וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו גו: כך קונים היום רכב

בשיתוף אוטו גו

1.2.2021 / 9:48

הכירו את סוכנות ''אוטו גו'': מעתה גם אתם תוכלו לצאת עם הרכב הטוב ביותר עבורכם וכמובן ליהנות משירות אדיב, מקצועי וישר

אוטו גו. אוטו גו,
אוטו גו/אוטו גו

הרבה פעמים בחיים, כל אחד מאיתנו, ניסה לחסוך את העמלה של סוכן הנסיעות או המתווך והחליט לרכוש או לטוס לבד. בסופו של דבר, בחלק מהמקרים, התברר שזאת הייתה החלטה שגויה מאחר ולא נעזרנו בשירותיו של איש מקצוע מהתחום. גם קנייה של רכב מצריכה עזרה מקצועית ואת זה אפשר לקבל רק כשקונים רכב מסוכנות מסודרת, כמובן בהנחה שמדובר בסוכנות אמינה שמעסיקה אנשי מקצוע שבאמת מבינים ברכבים.

על מנת שההחלטה שלכם להגיע ולרכוש רכב בסוכנות תהיה מוצלחת, אתם צריכים להיות מפורטים בשיחה עם הסוכן במקום. תצטרכו להסביר לו מה אתם צריכים, מה התקציב, כמות הנפשות במשפחה, היכן גרים, מה הצרכים ביומיום ועוד - תתפלאו לקרוא, אבל לא תמיד תקציב הוא הגורם המכריע.

אוטו גו. אוטו גו,
אוטו גו/אוטו גו

קיימים כיום בארץ מאות סוכנויות רכב שמציעות סוגים שונים של רכבים בשנתונים שונים. יצאנו לשטח על מנת לבדוק מי תעניק לנו את השירות הטוב ביותר ומצאנו כי ב''אוטו גו'' תוכלו להיות רגועים. סוכנות הרכב שמחזיקה בשני סניפים בישראל (סניף שילת וסניף חיפה), מציגה מקום נקי ומסודר, קיבלנו הרגשה של אורחים רצויים במקום, ללא לחץ ומתח, כאשר לכל אורך השהות נהנינו מתחושת ביטחון, לצד רמת שירות גבוהה וסבלנית.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי אוטו גו מתמחה במכירות כלי רכב חדשים עם מבחר גדול של רכבים פרטיים, משפחתיים, מנהלים, ג'יפים, רכבי יוקרה, מסחריות וטנדרים. כל הרכבים בסוכנות עוברים תהליך הכנה ובדיקות קפדניות, כדי שאתם תוכלו לרכוש רכב ברמה הגבוהה ביותר ולהבטיח לעצמכם ראש שקט. החברה עובדת מול כל היבואנים ומחזיקה בכל סוגי הרכבים ועם תכניות המימון שלה אף תוכלו כל שלוש שנים להחליף לרכב חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוטו גו. אוטו גו,
אוטו גו/אוטו גו

הסוכנות, שהחלה את דרכה בשנת 2013, התמקדה תחילה במכירת רכבים חדשים אך בחמש השנים האחרונות בעליה יצאו לדרך חדשה: אפשרויות של עד 100 אחוז מימון לקניית רכב חדש מהיבואן, ללא מקדמה. ''בחברת אוטו גו מודעים לכך שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב חדש במזומן, לכן חלטנו להציע ללקוחות אפשרות חדשה לרכישת רכב חדש מבלי לצאת מהבית אפילו''. נמסר מהסוכנות.

התכנית הייחודית הזאת מציעה לכם מימון מלא לרכישת רכב חדש, כשכלל אין צורך במקדמה ואין קנסות על מכירה לפני סוף התקופה, כפי שמקובל בליסינג הרגיל. יתרה מכך, אוטו גו, מאפשרת טרייד אין, כך שתוכלו לבחור האם להתקדם לרכב חדש או להישאר עם הקיים ולפרוס את יתרת התשלומים לתקופה נוספת של שישים חודשים נוספים. יתרון נוסף הוא שאתם לא מוגבלים למותג, כך תוכלו להחליף בין המותגים השונים כרצונכם.

אוטו גו. אוטו גו,
אוטו גו/אוטו גו

בשיחה שערכנו עם מנכ''ל הסוכנות הוא אמר: ''היתרון הגדול בלהגיע לסוכנות רכב היא שאצל אדם שאתה קונה ממנו בצורה פרטית, אין לך דרך חזרה. אצלנו יש לכל אחד אחריות, אופציות מימון ועוד - יש עם מי לדבר אחרי המכירה והחבילה משתלמת. אנו שואפים להעניק ללקוח כתובת אמינה, ללא כאבי ראש מיותרים, בתהליך רכישת הרכב החדש. כל בן אדם שיוצא מאיתנו הוא כמו משפחה, אין אצלנו רק למכור ולשכוח. אם יש בעיה תמיד ללקוח יש לאן לפנות, אנחנו לא שוכחים את הלקוחות. לפני הכל, הכי חשוב לנו זה השירות, כולל מענה עד בית הלקוח אם צריך. יש סוכנויות רכב שעובדת בשביל הכסף אך אצלנו חשיבות הלקוח היא מעל הכל, מאחר והמטרה היא שהוא יחזור אלינו ולשמחתנו זה מה שקורה".

אוטו גו. אוטו גו,
אוטו גו/אוטו גו

זכרו: קניית רכב מסוכנות כמעט תמיד מבטיחה שאתם קונים רכב שעבר את כל הבדיקות והטיפולים הנדרשים. יתרון נוסף של רכישת רכב בסוכנות אוטו גו הוא המגוון הגדול המוצע, גם בדגמים וגם בשנות ייצור, כולל 2021 שהגיעה עם המון דגמים ומבצעים חדשים.

לאתר הבית של אוטו גו לחצו כאן

כתובת:

אזה''ת שילת: בית מגה אור

חיפה: מתחם MY WAY בצ'ק פוסט, ההסתדרות 271 .

פייסבוק

בשיתוף אוטו גו
  • עוד באותו נושא:
  • כלי רכב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully