וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו שני בן שמעון- עולם שלם של טקסטיל לחדרי ילדים ותינוקות

בשיתוף סטודיו שני בן שמעון

19.1.2021 / 14:33

בשנים האחרונות חלה עלייה בדרישה למוצרי תינוקות בעיצוב אישי, מוצרי טקסטיל מיוחדים שיעניקו חדר חלומי לקראת בואו של הרך הנולד. מצאנו עבורכם עסק מיוחד ונעים שיעזור לכם להתכונן בצורה המיטבית לקראת האירוע ויותר מזה - יתרגש יחד אתכם

סטודיו שני בן שמעון. סטודיו שני בן שמעון,
סטודיו שני בן שמעון/סטודיו שני בן שמעון

הכירו את סטודיו שני בן שמעון, המתמחה בעיצוב חדרי תינוקות ובתפירת טקסטיל ואקססוריז נלווה לגיל הרך. פגשנו את שני, בעלת העסק, וביקשנו ממנה שתכניס אותנו לעולם שלה. "העסק נולד מאהבה לתחום, לעולם העיצוב ומאהבה גדולה שלי לבדים. לאחר הלידה, החלטתי שאני רוצה ליצור לילד שלי משהו משלי, פריט עיצובי לחדר שלו שאני יצרתי בידיים שלי והושקעה בו מלוא המחשבה ואהבה. כשזה הצליח, זה היה פשוט ממלא ומספק".

בעקבות החשיפה הגדולה לה זכו הפריטים שיצרה שני, נולד גם הביקוש למכירה ועיצוב פריטים נוספים, דבר אשר היווה את הטריגר לפתיחתו של הסטודיו. "רכישה של מוצרים מוכנים וארוזים ברשתות הגדולות, מגבילה את הלקוח לטעם ולמידות ממבחר מסוים שלרוב הוא דל. במוצר מוכן לא ניתן לעשות שינויים או התאמות. אנחנו יצרנו אפשרות לכל אחד לרכוש פריט עיצובי לפי הצורך שלו, בלי הגבלות ותנאים. לקוחה פונה אלי ורוצה שאנסה להגשים לה את החדר המושלם עבורה. אני לוקחת את החזון שלה בשתי ידיים ומשלבת אותו עם הקו העיצובי שלי, אם זה ע"י ייעוץ לשילוב בדים מושלם בעיני או תוספת רקמה מיוחדת שתקפיץ את המראה. זה שיח משותף בו אנחנו בעצם יוצרות חלום וסביבה נעימה ובטוחה לבייבי החדש לגדול בו".


הסטודיו הוקם לפני כ-7 שנים בקרית מלאכי ומאז צבר ניסיון רב בתחום הטקסטיל לילדים ותינוקות.
עם השנים, החליטו יחד שני ובעלה עידן לבצע צעד אמיץ והחליטו לקיים קורס מקיף בתחום ייצור פריטי טקסטיל מעוצבים. "לאור הדרישה ותוך כדי העשייה, פנו אלי המון בנות לשיעורי תפירה אישיים או כאלה שהיינו רוצות עצה טובה או טכניקה ליצירת מוצר. תחילה הייתי מסרבת בנימוס או עוזרת איפה שרק אפשר, אבל כשהבנתי שהדרישה היא גדולה ולאחר המון פניות החלטתי שאני לוקחת את זה צעד קדימה ופותחת קורס מקיף שמסביר את הטכניקות המדויקות ליצירת המוצר המושלם". לאחר תכנונים רבים והשקעה לא קטנה - זה קרה. הסטודיו החל להציע קורס בוטיק איכותי ללימוד המקצוע.

סטודיו שני בן שמעון. סטודיו שני בן שמעון,
סטודיו שני בן שמעון/סטודיו שני בן שמעון

הקורס מורכב מ-7 מפגשים מרתקים שבהם לומדים המשתתפים את כלל הכישורים הנדרשים לצורך יצירת פריטים מעוצבים ברמה גבוהה. בסיום הקורס יוכלו המשתתפים לפתוח עסק פרטי לייצור פרטי טקסטיל בעיצוב אישי. הקורס מתמקד במספר נושאים ביניהם תפירה, גזירה, בחירת בדים וחומרי גלם מתאימים ויצירת גזרות שונות.

הקורס פונה לנשים וגברים כאחד אך מגיעות אליו בעיקר נשים לפני לידה או אחרי לידה אשר מבינות את הפוטנציאל בתחום פרטי טקסטיל והאקססוריז עם טאץ' עיצובי מיוחד ואישי. כל משתתף יכול לבחור מתוך מגוון עצום של בדים את המרקם והצבע הנכון בשבילו. בסוף, אותו משתתף יכול לצאת עם סט שלם לעיצוב החדר הכולל בין היתר משטחי החתלה אותיות לתלייה על הקיר סטים מרשימים לעגלה וכד'.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטודיו שני בן שמעון. סטודיו שני בן שמעון,
סטודיו שני בן שמעון/סטודיו שני בן שמעון

הסטודיו המרשים בנוי מ-2 קומות וממוקם ברחוב חלוצי התעשייה 11 בעיר. בקומה הראשונה נמצאים כלל המכשירים והמכונות לייצור הפריטים, מכונות חיתוך, תפירה וגזירה. בקומה השנייה נמצאת כיתת הלימוד בה מתרחש הקסם: "ברמה האישית, יש משהו מעצים בלהעביר את הידע שלך הלאה תוך כדי עשייה ומתוך ניסוי וטעיה. גם מבחינה חברתית זה גם מאוד מספק, לא רק עבורי אלא עבור הבנות. הגאווה הכי גדולה שלי היא המהירות שבה נוצרה קהילה של בנות. יש לנו קבוצת וואטסאפ גדולה של כל בנות הקורס, החל מהמחזור הראשון, בה אנחנו משתפות, עוזרות ותומכות אחת בשנייה. אני נדהמת לראות אותן צומחות ומתפתחות, יש הרבה פרגון והעצמה נשית פרופר. אני אפילו מפנה לקוחות לבוגרות הקורס בתקופות עומס אצלי. אני שותפה מלאה שלהן והן שותפות אחת של השנייה, הפכנו להיות משפחה גדולה של עזרה הדדית".

במהלך הסיור בסטודיו, שמנו לב לדרך המיוחדת שבה מתנהגים עם הבדים והכבוד שמעניקים להם. שאלנו את שני מה עומד מאחורי העניין: "זה מאוד ברור שהבדים הם הלב של הסטודיו. כל פריט ומוצר בסטודיו מיוצר באמצעות בדים איכותיים שהם 100% כותנה, אשר מיועדים במיוחד לתחום הטקסטיל לגיל הרך. בשנה האחרונה התחלנו גם לייבא בדים בייבוא אישי, כך שכל בד שנמצא כאן נבחר בקפידה והותאם לצורך ולעשייה שלנו. מעבר לזה, יש גם בדים מיוחדים שהם בייצור אישי שלנו ובדים מכותנה אורגנית".

המוטיב המיוחד ביותר של הפריטים הוא הרקמה. "אנחנו ספקים ויבואנים של מכונות רקמה, ואני מעבירה הדרכות מקצועיות לרקמה. עם השנים ועם המון ניסיון בתחום הגענו לחומרי גלם מאוד איכותיים ומדויקים ליצירת הרקמה המושלמת - תוספת טאץ' ייחודית שאנחנו משלבים גם בפריטים שאני מעצבת וגם כטכניקה נוספת בקורסים".

מצפייה בתהליך העבודה, ניכרת ההשקעה והתכנון הקפדני שנעשה ביצור כל פריט, עד הפרטים הקטנים ביותר. "לפעמים קל לשכוח שמדובר בסופו של דבר בעבודת יד. כל פריט הוא מתוכנן מהתחלה ועד הסוף וזו עבודה מאוד קשה. קשה-אבל מספקת בטירוף. יש כאן שעות של תכנון, הכנה מקדימה וחשיבה על כל הפרטים הכי קטנים ודייקנות ברמה הגבוהה ביותר".

שני שיתפה אותנו בהנאה שנוצרת לה במהלך העשייה ביום יום שלה: "העבודה עם בדים זה משהו שקשה לתאר אותו במילים. זו אהבה זו ממש התמכרות. להיכנס לחנות לבדים מבחינתי זה כמו להיכנס לחנות ממתקים- שפע עצום של בדים בצבעים, גוונים ומרקמים שונים." היא מוסיפה: "אבל בסוף, כמובן שהאינטראקציה עם הבנות בקורס הוא הדבר הכי מהנה. צריך להבין - תחום העיצוב זה ליצור משהו מ-0 וזה משהו שמבחינתי הוא ממכר. הפרגון והאהבה שאני ועידן מקבלים גם מהלקוחות שרוכשות בדים הוא לא מובן מאליו! אנחנו עובדים מאוד קשה לתת שרות טוב ואיכותי והמאמץ משתלם ואנחנו ומעריכים זאת מאוד".

תקופת הקורונה שינתה את חוקי המשחק מבחינת הסטודיו. שני מספרת: "אנשים רבים ישבו בבית במהלך הסגר הראשון ופשוט היו בפייסבוק ובאינסטגרם. החשיפה לפתע גדלה והחלטנו שאנחנו חייב לתת לכך מענה ולא להיכנע למצב. המשכנו להגדיל את מלאי הבדים שלנו וחומרי הגלם למעצבות הסטודיו גדל וייצרנו מוצרים חדשים ומיוחדים שמתאימים לגיל הרך".

סטודיו שני בן שמעון. סטודיו שני בן שמעון,
סטודיו שני בן שמעון/סטודיו שני בן שמעון

על אף משבר הקורונה, החליטו שני ובעלה להשהות את העברת הקורסים בזמן הסגר ובשונה מעסקים רבים אחרים, לא נעשה כל שימוש בתוכנת זום במטרה להעביר את הידע שלהם: "זה קורס שאי אפשר להעביר אותה באמצעות זום. יש חשיבות עליונה לכך שהקורס היא באופן אישי יותר שבו נפגשים, מדברים, מעלים רעיונות, יוצרים ביחד- זה כל הקסם". לצד זה, פעילות מכירה של פרטי טקסטיל מעוצבים נמשכת בחנות האונליין החדשה והמיוחדת של הסטודיו.

חלק מרכזי בעשייה של שני הוא נושא שקרוב לליבה - העצמת נשית. שני מקפידה להמשיך וללוות את המשתתפות בסיום הקורס, שם על פי דבריה מתחיל האתגר האמתי. הליווי של שני מתבטא בייעוץ מקצועי וגם מבחינת תמחור ועלויות. "זה דבר שמאוד חשוב לי בעשייה. ללוות את אותם משתתפים בסיום הקורס בדרך אל ההצלחה. זה מחמם את הלב לראות כשמגיעה משתתפת שהיא ובעלה מובטלים - פתאום גם הבעל לומד ליצור ולרקום וזה מייצר להם הכנסה בימים המורכבים האלו".

בעתיד, מתכננת שני ובעלה לפתוח הנגר מיוחד שיוקדש כולו לקורסים ולמידת מכונות רקמה ממוחשבות ותפירה, שיסייעו להם ליצור מגוון גדול ורחב של מוצרי טקסטיל. "מבחינתי זה להיות תמיד בעשייה ולגעת בדברים חדשים שטרם הגיעו אליהם, להיות השראה לאחרים".

סטודיו שני בן שמעון" מוצרי טקסטיל ואקססוריז נלווה בעבודת יד לחדרי ילדים

חושבת שיש לך את זה אבל לא יודעת מאיפה להתחיל? להצטרפות לקורס תפירה מקיף למוצרי טקסטיל לחדרי ילדים צרי קשר במספר 050-6698171

פייסבוק

אינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף סטודיו שני בן שמעון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully