וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיק אפ בורגר - המקום הכי טעים, ביתי ואיכותי לאכול המבורגר!

בשיתוף פיק אפ בורגר

20.1.2021 / 9:15

שני צעירים רעבים (תרתי משמע), החליטו להקים המבורגריה טעימה במיוחד, הכל בעבודת יד. תוך 4 חודשים הפכו לאחד המקומות הטעימים בארץ, ועם קונספט שווה ממש!

פיק אפ בורגר. פיק אפ בורגר,
פיק אפ בורגר/פיק אפ בורגר

הרעיון התחיל לפני כשנתיים, החברות, עוד הרבה לפני כן. אביחי פרץ ונועם אביטל, חברים טובים בני 24 מלוד, פתחו לפני 4 חודשים (כן.. בשיא תקופת הקורונה) את 'פיק אפ בורגר' - המבורגריה שכנגד כל הסיכויים מצליחה בצורה פנומנלית!

פתיחת מסעדה בזמן קורונה - סיכון מחושב שהשתלם

שאלתי אותם האם לא חששו מעיתוי פתיחת המסעדה? הם ענו שאני לא היחידה ששואלת: "אמרו לנו שזה טירוף לפתוח עסק בתקופת קורונה", נזכר אביטל. "רוב האנשים שדיברנו איתם אמרו לנו שאנחנו מטורפים, כולל הבנקאי. החלטנו בכל זאת ללכת על זה, עם תמיכה כלכלית, נפשית ופיזית מהמשפחות של כל אחד מאיתנו. כמונו, גם הם האמינו במוצר שלנו ובנו".

ההימור השתלם וכיום רבים מהאזור, מרחבי לוד ומערים סמוכות, מגיעים כדי לתת ביס ויותר בקציצה העסיסית, עליה עומלים השניים מדי יום: "ההמבורגר שלנו עשוי עבודת יד מבשר כשר ואיכותי, שנטחן בפחות מ-24 שעות לפני האכילה. אנחנו אישית טוחנים את רוב הבשר ומכינים בעצמנו את כל הרטבים והתוספות, החל מהקטשופ סלק, קונפי מנגו אננס, ריבת בצל, גוואקמולה, צ'ימיצ'ורי ועד הנאגטס וטבעות הבצל".

פיק אפ בורגר. פיק אפ בורגר,
פיק אפ בורגר/פיק אפ בורגר

המבורגר של החיים - תפריט איכותי שמגרה את החך ואת חוש ההומור

התפריט העשיר והססגוני (כבר אמרנו שהכל עבודת יד, ומבשר איכותי וכשר?), מעוצב בסגנון רחוב ניו יורקי מגניב במיוחד, ומקושט בכתובת ניאון המתכתבות עם העיצוב המהמם של המקום. המשפט שמתחיל את התפריט: 'לשם כך התכנסנו', המבטא את השילוב הבינלאומי של ההמבורגר עם השורשיות והציוניות, שמייצגות המילים החקוקות על מגילת העצמאות.

ההמבורגרים הקלאסיים כוללים את ה'קלאסי לאסי', 'המבורגר נהוראי', 'נאגטס בורגר' ועוד. בין הספיישלים (מוגשים כולם בליווי צ'יפס מתובל): 'המבורגר של החיים', צ'פאצ'נגו ו''אבוקדו וזה'.

'בין לבין' תוכלו לקבל: נקניק בוטיק, פרח בצל גדול מטוגן ומטובל בבלילת בירה, אצבעות נאגטס מצופה צ'יפס או אפטר מטוגנים.

פרץ מגלה כי על השמות המיוחדים והמקוריים, הם חשבו בעצמם, כפי שחשבו על כל פרט ופרט בתפריט: "התפריט מדבר באותה שפה של המקום: שלטי ניאון, אווירת רחוב, חוש הומור והמשפט הפותח: 'לשם כך התכנסנו', שאומר הכל. הבאנו לכאן משהו שונה, צעיר ומגניב, מבחינת איכות האוכל והאווירה המיוחדת".

פיק אפ בורגר. פיק אפ בורגר,
פיק אפ בורגר/פיק אפ בורגר

חברות ועסקים - במקרה הזה, מתכון להצלחה

הם הכירו בגיל 12 כשגרו בסמוך ושיחקו יחד, חברות אמיצה שהמשיכה והתחזקה עם הזמן. זמן קצר לאחר השחרור, פרץ יצא לטייל במרכז אמריקה וארצות הברית במשך חצי שנה, ולאחר מכן המשיך לדרום אמריקה. בפרו התאחדו השניים ויצאו ל'טיול הגדול', שם התחילו לחלום יחד על מקום משלהם - המבורגריה בעיר הולדתם - לוד. לפני כחודש חגגו יחד (בהפרש של חודש) את גיל 24. שלושה חודשים לפני, הכריזו על פתיחת 'פיק אפ בורגר', הבייבי שלהם.

אביטל מספר כיצד החליטו לפתוח המבורגריה בעיר הולדתם: "בראש ובראשונה, היה לנו חשוב להביא אוכל איכותי וכשר למקום בו זה חסר. התמקדנו בשכונה הספציפית, כדי להביא אופציות להמבורגר טוב, כשר ולא יקר, דבר שקשה למצוא בתל אביב. תושבי השכונה, העיר והאזור זוכים לאוכל כשר ובמחירים סבירים וגם, זה יכול להוציא את הסטיגמה ולהוכיח שמשהו טוב יכול לקרות במקום בו יותר קשה. יש לקוחות שלא היו מתקרבים לאזור, ובאים רק כדי לאכול את ההמבורגר שלנו וליהנות מהמקום".

פיק אפ בורגר. פיק אפ בורגר,
פיק אפ בורגר/פיק אפ בורגר

"לקוחות מתקשרים ומודים על הארוחה"

שניהם מחייכים ומודים - הולך טוב! בכל יום נמכרים עשרות אם לא מאות המבורגרים, וכך גם הפך המקום לשמח ומשמח. "לקוחות מתקשרים אליי אחרי שקיבלו את המשלוח (זמן קורונה) ומודים לי על ההמבורגר האיכותי והארוחה הטעימה. הרבה גם מעריכים את העובדה שאנחנו צעירים ומלאי מוטיבציה" אומר אביטל.

פרץ מסביר את דרך החשיבה שהביאה אותם עד הלום: "הסיכון המחושב השתלם. החלטנו לשכור מקום קטן, כדי להתחיל בקטן. כך יצרנו מצב שאם ניפול לא ניפול בגדול. התוכנית העסקית והצעדים הזהירים שעשינו הוכיחו את עצמם".

פיק אפ בורגר. פיק אפ בורגר,
פיק אפ בורגר/פיק אפ בורגר

שאלתי אותם, מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים, אחרי הכל הם בתחילת הדרך... אביטל: "אנחנו רוצים להתפתח ולהתקדם, לסניפים נוספים ואולי לרשת, מבלי לוותר על האיכות, הביתיות והכשרות. אחרי שנבסס נכס מניב שמרוויח טוב ומשרת מגוון לקוחות ברחבי הארץ, אני רוצה ללמוד מנהל עסקים ולסחור בבורסה. אני יודע שאני בוגר לגילי ושרוב הבחורים שחזורים מטיול בצבא עדיין מחפשים את עצמם. אני יודע בדיוק מה אני רוצה, מנוע צמיחה כבסיס ולאחר מכאן לגדול ולהתפתח".

פרץ: "כמו שאמרת, אחרי הכל אנחנו רק בתחילת הדרך" הוא מחייך ומוסיף: "אני מאוד מאמין בנו, בהמבורגר במיוחד. בגדול, החזון הוא להתפתח ולהתקדם אם זה בעסק ואם זה באופן אישי. ללכת ללמוד זה לא היה נושא לוויכוח אצלנו, וכרגע המטרה היא להמשיך בעבודה קשה, התמדה ובצפייה למזג את העסק עם הלימודים, ולפתח אותו ואותנו כמה שרק אפשר".

כל ביס שווה את הנסיעה, בין אם אתם גרים בסמוך או רחוק יותר. אחרי הארוחה, יישאר לכם טעם של עוד.

מומלץ בחום!

פיק אפ בורגר

כתובת: ז'בוטינסקי 1, לוד

הזמנות ומשלוחים: 077-320-7130.

מומלץ גם להיכנס לאתר, וליהנות מהתפריט המלא והסגנון המהמם>>

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פיק אפ בורגר
  • עוד באותו נושא:
  • המבוגר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully