וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Orban: מעצבים איכות באלומיניום וברזל

בשיתוף Orban אלומיניום וברזל

23.2.2021 / 14:05

בעלי מקצוע רבים הבינו את הפוטנציאל שגלום בענפי האלומיניום והברזל שהביקוש עבור מוצריהם ושירותיהם רק הולך וגובר במשך השנים. אחת מהחברות פורצות הדרך בתחום היא Orban, המתמחה בעבודת איכות באלומיניום ובברזל

Orban אלומיניום וברזל. Orban אלומיניום וברזל,
Orban אלומיניום וברזל/Orban אלומיניום וברזל

חברת ''אורבן שערים וגדרות'' היא מומחית בתכנון, עיצוב והתקנת פרגולות אלומיניום, שערים, מדרגות, מעקות וגדרות אלומיניום או ברזל. בחברה מתמחים בהתאמה אישית של מוצריה לכל לקוח על פי העדפותיו. תהליכי התכנון, הייצור וההתקנה בחברה מתבצעים בחברה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, באמצעות פתרונות מקצועיים לכל תשתית ותאווי שטח.

החברה פועלת בתחום קרוב ל-15 שנה. תחילה סיפקו בחברה שירותים בעיקר לציבור העסקי והמוסדי, כולל עיריות, בתי מלון ומתחמי יוקרה. בשנים האחרונות החלו ב''אורבן'' לפנות גם לשוק הפרטי. מיד עם כניסתם לתחום, הפכה החברה לפורצת הדרך בתחום העיצוב באלומיניום ובברזל. בשיחה עם בעלי ''אורבן'', יואב, הוא מספר "יש לנו כלל ברזל אחד - שאין כללי ברזל. הצוות שלנו מגיע עם ראש פתוח וחשיבה יצירתית, לענות בקשב רב לכל בקשה או רעיון שתרצו ליישם בכל אחד מהמוצרים שאנו מספקים."

הייחודיות של ''אורבן'' טמונה בייחודיות של המוצרים המבוצעים באומנות באמצעות צוות העובדים של החברה. איכות חומרי הגלם, ובראשם האלומיניום מהמותגים המובילים בעולם, הניסיון הרב של עובדי החברה, והיצירתיות שמאפיינת אותם מביאים לכך שהתוצרים מבוצעים במיומנות גבוהה, ונחשבים לבשורה החדשה בתחום. על כך מספר יואב "התמקדות בחדשנות היא אחת המטרות הגדולות שלנו. אנחנו כל הזמן מחפשים את הדבר הבא בתחום עיצוב האלומיניום והברזל, ומייצרים אותו באמצעות טכנולוגיות חדשות מהמובילות בעולם וגימור מדויק של עבודת יד." את ההשראה למוצרים פורצי הדרך בתחום מקבלים בחברה בעיקר מביקור בתערוכות אלומיניום וברזל ברחבי אירופה, בייחוד באיטליה.

תהליך הייצור של המוצרים בחברת ''אורבן'' הינו מוקפד ביותר, ומתבצע במלאכת מחשבת על ידי עובדי החברה, כמו מעשה ידיהם של אומנים. תהליך הייצור של גדרות אלומיניום, גם הוא נעשה על ידי אנשי מקצוע מומחים, אשר מכירים את אופן ההתקנה הן בפן הטכני והן בפן הבטיחותי.

Orban אלומיניום וברזל. Orban אלומיניום וברזל,
Orban אלומיניום וברזל/Orban אלומיניום וברזל

ב''אורבן'' רואים בשירות ללקוחות אבן יסוד חשובה ביותר, ומשתדלים להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם באמצעות הפעלת מערך שירות לקוחות יעיל. על כך מרחיב יואב "חשוב לנו להיות הטובים ביותר בדיוק כפי שחשוב לכם לקבל מוצר מצוין. השאיפה המשותפת שלנו למצוינות יוצרת את שירות הלקוחות והצורה שבה אנו עובדים אצל הלקוח. תהליך העבודה מתבצע בצורה נקייה, במהירות וביעילות." השירות ללקוחות ''אורבן'' בא לידי ביטוי גם באמצעות אחריות מלאה שכל לקוח מקבל על כל המוצרים שמיוצרים בחברה.

כאמור, ב''אורבן'' מעניקים שירות גם לגופים ציבוריים ועסקיים באמצעות ייצור שערים מאלומיניום. היתרון של אורבן בעבודה מול חברות מסחריות ומפעלים, זו היכולת לייצר בכמויות ועדיין לשמור על דיוק ואיכות המוצר בזכות המיומנות הגבוהה והניסיון רב השנים של צוות העובדים בחברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Orban אלומיניום וברזל. Orban אלומיניום וברזל,
Orban אלומיניום וברזל/Orban אלומיניום וברזל

לעורך המערכת נודע כי ב''אורבן'' דוגלים בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות, ותורמים לקהילה באופן קבוע, באמצעות ביצוע עבודות ותיקונים לאוכלוסיות מוחלשות, קשישים וניצולי שואה, במחירים סמליים ולעיתים אף ללא עלות כלל. כן ירבו.

Orban אלומיניום וברזל

פארק תעשיות, מגדל העמק

0723957720

לאתר חברת אורבן שערים וגדרות: https://www.orban.co.il/

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Orban אלומיניום וברזל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully