וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן שלכם לזרום אל המעיינות הקסומים

בשיתוף המעיינות הקסומים

21.1.2021 / 16:56

מגוון רחב של צימרים קיימים בישראל ובעיקר בצפון הארץ, אך החכמה היא לבחור את הצימר המתאים לכם ביותר. לשם כך, צוות הנבחרים שלנו התגייס למשימה ומצא את הצימר המומלץ ביותר עבורכם: אל המעיינות הקסומים במושב גורן

צימרים המעיינות הקסומים/אולפן הנבחרים

המקום הראשון שעולה לראש כשמחפשים שילוב של שלווה להורים וכיף לילדים, זאת כמובן חופשה משפחתית עם צימרים למשפחות. בעידן המודרני, כבר לא צריך לשבור תכניות חיסכון עבור בתי מלון מאחר ובצימרים שמתאימים לכל המשפחה אפשר ליהנות ממיזוג מוצלח במיוחד של פינוק לכמה ימים עם מנוחה, טבע ועשרות אטרקציות בסביבה.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של צימרים בצפון, ובעיקר באיזור הגליל, ומצא כי את הפסיליטיס האיכותי, השירות האדיב והפינוקים השווים ביותר תמצאו רק במקום אחד: מתחם הצימרים המושקע והמטופח, ''אל המעיינות הקסומים'' אשר במושב גורן.
במרחק של 25 דקות מנהריה, בלב הגליל המערבי, ממוקם מתחם נופש יוקרתי ופסטורלי. סוג של שמורת נופש ציורית המציעה חוויה המורכבת ממספר אפשרויות, כאשר לכולם מתחם גן פרטי, מרהיב ומפנק. כבר בדרך למושב גורן טעמנו קצת מהירוק של הטבע ושל איזור הצפון, במיוחד בתקופה הזאת של השנה.

מיד עם הגיענו למושב איתרנו את מתחם הנופש הענק והמושקע, כשהוא עטוף בחורשים וצמחייה ירוקה, טיפוח מסור ורמת גימור גבוהה. קהל הלקוחות העיקרי הוא משפחות גרעיניות או קבוצות חברים שיכולים ליהנות מבקתות עץ מרהיבות הפזורות במתחם ולהתארח במתחם גדול ופרטי עם בריכה וג'קוזי.

מתחם הצימרים הוא בן חמש יחידות דיור: שלוש יחידות בנות שתי קומות ועוד שתי סוויטות, כאשר בכל אחת מהסוויטות תמצאו מטבחון מאובזר, ג'קוזי זוגי גדול, סלון מרווח עם מערכת קולנוע ביתית, מיזוג אוויר, פינת ישיבה ועוד. לכל סוויטה צמודה מרפסת פרטית הפונה לנוף עם שולחן, כיסאות ופינות ישיבה, כאשר היחידות מוקפות במדשאות ירוקות ובהן פינות מנגל, פסלים, נדנדות, ערסלים ובריכת שחייה גדולה ויוקרתית המשמשת את האורחים בכל ימות השנה - בחורף הבריכה מחוממת ומקורה וטמפ' המים הינה 32°.

בנוסף, במהלך החופשה שלכם תוכלו ליהנות ממתחם גן משותף לכל היחידות, חדר אוכל מקורה וממוזג, מטבח מרכזי מאובזר הכולל כיור, משטח עבודה, מקרר גדול, תנור אפייה וכיריים על מנת להכין ארוחות משפחתיות. כמו כן המתחם מציע שפע פינות ישיבה נוחות, מיטות שיזוף ופינות ברביקיו, צמחייה מטופחת במיוחד ושבילי הליכה רחבים.

שוחחנו עם מנהלת מתחם הצימרים, נוי, על האירוח בתקופה מורכבת זו ואלו מילותיה: "מאז ומתמיד בראש ובראשונה חשובה לנו רמת הניקיון, האסתטיקה והתחזוקה במתחמי האירוח שלנו. מאז פרוץ הנגיף אנחנו שמים דגש מיוחד על נושא זה. האורחים שמגיעים אלינו כמהים לנופש ובימים מורכבים אלו אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שכל אורח יהנה, יחזור שנית ואף ימליץ לחברים ומכרים. מעבר לפרנסה, כשהאורחים שלנו נהנים ומרוצים אנחנו הרווחנו כפל כפליים. אנו מודים לכל אותן המשפחות וקפסולות החברים שהגיעו אלינו במהלך הקיץ ובתקופה מורכבת זו ונתנו לנו את המקום להוכיח שהתיירות בארץ ובפרט בגליל יכולה להיות טובה לא פחות מנופש בחו"ל או בבית מלון מפואר".

דוד וגאולה בעלי המתחם וההורים של נוי הקימו את מתחם הצימרים בשנת 2006 ומאז ועד היום העסק הינו עסק משפחתי שהתפתח עם השנים. נכון להיום יש למשפחה חמישה מתחמי אירוח יוקרתיים ומפנקים במושב גורן ובמושב שומרה שבגליל המערבי - כל מתחם מעניק חווית אירוח פסטורלית וגלילית עם אוויר הרים נקי.

רוצים לטייל בסביבה? המיקום של מושב גורן, בקרבת ראש הנקרה, מאפשר גיחה קצרה למקבץ מקומות נהדרים באיזור, החל מחופי אכזיב, מבצר יחיעם, שלל מסלולי הליכה, טיולי אופניים, ג'יפים, סוסים וטרקטורונים, שפע מסעדות איכותיות, מתחמי קניות וכדומה.

לאור העובדה שבסופי השבוע הביקוש הוא גבוה, החליטו במושב גורן להשכיר את מתחם הצימרים למשפחות גרעיניות או קבוצות חברים בלבד. בשאר ימות השבוע, המתחם משרת זוגות בעיקר, כאשר אפשר לבצע הזמנות ישירות בכל שעה מול נוי, מנהלת "אל המעיינות הקסומים".

בשיתוף המעיינות הקסומים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully