וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

fabrizio italian chef - השף שייקח אתכם לאיטליה

בשיתוף fabrizio italian chef

21.1.2021 / 11:27

המטבח האיטלקי נחשב לאחד המוכרים והאהובים בעולם - מי מאיתנו מסוגל לסרב לפיצה טובה או פסטה איטלקית אמיתית? הכירו את פבריציו פורנרי - שף פרטי איטלקי שייקח אתכם למסע ריחות, צבעים וטעמים אטלקיים שיגיע עד אליכם ויעביר לכם ערב איטלקי מיוחד אצלכם בבית

fabrizio italian chef. fabrizio italian chef,
fabrizio italian chef/fabrizio italian chef

הביאו את הטעמים המקוריים לארץ

פבריציו עלה ארצה לבדו, בשנת '84, כשהיה רק בן 14, לאחר שהחליט בסיום לימודי החטיבה ברומא, להמשיך את לימודיו בישראל. לאחר שנה, הגיעה משפחתו אחריו, ובשנת 86' אימו פתחה מסעדה איטלקית בתל אביב ברחוב בן יהודה, "אוסטריה דה פיורלה" , הראשונה בארץ שנפתחה על-ידי בשלנית איטלקית אמיתית.

פבריציו הצטרף לעסקי המסעדנות יחד עם אימו מיד בסיום שירותו הצבאי. במקביל לעבודתו במסעדה למד את יסודות הבישול והאפייה בבית ספר "תדמור" ובסיום לימודיו החליט להעשיר את התמחותו המקצועית במסעדה איטלקית בלונדון ובניו יורק, וכן השתתף בהשתלמויות מטעם איגוד השפים ברומא. לאחר שהתמקצע באופן יסודי, חזר לישראל והשתקע במסעדה עם אימו.

לאורך השנים המסעדה בישראל הייתה הצלחה משגשגת ובשנת 2012 אף זכתה במקום הראשון מטעם איטליה, כמסעדה הטובה ביותר בכל אזור ים התיכון. "אחרי 33 שנות פעילות של המסעדה, המקום נסגר בגלל עבודות הרכבת הקלה", מספר פבריציו, "כילד אחרי צבא נכנסתי לעסק עם ההורים, והתקדמתי בתחומי המסעדנות וכשהמסעדה נסגרה, החלטתי לקחת חופש כדי להבין איך אני ממשיך את חיי". הקורונה הגיעה והתקופה החדשה הזו אילצה את פבריציו להמציא את עצמו מחדש, והוא יצא לדרך עצמאית כשף פרטי.

fabrizio italian chef. fabrizio italian chef,
fabrizio italian chef/fabrizio italian chef

שף איטלקי מוביל

כיום, פבריציו חבר באגוד השפים האיטלקי, ומספק חוויה קולינרית איטלקית אמתית - כשף שמבשל ומעביר סדנת אוכל קולינרית בבית הלקוח ובחברות. הוא מגיע לבית הלקוח, מצויד בפרודוקטים וחומרי גלם איכותיים, ומבשל בציוד הקיים במטבח של הלקוח. והכל במטרה ללמד את הלקוח להשתמש בכלים שנמצאים ברשותו במטבח, ושניתן להפיק ארוחות קולנריות וטעימות עם כלי מטבח פשוטים, תנור וכיריים.

"אני מרכיב תפריט יחד עם האנשים וממליץ להם על מנות מיוחדות שהם לא מכירים" אומר פבריציו, " מתחילים עם חצילים בפרמז'ן, אנטיפסטי ירקות בתנור. בתור מנה ראשונה אפשר להזמין קפרזה עם בוראטה וירקות בתנור, או מנות מאד מיוחדות שאני הרכבתי כמו ריזוטו תותים, פטוצ'יני ברוטב לימון, דג בתנור עם מלח גס. אני גם מכין מנות יוצאות דופן, אני אוהב לקחת ריזיקה ולגלות ללקוח עולם חדש של טעמים". כמו כן, ניתן להזמין את המנות המטריפות שפבריציו מכין במשלוחים לכל גוש דן, בהזמנה של שלושה ימים מראש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תפריט עשיר מותאם אישית

הארוחה שפבריציו מכין, מבוססת על מרכיבים טריים ואיכותיים שקיימים בשוק, ונוטה לכיוון חלבי או בשרי לפי בקשת הלקוח. התפריט מתוקצב פר סועד, כאשר כמות הסועדים אינה מוגבלת, והוא כולל לרוב מנת פתיחה, מנת פסטה, מנה עיקרית אשר מורכבת מבשר או דג וקינוח. "אם אני מגיע לסדנת אוכל, אני מגיע שעתיים לפני הארוחה. ואם מדובר בארוחה, אני מגיע שעה לפני לצורך הכנות, והארוחה נמשכת בהתאם לקצב של רצון הלקוח" , מספר פבריציו, " למשל לאחרונה הגעתי למשפחה ב-11 בבוקר ויצאתי משם בשש וחצי בערב. אחרי המנות הראשונות כולם אכלו והתפוצצו, עשינו הפסקה, צחקנו, שתינו ואחרי כן המשכנו עם הבשר ועם הקינוחים, כך עבר הזמן עד הערב - היה כיף".

fabrizio italian chef. fabrizio italian chef,
fabrizio italian chef/fabrizio italian chef

מלא בטוב

מעבר לאוכל מעולה וייחודי, פבריציו מספק חוויה אנושית מהנה, ונותן שירות מקצועי, אדיב וסבלני, שאינו מוגבל בזמן. לרוב הוא מגיע לבד, אך באירועים גדולים, אימו מצטרפת לתת יד מקצועית נוספת. פבריציו מקפיד על הנחיות הקורונה בימים אלו, ומגיע לערבים בהם כמות האנשים עומדת בתקן המותר או בימי סגר כמשלוח. הקו המנחה אותו תמיד הוא לספק חוויה קולינרית חד-פעמית, לחשוף אנשים לטעמים האיטלקיים האותנטיים וכמובן להעניק ערב משמח ומצחיק. "כשאני מגיע לסדנאות אוכל, אני מסביר ממש איך עושים את המנה, כך שבפעם הבאה שהם יכינו לבד, הם ידעו בדיוק איך להכין אצלם בבית", משתף פבריציו, "חשוב לי שהם יצאו עם ידע, עם זיכרון נעים וטעים, בטן מלאה בכל טוב ובעיקר - עם חיוך על הפנים".


fabrizio italian chef

טלפון: 052-2745722

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף fabrizio italian chef
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully