וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת במספרים: זאת לא עתידנות אלא מודעות

בשיתוף דבורה רוטמן

24.1.2021 / 8:54

בנקודות קריטיות שכל אחד מאיתנו חווה בחיים, כדאי להיוועץ באיש מקצוע אובייקטיבי ומיומן שיוכל לסייע ולהתוות בפנינו את הדרך הנכונה - הכירו את הנומרולוגית, דבורה רוטמן

דבורה רוטמן. דבורה רוטמן,
דבורה רוטמן/דבורה רוטמן

אנשים רבים נוהגים להתייעץ לקבל החלטות חשובות. לא אחת, הם מבקשים ייעוץ בענייני זוגיות, לימודים, קריירה, השקעות, החלטות חשובות ועוד, כאשר במסגרת הפגישות נחשף איש המקצוע לפרטים אינטימיים בחייהם של לקוחותיו. בדיוק בנקודות קריטיות כאלה בחיים, מוטב להיוועץ באיש מקצוע אובייקטיבי ומיומן שיוכל לסייע ולהתוות בפנינו את הדרך שכלל לא חשבנו עליה כאופציה.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של נומרולוגים ונומרולוגיות והגיע למסקנה שאת ההחלטות הנכונות ביותר תקבלו בעזרת דבורה רוטמן.

דבורה רוטמן. דבורה רוטמן,
דבורה רוטמן/דבורה רוטמן

איך זה עובד?

עריכת מפה נומרולוגית מתאפשרת באמצעות תאריך הלידה והשם המלא. המפגש כולל אבחון, מיקוד ושיקוף של אופי, תכונות בסיסיות, צרכים פנימיים ומצב נתון. ''השיחה המתקיימת ביני ובין המתייעץ מאפשרת ניתוח עבר והווה, התמקדות במטרות חדשות מתוך הבנה מעמיקה של התאמה אישית מקסימלית ומציאת דרך עתידית נכונה. כשהפגישה מסתיימת, אני נותנת למתייעץ מפה נומרולוגית הכוללת מידע כתוב על מנת שיוכל לשוב ולעיין בה כשיהיה צורך". אמרה לנו דבורה. מכיוון שהמפה משקפת את השנה הקרובה, במהלך אותה השנה ניתן להתייעץ טלפונית לגבי ממצאי המפה וזאת ללא עלות נוספת. הפגישה מסתיימת באחת משתי האפשרויות - חיזוק והעצמה על דרך התנהלות קיימת, או הפנמה וכיוון המודעות לטובת יישום דרך חדשה טובה יותר. בדרך כלל, אחרי שמתחוללים שינויים חיוביים בתחומים השונים שבהם נגענו, מגיעים אליה גם בני המשפחה והחברים הקרובים של אותו אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באיזה מצבים יש לפנות אלייך?

"פונים אליי אנשים (יחידים או זוגות) שנמצאים בנקודת מפנה בחייהם וזקוקים לעצה וייעוץ. אלה אנשים המעוניינים לגלות את עצמם לעומק ולהגיע לאמת, לפתח מודעות גבוהה יותר ולהבין למה הם במקום בו הם נמצאים. שיחת הייעוץ מתקיימת במטרה להאיר את המשך הדרך ועל מנת לקבל החלטות חשובות להמשך בחיים''.

מה לגבי שירותים לעסקים?

''אני מסייעת לבעלי עסקים להוסיף מרכיבים נוספים בקבלת ההחלטות שלהם, במיוחד בפעולות בעלות משקל כבד - כמו סגירת חוזים, עיתוי להרחבת העסק, כניסה לשותפות עם שותף עסקי חדש, קניית נדל"ן ועוד''.

דבורה רוטמן. דבורה רוטמן,
דבורה רוטמן/דבורה רוטמן

אם אנחנו לפני עסקת נדל''ן גדולה, איך את עוזרת לנו להחליט לגביה?

''שמחה ששאלת. בנושא נדל"ן למשל - אני לא יכולה להגיד לך איפה להשקיע או האם ההשקעה היא טובה. אני כן יכולה לכוון אותך לעיתוי הנכון ביותר לבצע את ההשקעה או חתימה. במקרה שהעיתוי אינו מוצלח, אני אמליץ לחכות לזמן מתאים יותר בהתאם לעיתוי במפה האישית שלכם. היו מצבים שלקוחות הקשיבו לי ועשו עסקים גדולים וכאלה שלא הקשיבו, ראו הזדמנות, לא התאפקו וזה לא יצא לפועל''.

מה לגבי שותף עסקי?

''בדומה לזוגיות, שותף עסקי חייב להתאים בתכונות ומפת העיתויים שלו למתייעץ - המתייעץ יכול להבין האם מתאים לו להכנס כרגע לשותפות, ובמידה ומחליט שכן, מהן היתרונות והמגבלות בשותפות כזו. ככה למעשה אני מגבירה את המודעות לנושא, מה שמאפשר התמודדות בזמן אמת''.

מה המטרה שלך כיועצת ?

''להעלות את המודעות אצל האנשים. אף אחד לא יכול לצפות עתידנות כי יש מצבים שאצל מישהו במפה מראים על אפשרות של שינוי, אבל במציאות, מסביב, לא. אדם רוצה לעזוב עבודה אבל במציאות של המשק היום זה מורכב מדי. גם אם במפה יש צורך גדול מאד לשנות מצב. אני לא משווקת את עצמי כעוד נומרולוגית, אלא, משתמשת בעוד כלים ועונה לאנשים על מגוון בעיות שעולות בחייהם. בסופו של דבר, הכל נמצא בידיים של האדם עצמו'' ולמעשה, כל מטרה שרוצים להשיג בחיים, יש צורך להתכוונן אליה, לרצות אותה באמת, ולנקוט בצעדים פרקטיים להשגתה -אחרת זה פשוט לא יקרה. אני מתאמת ציפיות, מסבירה שאין באפשרותי לשנות בן אדם, אלא רק את הגישה שלהם למצב תוך בדיקת דרכי פעולה שונות לשיפור המצב. כיוון שהמפה הנומרולוגית מכסה תחזית לשנה הקרובה, היא למעשה מהווה מצפן שמלווה אתכם הלאה. ולכן כל מי שמגיע לפגישת יעוץ, יוכל באותה שנה גם להתייעץ טלפונית באופן נקודתי על עיתויים במפה, ללא עלות נוספת''.

דבורה רוטמן. דבורה רוטמן,
דבורה רוטמן/דבורה רוטמן

שירותיה של דבורה רוטמן

*מפה נומרולוגית- עריכת מפה נומרולוגית עפ"י תאריך הלידה והשם המלא. ניתוח המפה הכולל פגישה בת שעתיים בה אני מסבירה את כל המשתמע מהמפה ואף מייעצת לגבי ההמשך.

*פגישת ייעוץ בנושא זוגיות- נתמקד בנושא זוגיות ומשפחה, פגישה בת שעתיים בה נשב יחד מול המפה הנומרולוגית האישית של המתייעץ שתשקף את החוזקות והחולשות שלו ושל בן/בת הזוג ומה משתמע מזה. ונעמוד על מה ניתן לשפר או לא בזוגיות..

*מפת עיתויים- ייעוץ פגישה אישית בת שעה. המפה כוללת שנה אישית ופירוט חודשים אישיים. אתם רוצים לדעת מתי לממש עסקה, רכישת דירה, שותפות. להתפטר, לחתום על חוזה.

*מפגשי הנאה וסדנאות- מגוון מפגשים וסדנאות מעניינים ומהנים לקבוצות קטנות שסקרנים לדעת מה מסתתר מאחורי המספרים. מסיבות יום הולדת למבוגרים, מסיבת רווקות, קבוצות חברים. הכל בהנאה ואווירה טובה

*שי נומרולוגי - מתנה ליום הולדת , חג או כל הפתעה אחרת. שי ממוסגר בו יקבל המבקש תיאור קצר של המאפיינים המעצימים, והשפעת השם הפרטי של מקבל השי.

מודעות, בהירות, הבנה, חיבור והכרה ברצונות הפנימיים ולצרכים האמתיים שלנו, הם אבני הדרך שסוללת דבורה למען אנשים המגיעים אליה לייעוץ. הייעוץ וההדרכה מתבצעים באווירה מרגיעה, בה 'חוזרים' לפרופורציות, משלבים יצירתיות ומודעות ומגדירים דרכי פעולה. אז אם גם אתם רוצים לגלות יותר על עצמכם ועל סביבתכם, אתם מוזמנים לגעת במספרים ולקבל ייעוץ והכוונה מדבורה רוטמן, אשר נעזרת במפה הנומרולוגית כאמצעי לאבחון תכונות אישיות, כישורים וכישרונות, חוזקות ונקודות תורפה ובכלים נוספים מכוונת להתמודדות נאותה במצבי חיים שונים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים 052-8605023

dvorarot1@013.net.il

הקליניקה של דבורה נמצאת במרכז ראשון לציון

שעות פעילות: בתיאום מראש.

אתר

בשיתוף דבורה רוטמן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully