וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Handmade by Roni - להיכנס הביתה ולחייך

בשיתוף Handmade by Roni

20.1.2021 / 15:54

רוצים לעצב את הבית ולא להיות כמו כולם, אבל אתם לא יודעים איך? גם אנחנו במערכת הנבחרים הרגשנו כך. לשמחתנו, הצלחנו למצוא את רוני ארליך, מומחית בהום סטיילינג שיכולה לעשות שינויים ענקיים על ידי נגיעות יצירתיות, ידע רב וראש פתוח, כל זאת בלי לרוקן את הארנק

Handmade by Roni. דנה סטמפלר,
Handmade by Roni/דנה סטמפלר

ממספרים לעיצובים - ידע הוא כוח

רוני ארליך, הבעלים של Handmade by Roni היא מומחית בהום סטיילינג וכל מי שפוגש אותה מרגיש מייד במשב הרוח הרענן שהיא מביאה עימה, בראש הפתוח אשר לא מפסיק לעבוד וביכולת להבין את הרצונות של כל אדם בנוגע לעיצוב ביתו ו"לתרגם" אותם באופן מדויק.

רוני עסקה בכלל בראיית חשבון, אך היא הבינה שיש משהו אחר שבוער בה ואותו דבר הוא לא אחר מעיצוב בתים. רוני נשארה כמובן עם הידע הנרחב במספרים וחישובים, אך היא ניווטה אותו למקום אחר - דבר המאפשר לה לעצב בתים בהתאמה מדויקת לתקציב של הלקוחות. "כל מי שמגיע אליי מבין שאפשר להגשים כל חלום בלי לרוקן את הארנק, אני עובדת עם התקציב שנותנים לי ואין אצלי הפתעות. אני מוצאת ללקוח רהיטים, אביזרים, בדים ואלמנטים לא פחות טובים בחצי מהמחיר", אומרת רוני.

שפע עיצובים - איך מתחשק לכם שהבית שלכם יראה?

כשבוחנים את העיצובים של רוני, אפשר לראות שמדובר על מנעד נרחב של עיצובים. אצל רוני תמצאו בתים המעוצבים למשל בסגנון סקנדינבי, כפרי או מודרני, כאשר אהבתה הגדולה נתונה לסגנון אותו היא מכנה: "בוהו שיק אקלקטי". "אני מאוהבת בסגנון בוהו שיק אקלקטי, זה אומר שאני אוהבת לשלב בין סגנון מודרני, ברזל, סגנון כפרי, צבעים ולייצר מכל אלו מראה מעודן. כן, זה אפשרי, כל עוד שומרים על מינונים נכונים. ברגע שהמינונים נכונים זה לא נראה קרקס - ההיפך, זה מרשים, מעוצב ומיוחד. יכול להיות גם בוהו שיק שיבוא לידי ביטוי בגוונים של צבעים משלימים: צבעי אדמה, גוונים חומים, גוון קרם - אלו הם צבעים שהולכים יד ביד, צבעים חמים." אומרת רוני. יחד עם זאת, היא מציינת שאם לקוח אוהב סגנון סקנדינבי, היא יכולה לעצב את ביתו בסגנון סקנדינבי.

Handmade by Roni. דנה סטמפלר,
Handmade by Roni/דנה סטמפלר

חיה את החומרים ויוצרת חידושים - שמעתם פעם מישהו מדבר בכזו תשוקה על עץ?

כששומעים את רוני מדברת על חומרים, אפשר להרגיש עד כמה היא מאוהבת בתחום העיסוק שלה. רוני משבחת למשל את העץ, לדבריה: "זהו החומר הכי מרשים שיש, חומר חי, על כל סוגיו". רוני מספרת שהיא גם עוסקת בשיפוצים ועובדת עם קבלנים. בנוסף, מתגלה שהיא גם לימדה את עצמה לתפור באמצעות צפייה ביוטיוב ושהיא יכולה לתפור לאנשים כריות במרקמים שונים ולעשות מקרמה.

אם לא די בכך, היא גם מחדשת רהיטים וצובעת רהיטים. "זה שרהיט מגיע בצורה מסוימת לא אומר שככה הוא צריך להישאר", היא אומרת.

האמת, אנחנו מרגישים מעט נבוכים נוכח מילים אלו. עד עכשיו חשבנו שאם קנינו מדף מהחנות הוא יישאר כמו שהוא, בכלל לא חשבנו על האפשרות לשנות אותו.

Handmade by Roni. דנה סטמפלר,
Handmade by Roni/דנה סטמפלר

פותחים את הדלת ומחייכים - להרגיש בבית

"הכי חשוב לי שאדם יצא עם חיוך, שהוא ירגיש שמחה בלב כשהוא נכנס הביתה. מי שפונה אליי מרגיש שהבית שלו לא משקף את האופי שלו ואת מי שהוא, לכן אני עוזרת לכל אחד לעשות את כל השינויים הנדרשים כדי שהוא ירגיש בבית", אומרת רוני.

רוני אוהבת לממש את הפוטנציאל של החלל, "אני אוהבת שאומרים לי לאחר העיצוב: 'וואו זה חלל סטנדרטי?' עם טאץ עדין ניתן לייצר מראה פתוח ומרווח גם כשהחדר בגודל סטנדרטי. אני גם משתמשת הרבה בריהוט קיים ותמיד יוצרת עיצובים שקיימים רק אצל הלקוח. אין אצלי 'קופי פייסט', אצלי לא רואים שטיח שחוזר על עצמו, העיצובים מתאפיינים במראה מאוורר ונקי, אבל הסגנונות שונים לגמרי, בגלל שבעיצוב הכל הולך. אם אנשים שונים אז העיצובים שונים, לכל אחד יש טעם אחר. אנשים אומרים לי: 'פתחת לנו את העיניים - ראיתי משהו אצל מישהו ורציתי אותו דבר אבל זה בכלל לא היה מתאים', אני תמיד אומרת ללקוחות שלי להראות לי את הכיוון אבל לא לשכפל, כמובן שאני תמיד הולכת עם הרצון של הלקוחות וכל ההחלטות נעשות במשותף", היא אומרת, ולנו נשאר רק להנהן. זה נכון - מדוע להתנהג כמו עדר כשאפשר להיות כבש קצת שונה ומעניין יותר?

הלקוחות של Handmade by Roni

נראה שכולם ואפילו יותר מכולם מגיעים אל רוני, שכן הלקוחות שלה הם בעלי דופלקסים, אנשים שגרו בדירה למעלה אצל חמותם, אנשים שרכשו דירות מקבלן והכי מפתיע - אנשים ששוכרים דירות. "אנשים מתקשרים אליי ואומרים לי: 'תקשיבי רוני, אנחנו גרים בדירה שכורה ולא רוצים להשקיע'. אני אומרת להם שאנשים גרים בדירות שכורות היום במשך 20 שנים, כך שאין ממש הבדל בין שכירות ובין קנייה והכי חשוב זה להרגיש שהמקום שבו גרים הוא באמת בית.

"העיצובים שלי אומנם יכולים להתאים לאורך זמן, אך הם לא נעשים לנצח, אם מדובר על שוכרים, אבחר למשל במדבקות קיר ולא בטפט שקשה להסיר - יש לשני האלמנטים את אותו אפקט. ההתאמה לצרכים גורמת ללקוחות להיות מרוצים ותמיד יש לי חלופות ורעיונות בשרוול", אומרת רוני.

Handmade by Roni. דנה סטמפלר,
Handmade by Roni/דנה סטמפלר

תמיד שם בשביל הלקוחות שלה

לרוני יש יכולת להתאים את העיצוב לכל לקוח ולקוחה. ההתאמה המדויקת באה לידי ביטוי גם בתקציב ובעמידה בזמנים. רוני אומרת: "אני תמיד מסבירה לאנשים שאני לשירותם מהרגע שמתחילים לעבוד ואני תמיד עונה להכל. אני רוצה שאנשים ירגישו בנוח כי אני יודעת שיש מיליון בחירות ואני רוצה שהם יידעו שאני שם".

אז אם חיפשתם מומחית בהום סטיילינג שתעזור לכם לפתוח את הראש, כך שתוכלו לראות את הקסם שניתן להוציא מרהיטים, אביזרים, בדים, טקסטורות וגוונים ולייצר מהם מסיבה מעודנת התואמת לטעמכם האישי, רוני ארליך היא הכתובת.

המלצה:

"'זהו יותר לא עושים שינויים בבית וגם לא שיפוצים' כך אמרנו בעלי ואני 'לבלאגן הזה אנחנו לא נכנסים וגם לא להוצאות' ואז הגיעה רוני. בפשטות רבה הצליחה לעשות שינוי מדהים בבית שלנו.
בעדינות שלה, בחיוך גדול, בדיוק ובזיהוי מדהים מצליחה רוני להגשים חלום ולהפוך אותו לבר ביצוע, קל וכייפי. הקלילות, הסרת המחסומים וניפוץ הפראדיגמות שתמיד צצות בעת רצון לשפץ ואף לרוב מכניסות ללחץ ומונעות שינוי… רוני משנה דפוסי חשיבה ועושה זאת באינטליגנציה גבוהה, מכניסה יופי נקי, אור, רוגע והתרגשות מלאת הומור לתוך תהליך השיפוץ.

יחידה ומיוחדת.

נקודה!"

"רוני היא שילוב נדיר של כישרון מדהים וטביעת אצבע ייחודית, עדינות הרמוניה ויופי, שיגרמו לכם לרצות להישאר בבית החדש והמושלם שלכם עוד ועוד ועוד…"

טלפון: 0526008219

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Handmade by Roni
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully