתחה שיטה ייחודית משלה אשר עובדת באופן היעיל והטוב ביותר וכוללת שילוב מנצח של מספר תכשירים שונים ובמכשור המתקדם ביותר בתחום.

שלומית מצוידת במכשיר המיקרו פלזמה של חברת אלמה לייזר , מכשיר מהפכני שעושה שימוש בטכנולוגית RF, בעוצמות ותדרים מיוחדים לטיפול בעור רפוי, צלקות, צלוליטיס ועוד. הלקוחה מקבלת קרם לטיפול המשך ביתי, לאורך סדרת טיפולים המונה בין 3 ל-8 מפגשים. לצד הטיפולים המקצועיים, שלומית תמיד זמינה ועוקבת במסירות אחר ההתקדמות של כל לקוחה. "אני תמיד מצלמת לפני ואחרי, מתקשרת אחרי הטיפול לשמוע איך הן מרגישות", מספרת שלומית, "הרעיון הוא באמת לא שגר ושכח, אלא ליווי אישי וצמוד בתהליך. עושה לי טוב, לעשות להן טוב - שיוכלו לחזור לביקיני מבלי להתכסות. האושר הוא לראות תוצאות ולראות את החיוכים שלהן".


שלומית לגאלי כהן - Shlomit cosmetics boutique

טלפון: 0545457711

כתובת: יציאת אירופה 31 הרצלייה

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שלומית קוסמטיקס בוטיק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully