וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדה חלאילה, עוגות מושלמות לאירועים

בשיתוף רנדה חלאילה

21.1.2021 / 17:36

העוגות המעוצבות והקינוחים הצבעוניים של רנדה חלאילה, תפסו לעצמם מקום של כבוד בתצלומים מעוררי תיאבון ברחבי הרשת. הזמנו אותה לאולפן כדי לשמוע ממנה על ההצלחה הגדולה

רנדה חלאילה, עוגות מעוצבות/אולפן הנבחרים

רנדה חלאילה, היא רוקחת במקצועה, הגיעה לתחום העוגות המעוצבות לגמרי במקרה. היא חיפשה עוגה ליום הולדת של בתה, לא מצאה משהו איכותי שגם נראה נהדר וגם בעל טעם עשיר ולכן החליטה להכין בעצמה, הביקורות הנלהבות הניעו אותה לפתוח את העסק.

שאלנו את רנדה, איזה סוגי עוגות היא מכינה:

"אני מכינה עוגות מעוצבות לאירועים שונים כגון יום הולדת, חתונה, פגישות משפחתיות, חגים וכו'".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"מבחינתי העוגה מספרת סיפור, וזה מה שאני עושה בכל פעם שאני ניגשת לעוגה - חושבת המון כיצד לספר את הסיפור של מי שהזמין אותה. בנוסף אני מקפידה רבות על כל פרט ופרט במטרה לעצב את העוגה בדיוק לטעמם של הלקוחות.
בתחום העוגות המעוצבות בדרך כלל הדעה הרווחת היא שהעוגה נראית נהדר ומעוצבת כראוי אך ללא טעם מיוחד. אני מקפידה על כך שהעוגה תהיה טעימה מאוד. הטעם לא פחות חשובה לי מהנראות".

ספרי לנו על הקורס הדיגיטלי שהחלטת לפתוח?

"הקורס הדיגיטלי: מיועד לנשים שאין להן זמן להגיע באופן פיזית לסדנה. הלקוחה מקבלת חבילת סרטונים להכנת עוגה מעוצבת בעלת טעם נהדר. כאשר רוכשים את הקורס מקבלים ליווי שלי דרך הוואטאפ לכל שאלה או סוגיה שעולה. הליווי האישי במהלך הקורס מאוד חשוב על מנת לספק מענה לשאלות או סוגיות שעולות".

אם גם לכם התעורר החשק למתוק בעקבות הראיון, אתם מוזמנים להזמין את העוגות המעוצבות של רנדה או להירשם לקורס הדיגיטלי שהיא השיקה כדי להפתיע את הקרובים לכם בכל פעם מחדש.

בשיתוף רנדה חלאילה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully