וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בוטיק: חנויות בגדי הבוטיק שכבשו את נשות ישראל

בשיתוף ונסה בוטיק

24.1.2021 / 11:44

הכירו את ולרין אבו מאנה, מנהלת את "ונסה בוטיק" ביפו, החנויות שכבשו בסערה את נשות ישראל בזכות עיצוב מעניין ושירות נהדר. ולרין כאן כדי לספר לנו למה גם לכן כדאי להגיע אליהן בהקדם

ונסה בוטיק/אולפן הנבחרים

ולרין אבו מנה, בת 24 מיפו. בעלת בוטיק ונסה מנה שנמצא בעיר. הבוטיק קיים כבר כמעט חמש שנים.

מה הביא אותך לפתוח את הבוטיק?

"תמיד הרגיש לי לפני שפתחנו את הבוטיק, כשהיה לי אירוע שאני קונה את הבגד שלי לאירוע מתוך חוסר ברירה. לא הייתי מרוצה ב-100% מהבחירה כי לא הרגשתי שהיה לי הרבה אופציות לבחור מהם. הרגשתי שחסר בוטיק כזה שנותן מענה לכל סוגי האירועים שיש לי. כל פעם רציתי לחדש סגנון וללבוש משהו שלא דומה לאירוע שלפני והייתי חייבת ללכת כל פעם לחנות אחרת כדי למצוא דברים שונים. רציתי חנות שתהיה כולה סטייל, בכל הסגנונות, דברים מיוחדים ולחדש ללקוחה כל פעם שיש לה אירוע. אני מרגישה שהבוטיק שלי הביא הקלה ללקוחות שלי. הן כבר לא מסתובבות ואין להם את הבעיה שהייתה לי. כל אירוע באות אלי ומוצאות את הבגד המושלם"

מהו סגנון הבגדים אצלך בחנות?

"קודם כל יש לנו שתי חנויות, חנות אחת שהיא קאזואל קולקשן, שם תמצאו בגדים שיתאימו לכן גם ליום יום, וגם ליציאות. והחנות השנייה ממש לידה היא יותר יוקרתית שיש בה את קולקציית האירועים. כל אחת שיש לה אירוע, בין אם הוא קרוב או רחוק, תמצא את הבגד המושלם עבורה. מה שיפה אצלנו זה מגוון הסגנונות שאנחנו מציעות ללקוחות. בין אם זה חשוף או צנוע, חלק או רועש ועוד כל מיני אופציות".

איפה מיוצרים הבגדים בחנויות?

יש לנו בגדים מכל העולם. מילאנו, אוסטרליה, טורקיה, צרפת ואפילו ברזיל. מה שבטוח שאנחנו לא עוצרות פה. אנחנו נמצאות בכל תערוכה שיש בעולם ותמיד מחדשות חברות".

ספרי לנו על המותג שלכם שנקרא אליזבטה פרנקי?

"אנחנו מחזיקות אליזבטה פרנקי- מותג העל ממילאנו. בהתחלה חששנו בגלל שזה לא כל כך זול אבל ברגע שהגיע היינו בשוק מהביקוש שיש על המותג הזה. האיכות של הבדים ואיך שזה יושב על הגוף מצדיק את המחיר לגמרי"

האם יש לכן משלוחים?

ברור. יש לנו משלוחים לכל הארץ. אנחנו עובדות עם חברת משלוחים שמספקת ללקוחה את החבילה עד הבית. במיוחד בתקופת הקורונה, אנחנו עובדות כל הזמן על שירות המשלוחים שלנו. ניתן להזמין גם דרך האתר וגם דרך האינסטגרם/ וואטסאפ.

הבנתי שיש לכן המון עוקבים באינסטגרם?

"נכון, יש לנו חשבון אינסטגרם מאוד פעיל, עם כמות גדולה של עוקבות. אנחנו מקפידות להישאר פעילות כל הזמן, במיוחד בתקופת הקורונה שלא ניתן לקבל קהל, זאת הדרך העיקרית שלנו לשמור על קשר עם הלקוחות. אני כל הזמן מעלה תמונות שלי בהופעות מהחנות, אני מקפידה לצלם את כל הפריטים מקרוב גם בתמונה וגם בסרטון, ולהראות ללקוחות איך זה באמת יושב על הגוף, וככה גם מתאימה לכל לקוחה את הפריט המתאים עבורה, ושומרת על שירות מצוין גם שמדובר בהזמנה אונליין".

מה מייחד אתכן?

מה שמייחד אותנו בעצם זה השירות סטיילינג שאנחנו נותנות לכל לקוחה ולקוחה. אני מתכתבת עם כל לקוחה באופן אישי, לפעמים שהלקוחה לא סגורה על איזה מידה היא צריכה אני אפילו מבקשת שתשלח לי תמונה שלה, שאתאים לה את המידה המדויקת. אני מצלמת לה את סוג הבד, איך זה באמת יושב על הגוף, אם הפריט באמת יחמיא לה ולגוף שלה. עם הזמן אני רואה שהלקוחות כבר סומכות על הטעם שלי, אומרות לי למה הן צריכות להתלבש, והשאר עלי. אני דואגת להלביש אותן בשיא הסטייל, בתקציב שהן רוצות".

עם כזה חוש לאופנה ושירות נהדר כדאי לבקר ב-ונסה בוטיק ביפו, שם כל אחת תמצא בגד המתאים לסטייל שלה.

בשיתוף ונסה בוטיק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully