וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אטיאס: חלק ולעניין

בשיתוף חן אטיאס

25.1.2021 / 9:01

יש הרבה דעות ואמונות בנוגע להחלקות שיער. מומחית ההחלקות, חן אטיאס, מסבירה איך תדעי במה לבחור ומה חשוב לבדוק כדי שתצאי עם שיער רך כמשי

חן אטיאס החלקות שיער. חן אטיאס,
חן אטיאס החלקות שיער/חן אטיאס

חן אטיאס, בעלת מספרה בביתה באשדוד, המתמחה בהחלקות לחולמות על שיער חלק ובריא.

למה התמקדת בהחלקות שיער?

"לפני ארבע שנים אם היו אומרים לי שזה מה שאעשה, הייתי צוחקת. עשיתי החלקת שיער בעצמי. תפסתי את עצמי כל הזמן נוגעת בשיער שהיה רך ונעים. זה פשוט סיקרן אותי, מה קרה? מה גרם לשינוי? איך משהו יכול להשפיע ככה על מבנה השערה".

לדבריה, מעולם לא התלהבה ככה: "התחלתי ללמוד. עשיתי לאחיות וחברות שפרגנו בהתלהבות, וראיתי שהן חוות את ההחלקה כמו שאני הרגשתי. אז רציתי לקחת את זה הרבה מעבר. למדתי לעומק, לא העזתי לגעת בשיער של לקוחות לפני שהלכתי ללמוד באופן ממוסד ולהתמקצע בו ספציפית".

למה לא פשוט אצל כל ספר?

"כל ספר אומר משהו אחר. אין עקביות. הרבה פעמים נשים מבולבלות. לא יודעות מה האמת, ומה רלוונטי לגביהן. בלי שיש להם הבנה למה הם עלולים לגרום. אני קודם מאבחנת את השיער, לבדוק איך יעמוד בהחלקה. למדתי והתנסיתי המון, נסעתי להחלקות בכל הארץ. נחשפתי לכל סוגי השיער. חשוב לי לשמור ולשפר את השיער. אני זוכרת כמה הייתי המומה מהתוצאה עליי. לכן חשוב לי לתת פתרון איכותי ובריא. מגיעות לכאן לקוחות גם מרחוק, חוזרות ומפרגנות בתגובות ופוסטים מתלהבים, זה כיף.

"אני עושה תספורת קו ישר אחרי החלקה, ופן. מתמחה גם בתסרוקות. אבל כעקרון, מפנה לצבע, גוונים, תספורות וכו' לספר שלהן. אני עושה מה שאני מומחית בו - החלקות. מאמינה שאם כל אחד מתמחה במה שהוא באמת טוב, הלקוחה מרוויחה. כמו שיש לך רופא משפחה, אבל בהריון, תלכי לרופא נשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לכל שיער מתאימה שיטה שונה

הבעיה העיקרית, מסבירה אטיאס, היא שבידיים לא מיומנות עלול להיגרם נזק, לפעמים לאורך זמן: "הרבה פעמים מגיעות אלי לשיקום שיער. יש פתרון כמעט לכל דבר, אפשר לעשות החלקה גם בשיער שעבר הבהרה ונשרף. בצבוע לבלונד. במקורזל. צריך רק לדעת ולהכיר את כל הטכניקות ולא להניח שעל כולן עובד אותו דבר".

איזה סוגי החלקות יש?

"יש שלושה סוגי החלקות עיקריים בשוק: יפנית, קארטין ואורגנית. ביפנית התחילו, היא יכולה להתאים לשיער מסוים, אבל לפעמים מתקבל מראה מלאכותי, של שיער "דיקט" אין גמישות לשערה, או תנועה טבעית. אני לא ממליצה עליה. בידיים פחות מיומנות שורפים את השערה. היו שהגיעו אלי לשיקום עם שיער שרוף בעקבות החלקה יפנית. הסוג שני, החלקת קארטין. עלולה להכיל פורמלין. בכל מקרה זה חומר שעוטף את השערה. זה נשאר חיצוני. ולכן פחות מחזיק. כדי לא לבזבז את הזמן והכסף של הלקוחה אני ממליצה על השיטה השלישית - החלקה אורגנית".

חן אטיאס החלקות שיער. חן אטיאס, עיצוב לוגו איציק שמקה,
חן אטיאס החלקות שיער/חן אטיאס, עיצוב לוגו איציק שמקה

למה החלקה אורגנית?

"היא חודרת לשיערה, לא רק מחליקה אלא גם משקמת. משנים את ההרכב של השיער ולכן מתקבלת תוצאה מקסימלית והשיער בריא. פעם, לא כולן יכלו להיעזר בשיטה, כי זה לא תפס על כל סוגי השיער. למשל בנות העדה האתיופית, ששערן מקורזל יותר, עשו החלקה יפנית. היום, הן יכולות להשיג את אותה התוצאה של החלקה יפנית בהחלקה אורגנית עם מראה שיער חלק, טבעי ומשוקם".

ממליצה לשאול

אטיאס: "ממליצה לברר אצל מי שעברה ולא להתבייש לשאול, ספר שמכבד את הלקוחה לא מנפנף אותה ונותן לה תחושה שהיא משגעת אותו בסופו של דבר לנו יש את הידע הלקוחה לא אמורה להבין אנחנו צריכים לספק את התשובות מהידע שלנו.

"מגיעות אלי מפה לאוזן, או כי ראו המלצות ועבודות בפייסבוק ובאינסטגרם. אני מקשיבה לכל אחת, מבררת בדיוק על מה היא חולמת, אפשר להגיע כמעט לכל תוצאה. לפעמים זה מראה קצת גלי או רק להוריד נפח. לא אשחרר אותה עד שתהיה מרוצה".

לאטיאס חשוב להסביר והיא שמחה לענות ולהפריח סטיגמות.

מה ההבדל בין החלקה מינרלית לאורגנית?

"החלקה מינרלית זו בעצם החלקה אורגנית. זה אותו דבר, יש טיפונת שוני בבסיס החומציות, אבל זה זניח, כעקרון זה פשוט שם שיווקי אחר. יש כל מיני כינויים מטעמים מסחריים, המהות זהה".

האם יש צורך לייבש בפן אחרי החלקה?

"הצורך בייבוש בפן לא תלוי בסוג ההחלקה אלא בסוג השיער. יכולות להגיע שתי בנות, לשתיהן אמרח אותה החלקה אחת תצטרך לייבש והשנייה לא. באופן כללי אני תמיד ממליצה לייבש כי החום של הפן מוציא מהשיער יותר ברק, יש לי לקוחות שלא מייבשות ויוצא מושלם אבל זה כל מקרה לגופו. ההמלצה היא לייבש".

בנוסף, אומרת אטיאס: "בדרך כלל שמים את הלקוחה בשעת ההמתנה לחכות עם החומר בשמש , או בחוץ. אצלי יש מכונת חימום שמחדירה את החומר לשיערה ככה שזה הרבה יותר אפקטיבי ".

כמה זמן ההחלקה מחזיקה?

"יש לעשות חידוש בהחלקה אורגנית בין חצי שנה לשמונה חודשים. יש שיחזיק להן גם שנה. תלוי בשיער, בתחזוקה השוטפת ובקצב הצמיחה של השיער".

האם החלקה גורמת לנשירה?

"החלקה לא גורמת לנשירה. מחקרית ועובדתית זה לא נכון. נשירה טבעית במעבר בין עונות. או במקרה והנשירה נמשכת, זה קשור למחזור הדם. קרה שהפניתי לקוחה לבדיקות דם בגלל נשירה והיא התקשרה להגיד לי שצדקתי. הנשירה היא סימפטום למחסור בוויטמינים ומינראליים וקשורה יותר לאורח חיים, לא להחלקה".

מתי לעשות החלקה אם רוצים לצבוע או לעשות גוונים?

"אני ממליצה להגיע קודם להחלקה, כיוון שבזמן ההחלקה הגוון של השיער עלול להשתנות. גם מיד אחרי החלקה לא מומלץ לצבוע, רצוי להמתין שבועיים מההחלקה כדי שלא תהיה התנגשות בין החומרים".

מוצרים לשיער אחרי החלקה. חן אטיאס,
מוצרים לשיער אחרי החלקה/חן אטיאס

ליין מוצרים

"כדי לשמור על ההחלקה ולהאריך את הזמן עד הביקור הבא, בניתי ליין מוצרים שלי שיאפשר ללקוחות חומרים איכותיים במחירים משתלמים. המטרה שלי שההחלקה תחזיק והשיער יראה טוב ובריא לאורך זמן. הליין מתאים לכל מי שעברה החלקת שיער והמחירים של המוצרים שלי בכוונה בעלויות משתלמות. כי בסופו של דבר לי חשוב שההחלקה תישמר לאורך זמן, ללקוחה ולי יש אותה מטרה - שההחלקה תצא הכי טוב ושיהיה לה שיער חלק משוקם ומושלם!"

ליצירת קשר ופרטים, חן: 052-6147716

לאינסטגרם>>

לפייסבוק>>

בשיתוף חן אטיאס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully