וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרה שהיא בית

בשיתוף אוריה תנעמי

24.1.2021 / 10:33

בעקבות הקורונה, עברה אוריה תנעמי לעשות החלקות ולספר אצלה בבית, בראש העין. היא והלקוחות נהנות מקשר אישי ויתרונות שיישארו עוד הרבה אחרי הקורונה

אוריה תנעמי. אוריה תנעמי,
אוריה תנעמי/אוריה תנעמי

מאז שאוריה תנעמי היתה קטנה היא נמשכה לטיפוח שיער: "תמיד עשיתי יצירות בשיער . גם בתיכון הייתי עושה לבנות צמות. עשיתי תסרוקות וכל מי שרצתה 'הופעה' מיוחדת ביקשה ממני. עוד לפני שהיה לי עמוד אינסטגרם ופרסמתי זו היתה אהבה שלי" היא אומרת.

אחרי השירות הלאומי היא רצתה ללמוד ספרות ולפתוח מספרה, זה היה חלום ישן: "אבל אני באה ממשפחה מלומדת, דחפו אותי ללמוד משהו יותר אקדמי. אז התחלתי ללמוד הוראה", וכל הזמן היא ידעה שהמקום הנכון לה הוא במספרה: "בסוף, הבנתי ששיער עושה אותי מאושרת. הפסקתי את לימודי הוראה באמצע, והלכתי ללמוד עיצוב שיער. באופן מסודר וממוסד במשך שנתיים".

איך הגיבו במשפחה שעזבת לימודים להגשים חלום?

"חשבתי שההורים שלי יהיו נגד שאעזוב את הלימודים, אבל הם ראו שאני ממש אוהבת את זה וזה חשוב לי. כשראו כמה אני נחושה וזה עושה אותי מאושרת, שאני לומדת ומתמקצעת וזה לא רק תחביב. הם פרגנו לי מאוד. והגיעו כל השבחים, והם ראו כמה אנשים אוהבים את העבודה שלי ואיזה חוות דעת והמלצות אני מקבלת מאנשים זרים שאוהבים את מה שאני עושה, הם הבינו שאני עושה משהו שאני טובה בו והם גאים בי מאוד".

עבודה של אוריה תנעמי. אוריה תנעמי,
עבודה של אוריה תנעמי/אוריה תנעמי

ללמוד ולהתמקצע

תנעמי הקפידה ללמוד לעומק את כל תחומי השיער ולא להסתפק בקורסים אקראיים. היא ספרית מקצועית ומומחית בהחלקות, צבע, גוונים. תספורות ותסרוקות. היא מספרת: "היה לי חשוב ללמוד הכל לעומק. למדתי צבע, גוונים. זה לא רק איך לעשות, צריך להבין בכימיה, בהרכב השערה, המטרה לא רק לעשות יפה גם לדאוג לטיפוח השיער. המשכתי ללמוד והשתלמתי גם בתוספות שיער, בשזירה, עשיתי קורס לביבי-לייס, ואפילו הלכתי ללמוד פאנות. כדי שיהיה לי כל סל הכישורים, ואוכל לתת מענה לכולן".

היא התחילה להעלות עבודות שלה וזכתה לפידבק חיובי, הלקוחות התחילו לזרום: "פרסמתי עבודות שלי בפייסבוק, ראיתי שיש תגובות והביקוש עלה. בניתי עמוד אינסטגרם, העלתי תמונות, בנות אהבו את התוצאות. זה פשוט רץ מפה לאוזן".

להפוך קושי להזדמנות

"כבר שלוש שנים שאני עובדת בחוץ. גם במספרות, כדי ללמוד ולהבין את העסק. בנוסף, מסתובבת ברחבי האזור ללקוחות הביתה. עושה תסרוקות, החלקות, צבע ועוד. מאוד אהבתי את העבודה במספרה וגם להגיע לנשים הביתה, יש בזה משהו אישי, אינטימי".

אבל אז הגיעה הקורונה והכל השתנה: "הקורונה סגרה הכל, אי אפשר היה לפתוח מספרות. יותר נשים ביקשו שאגיע אליהן לטיפולים בבתים. הבנתי שגם בתקופות של קושי וסגר לנשים חשוב לשמור על הנראות שלהן, ובצדק. כשאנחנו נראות טוב, אנחנו מרגישות טוב. דווקא ההקפדה על שגרת טיפוח שומרת על סדר ועוגן בחיים. זה חשוב במיוחד בתקופה קשה כזאת.

"בסגר השני, החלטתי שאני פותחת מספרה בבית. אצלי, בראש העין. פחדתי, לפתוח עכשיו עסק, דווקא בתקופה שכל כך הרבה עסקים קורסים ויש חוסר וודאות. אבל אני יודעת מה אני שווה ואני מאמינה בעצמי ואמרתי ' מה שיקרה יקרה', והנה, ברוך השם, זו היתה החלטה נבונה. הלקוחות שלי זרמו והביאו עוד לקוחות חדשות, זה רץ מפה לאוזן".

מספרה בבית - יתרון לא רק בקורונה

"פתחתי בבית בגלל הקורונה, אפשר לבוא מהסביבה אפילו בתקופת קורונה. בגלל שזה בית, אין מגע עם אנשים, אני קובעת עם נשים זמן, ומקפידה שרק אותה אחת תהיה פה. זה יחס של אחת על אחת. אין בעיה של ריחוק חברתי, ואני מקפידה על חיטוי מלקוחה ללקוחה. הכל נקי וסטרילי.

"בזכות הקורונה, גיליתי את היתרונות של מספרה בבית. היחס האישי. העובדה שאני רק עם הלקוחה ומלא תשומת הלב שלי רק עליה. אני אוהבת את הדרך הזו וגם הן. גיליתי שהלקוחות מאושרות מזה שהמספרה בבית. יש אווירה ביתית. זה מרגיש כאילו באת לקפה אצל חברה, ויש גם פינוק וטיפוח. הן באות ומרגישות בבית. לפעמים, אני מציעה להן משהו לאכול, לשתות, צוחקות, נהנות. נוצר קשר ממש מיוחד עם הלקוחות. ברור לי שאני אמשיך ככה גם אחרי הקורונה, זו מספרה אישית וחמה".

עוד תגלית: "הבנתי שזה יתרון גדול לכלות ואירועים, עכשיו בקורונה מגיעות כלות, אבל גם אחר כך. אני כולי שלהן, זה בית. אפשר להתלבש, להתארגן. להגיע עם אמא או מלווה ומאה אחוז פוקוס עליהן".

עבודה של אוריה תנעמי. אוריה תנעמי,
עבודה של אוריה תנעמי/אוריה תנעמי

לציבור הדתי

"אני דתיה, ואני יודעת כמה חשוב לאוכלוסייה הדתית, שזה בתוך בית. סגור וצנוע. אף אחד מבחוץ לא יראה אותך מסירה כיסוי ראש. אין כאן גברים, זו רק אני בבית. מאוד נח, אינטימי וצנוע. בנוסף למדתי גם פאנות. אני מטפלת מוסמכת בפאות. הן יכולות לבוא לכאן ולא חייבות לנסוע רחוק. מגיעות דתיות גם מחוץ לראש העין ומהסביבה, בדיוק לשם כך. לא רק דתיות, מגיעות מכל האזור מרהט מהשומרון, מבת ים, בני ברק, אלעד ועוד".

כנות לפני הכל

"חשוב לי לשמור על השיער ואני מסתכלת קדימה לאורך זמן, כדי לוודא שהשיער ישמר בריא גם בהמשך. הן באות לפה, מתייעצות. לפעמים יש כאלה שמבקשות החלקה, ואני רואה שיש להן שיער ממש דליל שאם נתחיל עם החלקות יפגע יותר. אני מסרבת. גם אם זה אומר שאני אפסיד לקוחה. המטרה שלי היא תמיד להטיב. לחזק ולשפר. אני לא אעשה פעולה שעלולה לפגוע בשיער. אפילו אם היא תלך למישהי אחרת וכרגע הפסדתי עסקה, בלונג ראן, זה עדיף. הלקוחות שלי יודעות שאפשר לסמוך כלי, אני עומדת מאחורי המילה שלי והעבודה שלי".

אוריה תנעמי, הרב דוד חגבי 5 ראש העין. 050-4801166

להתרשמות:

אינסטגרם>>

פייסבוק>>

בשיתוף אוריה תנעמי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully