וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהרגלי הצריכה: הכירו את הקצביה המדוברת בתל אביב

בשיתוף אופריאל

4.5.2021 / 11:22

נתחי פרימיום מיושנים, טלה ישראלי איכותי, ההמבורגר המדובר בעיר, העראיס שיגרום לכם לצרוח והצוות שיהפוך אתכם למקצוענים. קצביית אופריאל זה מקום שכל קרניבור מתחיל או מתקדם חייב להכיר

קצביית אופריאל/אולפן הנבחרים
אופריאל. אופריאל,
אופריאל/אופריאל

מעשה בעודד פריאל, שהיה קצב צעיר ומבטיח, עבד עם מסעדנים ושפים, ביצע משלוחים של בשר איכותי ויצר לעצמו שם בתחום. פעם, לפני שכל החיים שלנו עברו לשם, משלוחים של בשר היו הדבר הכי רחוק מהמיינסטרים. אבל פריאל, שותפיו ובמיוחד הלקוחות ראו כי טוב והאופרציה גדלה והתרחבה. לקוחות פרטיים קיבלו את ההזדמנות ליהנות מהסחורה בביתם. לבשל בבית. להרגיש במסעדה. פריאל הפך לחלוץ משלוחי הבשר. הוא גם כנראה הטוב ביותר בתחום.

ב-2019 הוקמה קצביית אופריאל הממוקמת ברחוב השומר 1, שמחבר את שוק הכרמל התוסס בתל אביב לנחלת בנימין. הקונספט ברור: הקפדה על רמה עקבית ואיכות הסחורה ובדגש על מגדלים מקומיים ששומרים על תנאי הגידול של הבקר והטלאים. "אנחנו עובדים עם מספר מצומצם של מגדלים וספקים, בוחרים מאוד טוב ומחוברים לכל התהליך מהתערובת שהפרה אוכלת ועד תנאי המשלוח", מספר שחף מרודי, משותפיו של פריאל. "לקוח שקונה בפעם הראשונה, צריך להיות מרוצה מהאיכות גם בפעם החמישית".

אופריאל היא קצביית בוטיק מהמדוברות בתל אביב. תמצאו שם בקר, טלה ומוצרים נלווים כמו יין, שמנים, פסטות ותבלינים. הכל - למעט הפסטות (האיטלקיות, זה ברור) - באג'נדה ברורה של תמיכה בחקלאות ישראלית. "זה חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו עושים. יש דברים מדהימים בארץ ולכן לא צריך לחפש בחוץ", ממשיך מרודי. הם מתמחים בנתחי פרימיום שעוברים יישון של לפחות חודש. הטלה מגיע מנצרת ויש לו טעמים עדינים להפליא. הקבב עשוי במקום עם בצל ופטרוזיליה שנקצצים ביד וההמבורגר מלא בטעמים עמוקים של בשר מיושן שיגרמו לכם לשכוח מכל קציצה אחרת שתאכלו.

האיכות היא מילת המפתח בקצביית אופריאל והיא באה לצד יושר מקצועי. "חוויית הקנייה חשובה לנו. גם בן אדם שמגיע ולא יודע מה הוא רוצה או איך הוא רוצה יקבל הכוונה מלאה מהצוות. אנחנו בקשר עם לקוחות כולל איך להכין נתחים מסוימים. חשוב לנו לקבל פידבקים גם כשהם לפעמים פחות טובים. אני מזמין את מי שמגיע אלינו להיכנס לחדר היישון ולראות את הנתחים בצורה הגולמית. מבחינתנו, החוויה, ההסבר והלימוד זה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו", ממשיך מרודי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אופריאל. אופריאל,
אופריאל/אופריאל

עכשיו, בואו. אם קראתם עד כאן, אתם אוהבים בשר. אוהבים להתעסק בו על המנגל, במחבת, במעשנת, בתנור, כשבאים חברים או לבד עם בן/בת הזוג. אולי אתם חיים בשר גם ברשתות החברתיות, מעלים את הסטייק המושלם שלכם לאינסטגרם, קוראים קצת בלוגים, עוקבים אחרי הקהילות הנכונות, עפים ומזילים ריר על סטוריז, חולמים לפגוש את נוסרט ויודעים להעריך איכות ולהבחין בין נתח טוב לנתח פחות טוב. התקדמתם מימי הסינטה והאנטריקוט, הקטע שלכם עכשיו זה להתנסות בנתחים בגבוה יותר.

התחברתם לקונספט? הקצביה של אופריאל היא המקום בשבילכם. קצביה לאנשים שמבינים בבשר או כאלה שרוצים לקבל יותר תמורה בשביל הכסף שלהם, לקבל מוצר יותר גבוה ולהרגיש כמו מקצוענים. לעבוד עם נתחים כמו ואסיו, פיקניה ושייטל ולקבל מחמאות. תבדקו אותנו, רק זהירות: אתם הולכים להתמכר. "הכל אצלנו עם חתימה אישית. הקיצוב, היישון וכל נתח שיוצא. אין אצלנו לקוח חד פעמי. זה החוזק שלנו", מבהיר מרודי.

אופריאל. אופריאל,
אופריאל/אופריאל

באופריאל מבינים שני דברים. ביקור אצל הקצב הוא לא עוד תחנה בסידורים, אלא חוויה. מפגש. הזדמנות לקבל ידע ולחלוק. כמו ללכת למספרה. וכשאתם כבר הולכים לקצב, מה שהבאתם ממנו חייב לצאת לא פחות ממושלם על הצלחת. כשזה כל כך טעים ונראה מיליון דולר, כל מה שאתם רוצים זה לתייג את הקצב שלכם באינסטגרם כדי שכולם יחגגו ביחד עם שניכם את החגיגה ויבואו להרים. כשאתם מקבלים נתח עם סיפור ויש לכם את הביטחון, יש רק תוצאה אחת - זה ייצא טוב.

באתר, katzavia.com, תוכלו לבצע חיפוש לפי צורת הכנה והציוד שיש לכם בבית, לקבל הצעות לקומבינציות לארוחה מרובת סועדים וכמובן לבצע הזמנה אונליין. אם הזדמנתם לשוק הכרמל ביום שישי - ואתם חייבים לעשות את זה - אולי יתמזל מזלכם ויישאר משהו מהעראיס (מפחיד) או שווארמת הטלה (צרחות) - שניים ממוצרי החובה בקצביה. משם, וזו הבטחה, אתם רצים ישר הביתה להכין בשר.

אופריאל. אופריאל,
אופריאל/אופריאל

מרודי מסכם: "אנחנו נמצאים בחקירה אינסופית של הנגשת נתחים חדשים שקל להכין בבית. מנסים עוד ועוד עד שזה עובד לנו וללקוחות בבית. אנחנו באים לתת מוצר שייתן ללקוח יותר ממה שהוא רגיל לקבל". אתם חייבים את זה לעצמכם.

קצביית אופריאל

השומר 1, תל אביב

הזמנה אונליין באתר הקצביה

להזמנות בוואטסאפ

עוד פרטים, תמונות והמון בשרים בדף הפייסבוק של אופריאל

עמוד האינסטגרם שממש לא כדאי לכם לעקוב אחריו (על בטן ריקה)

בשיתוף אופריאל
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully