וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתי אברהם, הדרך לחופש כלכלי

בשיתוף גיתי אברהם

21.1.2021 / 13:08

הכירו את גיתי אברהם, הבעלים של חברת ''אופק משפחתי", יועץ ומלווה משפחות להצלחה כלכלית, מומחה למשכנתאות וחבר באיגוד המאמנים לכלכלת המשפחה. הישארו איתנו לראיון מועיל ומעניין איתו

גיתי אברהם, יועץ כלכלי/אולפן הנבחרים

גיתי אברהם, מלווה זוגות, יחידים ומשפחות למעלה מעשר שנים בדרכם לעצמאות פיננסית ולאיכות חיים טובה יותר. בעבר כיהן כסמנכ"ל בחברה פיננסית והקים את "אופק משפחתי" לליווי כלכלי מתמשך למשפחות במטרה להוציא אותך לדרך חדשה מבחינה כלכלית.

איך אתה בונה את השיטה לעזרה כלכלית?

"אני בונה את 'מפת הלוח המשפחתי' בסגנון 'סולמות ונחשים' - כאשר הסולמות מייצגים את העליות הכלכליות של משפחה בחיים (קרנות השתלמות שנפתחות, בונוסים, ירושה וכו') והנחשים מייצגים את הנפילות הכלכלית האפשריות (למשל דברים בלתי צפויים כמו הקורונה). בנוסף על כך, אני מעניק ייעוץ השקעות באמצעות בניית תיק השקעות מגוון, מפוזר וחכם - שוק ההון, נדל''ן בישראל, נדל''ן בחו''ל".

במה אתה מתמחה במיוחד?

"אני מתמחה ב''משולש קדוש'' - מומחיות במשכנתא, מומחיות בכלכלת המשפחה וידע נרחב בתחום הנדל''ן בישראל, מאפשר לי לספק מעטפת שלמה ללקוחות ולנהל כלכלת משפחה חכמה ויעילה. כמו כן אני מסייע ללקוחות להשקיע בנדל''ן - לרשותי רשת מתווכים ברחבי הארץ שמציעים ללקוחות נכסי נדל''ן שמייצרים השבחה גבוהה".

לסיום תן לנו טיפ בנושא הנדל"ן?

"בתקופה הנוכחית ענף המשכנתאות גועש: אנחנו בשנת שיא בלקיחת משכנתאות ובשפל ריביות של שנים רבות. זוהי הזדמנות נהדרת למחזר משכנתא. שוק הנדל''ן הולך לצמוח ולפרוח - הקורונה יצרה מיתון במשק ולכן המון התחלות בנייה נעצרו ובעתיד זה יתן את אותותיו במחסורי דירות ולכן מחירי הנדל''ן יעלו משמעותית".

לשיחה ובדיקה פיננסית מקצועית עם אופק משפחתי חייגו:
0528633992

עקבו אחרינו ברשתות כדי לקבל המון תוכן פיננסי איכותי, הטבות בלעדיות ולדעת את כל מה שחדש בתחום:

לאתר:

פייסבוק

אינסטגרם

לינדקין

יו טיוב

בשיתוף גיתי אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully