וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Baobab - עכשיו זה הזמן לרהט את הבית בהתאמה אישית

בשיתוף Baobab

20.1.2021 / 16:36

כמה פעמים יצא לכם לשבת בסלון הבית, להסתכל סביב ולהגיד לעצמכם, לו רק הייתי יכול לשנות את הנראות למשהו שאני באמת אוהב? מהיום זה כבר לא צריך להיות חלום, תכירו, Baobab, עיצוב רהיטים בהתאמה אישית

Baobab. יובל אלבז,
Baobab/יובל אלבז

במערכת "הנבחרים" אנחנו תמיד אוהבים למצוא את הכוכבים הבאים, רגע לפני שכל העולם משוחח עליהם. הפעם אנו גאים להציג בפניכם את גל עזרא וגיא שריג, שני חבר'ה צעירים ששמו לעצמם מטרה, להנגיש את הרהיטים האיכותיים ביותר במחירים לכל כיס ובהתאמה אישית.

מפיק חבר המערכת פגש את השניים לשיחה בסטודיו שלהם במושב אחיטוב בעמק חפר. הוא התרשם מתוכנית עבודה בה הלקוחות מעורבים לאורך כל הדרך בעשייה, עד לקבלת הרהיט אותו הם מבקשים לעצמם.

כיצד הכל החל?

גל עזרא וגיא שריג גדלו בבתים בהם האומנות ויצירה שיחקה תפקיד מרכזי כך שבאופן טבעי שניהם "חטאו" ביצירה עצמאית לאורך השנים, עד רגע אחד בו החליטו לקחת את הכישרון ואהבה שלהם ליצירה עם הידיים לכיוון מקצועי. "ברגע שעברתי לדירה בתל אביב וביקשתי לרהט אותה כמו שצריך, גיליתי כי מדובר בהוצאה לא קטנה. בנוסף, רוב רובם של הרהיטים השונים שראיתי פשוט לא התאימו לי, אם מבחינת גודל, עיצוב או צורה", סיפר לי גל עזרא והוסיף, "הדבר היה נכון גם לגבי חברים אחרים שעברו דירות, לכן החלטנו לעשות מעשה, לעזור להם. בנינו מספר רהיטים כאלה והתאמנו את הכל בדיוק לפי הדרישה האישית של כל אחד ואחד, משם הדברים פשוט החלו להתגלגל".

נכון להיום עיקר העשייה נעשית מעץ אורן מלא, אך בקרוב מאוד גיא שריג וגל עזרא מתכוונים לבנות גם מסוגי עץ נוספים, כמו עץ אלון ואחרים. נכון להיום השניים מחזיקים בליין מוצרים מוכן, כאשר בין היתר מצאתי למכירה בסטודיו: שולחנות לסלון, שידות לטלויזיה, מדפים שונים, שולחנות וכיסאות בר, מתקן למידה לילדים ועוד, אך הערך המוסף המייחד אותם בא לידי ביטוי בהתאמה אישית של רהיטים ללקוחות השונים.

Baobab. יובל אלבז,
Baobab/יובל אלבז

התאמה אישית ללקוחות

"השירות אותו אנו מעניקים יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים. בדרך כלל מדובר בשיחת טלפון עם לקוח בה אנחנו למדים מה בעצם הלקוח מבקש לעצמו, איזה סוג של רהיט. יש לנו רשימת שאלות שנועדה לעזור לנו לכוון אותו ולזקק עבורנו את המידע המתקבל, על מנת להבין בדיוק את הצרכים, גודל, צבע וכד'. אנחנו תמיד מבקשים מהלקוחות לשלוח לנו תמונות של חלל החדר, אליו הם מבקשים להוסיף את הרהיט המסוים. לעיתים יש לנו לקוחות ששולחים לנו תמונות שמצאו באינטרנט, הם מבקשים כי נבנה עבורם בדיוק את אותו הדבר", פירט עבורי גיא שריג.

לאחר שהשניים מקבלים את התמונה המלאה, הלקוח מקבל סקיצה סופית שהם הכינו עבורו על ידי תוכנת מחשב, ברגע שמתקבל האישור הסופי הם מתחילים בעבודה ומתחייבים, כי עד עשרה ימי עסקים כל אחד מקבל את הרהיט שביקש לעצמו.

Baobab. יובל אלבז,
Baobab/יובל אלבז

הקשר האישי והישיר הזה שניתן למצוא ב "Baobab" מלהיב במיוחד, חוויה אחרת לגמרי לעומת מציאה של רהיטים המוניים בחנויות הרגילות. העובדה שמדובר בבית עסק קטן אף מוזיל את העלויות לעבור הלקוחות, לעומת עבודה מול נגריות גדולות.

שירות המשלוחים של "Baobab" מגיע לכל רחבי הארץ. בנוסף, ישנה נקודת איסוף, ממושב אחיטוב.

למדתי כי מעבר לקהל פרטי, לא מעט מסעדות, ברים ומשרדים כבר פנו אל "Baobab" על מנת שיבנו עבורם רהיטים שונים בהתאמה אישית. בימים אלו הם עובדים על מתקנים מעץ לאחסון יינות עבור חנות גדולה למשקאות.

Baobab. יובל אלבז,
Baobab/יובל אלבז

תוכניות לעתיד

"להרחיב את העסק, בנייה של מוצרי מדף נוספים, תוך כדי המשך שירות אישי וישיר מול הלקוחות", סיפר גיא שריג.

"Baobab", נגרות ברמה גבוהה, שירות אישי ובנייה של רהיטים מותאמים לכל אחד מבחינת טעם ומחיר.

אם גם אתם מעוניינים לחדש את הבית ברהיט שישנה את הנוף הפנימי ויביא לפתרון מעשי, אל תהססו לפנות אל גל עזרא וגיא שריג. שני אמנים צעירים וסופר מוכשרים.

Baobab. יובל אלבז,
Baobab/יובל אלבז

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:

גיא שריג: 052-6182666

גל עזרא:054-8342967

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Baobab
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully