וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתכונן ליום סגריר: סוכן הביטוח שיעשה לכם סדר בבלאגן

בשיתוף דניאל דוידוב

21.1.2021 / 14:07

תכנון מוקדם של ביטוחים פנסיוניים עם סוכן ביטוח מקצועי יאפשרו לכם ליצור רשת בטחון שיכולה להציל אתכם בזמן אמת. כדי לעשות לכם סדר בין הביטוחים השונים, ישבנו לשוחח עם דניאל דוידוב, סוכן ביטוח מוביל בתחום, שהסביר את החשיבות בסוכן ביטוח פרטי

דניאל דוידוב. רביב שטיין,
דניאל דוידוב/רביב שטיין

בשנים האחרונות שוק סוכני הביטוח הולך וגדל יחד עם הביקוש הרב לביטוחים השונים. היום יותר מאי פעם אנשים מבינים שכאשר אירועים דרמטיים ובלתי צפויים מתחוללים ומשפיעים על חיינו, סוג הביטוח והכיסוי שמעניק הם אלה שעשויים לקבוע את הרווחה הפיננסית שלנו ולקנות לנו שקט נפשי. בין אם מדובר בתאונת עבודה, מחלה או כל עילה לתביעה של חברת הביטוח, חשוב לפנות אל סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה כמו דניאל דוידוב.

הכר את המומחה

הכירו את דניאל דוידוב, סוכן ביטוח מוביל ומוערך בקרב כל חברות הביטוח בישראל, המתמחה בביטוחים פנסיוניים כמו ביטוחי חיים, בריאות, תאונות אישיות, מחלות קשות, קרנות השתלמות, קופות גמל, חיסכון פנוי ועוד. עם ניסיון של 8 שנים בתחום וידע רב שצבר בתפקידים שונים בחברות הביטוח הגדולות, דניאל הוא סוכן הביטוח המתאים שיסייע לכם בכל התהליכים מול חברות הביטוח, יעשה לכם סדר בראש ובעיקר יחסוך לכם זמן וכסף.

הוא הגיע לתחום לאחר שגילה כי הוריו משלמים כסף רב על פוליסות ביטוח שונות בלי לדעת עבור מה הם משלמים. הוא החליט ללמוד את המקצוע וברגע שקיבל את הרישיון עשה בדיקה של פוליסות הביטוח. הוא גילה כי המשפחה משלמת כספים על ביטוחים שחלקם כפולים וחלקם יקרים מידי, ודווקא את הביטוחים החשובים לא היו להם. בנוסף, הבין שקופת הפנסיה של אביו נשחקה בגלל תכניות ישנות ולא מעודכנות (בעבר היו תכניות יקרות מאוד, כמו ביטוחי מנהלים, שלא בהכרח משתלמות). הסדר שהצליח לעשות בביטוחים של הוריו הם אלה שהניעו אותו קדימה להמשיך לסייע לאנשים. היום הוא עובד עם כ-300 משפחות כשהמטרה שלו היא להגדיל עבורם את הפנסיה, להגדיל את חסכונותיהם ולבטח אותם בפוליסות המתאימות.

במסגרת עבודתו בחברות וסוכנויות ביטוח, אפשר לומר שדניאל ראה הכל מהכל. "היום אני יודע איך מתנהלות התביעות בכל חברה, מה רמת השירות, מי הגורמים שחשוב לדבר איתם כדי לקדם את התביעה, מה הנקודות שיגרמו לחברת הביטוח לנסות להתנער מהתביעה, מה צריך לעשות כדי לקבל תשלום ונושאים רבים שחוויתי ולמדתי על בשרי במהלך כל שנות הקריירה".

דניאל דוידוב. דניאל דוידוב,
דניאל דוידוב/דניאל דוידוב

החשיבות בסוכן ביטוח פרטי

לא תמיד אנשים מצליחים להבין מה ההבדל בין סוכן ביטוח פרטי לבין סוכן שכיר של חברות הביטוח. בזכות כך שדניאל עובד עם כל חברות הביטוח הגדולות בשוק, הוא מסביר לנו מה החשיבות בעבודה מול סוכן ביטוח פרטי. "בשונה מסוכן ביטוח שכיר, סוכן עצמאי ידאג קודם כל לאינטרס של הלקוח, לא משנה באיזו חברת ביטוח. יש חברות 'בת' של חברות ביטוח גדולות שמטפלות בעובדים של מעסיקים שונים על ידי סוכן ביטוח שכיר, שהוא הנציג של החברה שמציע את המוצרים שלה. הבעיה מתחילה כשמבינים שחברות הביטוח לא פועלות תמיד לטובת הלקוח".

בתור סוכן ביטוח פרטי, דניאל הוא זה שילווה אתכם לאורך השנים בכל תביעה שהיא מול חברת הביטוח, יתאים עבורכם את הפוליסה המתאימה, יקפיד שתקבלו את הכסף כמו שהובטח לכם (או לפעמים גם מלפנים משורת הדין) וידאג לאינטרסים שלכם, כך שאתם לא תצטרכו לעשות דבר. בנוסף, הוא יכול לערוך מול כלל החברות השוואת מחירים ולקבל הנחות מקסימליות במיוחד עבורכם בפנסיה וגם בביטוחים, מה שיכול להגיע לחיסכון של מאות אלפי שקלים.

דניאל דוידוב. רביב שטיין,
דניאל דוידוב/רביב שטיין

סדר בבלאגן וחיסכון בכסף

למרבה הצער, קיימים מקרים רבים שבהם לקוחות שילמו על ביטוחים שונים לאורך שנים ארוכות, אבל בעת הצורך לא תבעו את הכסף שמגיע להם. בנוסף, הרבה מהלקוחות לא יודעים מה הביטוחים והכיסויים שיש להם ולא מבינים למה הם זכאים בעת הצורך. בתור סוכן ביטוח, תפקידו של דניאל הוא קודם כל לעשות עבורכם בירור צרכים בהתאם לשכר, מצב רפואי וסטטוס משפחתי. בפגישה עם דניאל תוכלו לערוך סדר בביטוחים הפרטיים והפנסיוניים, לעלות על טעויות שנעשות על ידי חברות הביטוח הגדולות ולחסוך כסף רב.

דניאל יוודא עבורכם שאין כפילויות בפוליסות ויבדוק מהם דמי הניהול שאתם משלמים לחברה, מהם הרווחים שהקופה שלכם עשתה במהלך השנים ומהם הכיסויים הביטוחיים שאתם זכאים להם. "למשל, היה לי מקרה שבו הגיע אליי אדם שרכש את אותו הכיסוי בשתי פוליסות ביטוח של חברות שונות. כשהגיע זמנו לדרוש את הכסף שמגיע לו, הבין שבמשך כל השנים שילם לחינם. הוא לא קיבל את הכסף משתי החברות ששילם להן, אלא רק מאחת. לצערי ככה זה עובד, מאחורי הקלעים חברות הביטוח מתקזזות ביניהן ולכן חשוב שאיש המקצוע הנכון יבדוק עבורכם את הנושא".

בנוסף, דניאל ידאג לעדכן אתכם אילו זכויות מגיעות לכם מפוליסות הביטוח שלכם. "באחת הפעמים הגיעה אליי לקוחה שהייתה לה פוליסת בריאות ישנה ולא מעודכנת, בה היה סעיף שנקרא "פיצוי" - מקרה בו המבוטח מחליט לא לתבוע את חברת הביטוח בגין ניתוח שביצע ברפואה הציבורית. לפי הפוליסות הוותיקות ייתכן והגיע לה "פיצוי" על כך שלא תבעה את חברות הביטוח. כשהיא הצטרפה אל שירותיי, הצלחתי לעלות על סעיף זה ודאגתי שהיא תקבל את הכסף שמגיע לה. במקרים רבים מדובר בסכומים שיכולים להגיע למאות או אלפי שקלים ובסופו של דבר מדובר בכסף ששייך ללקוחות".

דניאל דוידוב. דניאל דוידוב,
דניאל דוידוב/דניאל דוידוב

איך ניתן להגדיל את החיסכון הפנוי?

כיום אנשים רבים מחפשים אלטרנטיבות להוציא את כספם מ'העובר ושב' בבנק, כסף שבעצם 'שוכב' ולא מניב רווחים. בעקבות כך, משרד האוצר פיתח מוצר פנסיוני חדש שנקרא קופת גמל להשקעה. "היתרון של קופה זו הוא שהכסף מושקע בשוק ההון ויכול לייצר רווחים לטווח הארוך. כלומר, הכסף לא שוכב סתם בבנק. הכסף בקופה נזיל בכל עת ללא עמלות שבירה, ואפשר להוציא אותו מתי שרוצים. במידה ולא תשברו את הקופה עד גיל פרישה, תוכלו להנות מפטור ממס על הרווחים שהיא צברה". קופת גמל להשקעה מהווה אפשרות מעולה להרוויח כסף נוסף, אבל חשוב לציין שהיא אינה מתאימה לאנשים שצריכים את הכסף נזיל לשנים הקרובות. לפי ההיסטוריה רוב הזמן שוק ההון נמצא בעלייה, אבל יש רגעים שהוא מגיע גם לירידה, לכן מומלץ להשקיע לטווח ארוך.

אז אם גם אתם חושבים שהגיע הזמן להתכונן ליום סגריר והחלטתם לפנות אל איש מקצוע, זה הזמן לקבוע פגישה עם דניאל דוידוב שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר והכל במטרה שתצאו מרוצים, ואולי עם עוד קצת כסף בצד. דניאל ישמח לקבל אתכם במשרדו, להגיע אליכם הביתה או לשוחח איתכם באפליקציית זום.

לבדיקה ללא עלות: 050-4720035

כתובת: הסיבים 47, פתח תקווה

מייל: ddbituah@gmail.com

אתר

פייסבוק

בשיתוף דניאל דוידוב
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully