וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iDENTX המרכז להשתלות שיניים ושיקום הפה

בשיתוף ד"ר פיראס עזאם

19.1.2021 / 12:18

חדשנות, ניסיון ומקצוענות - כל אלו ועוד הן מנת חלקו של ד"ר פיראס עזאם, מנהל מרפאת השיניים iDENTX המרכז להשתלות שיניים ושיקום הפה, אותו אפשר למצוא בנוף הגליל

ד"ר פיראס עזאם, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

ד"ר עזאם, נעזר בטיפוליו בטכנולוגיה החדישה ביותר של מערכות הלייזר כדי לתת את הטיפול הטוב והיעיל ביותר ללקוחותיו, עם דיוק ושלמות שלא נראו עד עכשיו.

איזה סוגי טיפולים ניתן לקבל אצלך?

"במרכז מעניקים את כל סוגי הטיפולים ברפואת שיניים: השתלות שיניים ותוכניות מורכבות לשיקום ואסתטיקת הפה, מגוון שיטות ליישור שיניים, טיפול נחירות בלייזר, טיפולי חניכיים בלייזר, רפואת שיניים כללית בלייזר".

במרכז של ד"ר עזאם תמצאו את מיטב המומחים מענפי רפואת השיניים השונים ולכל הגילאים תחת קורת גג אחת לנוחות המטופל, כאשר אחת ההתמחויות המרכזיות שלנו היא לבצע טיפולים מורכבים ללא חדירה פולשנית ובכך להוביל להחלמה מהירה, תוך דגש על חוויה נעימה ואווירה משפחתית, וכן בליווי ותמיכה פסיכולוגית לשמירה על הפן הנפשי של מטופלים עם חרדה מרופא השיניים.
נוסיף ונדגיש שהטכניקות שמשתמשים בהם לשיקום הפה הן מהטובות והמתקדמות בעולם: אמצעים דיגיטליים מתקדמים מאוד שמאפשרים הדמיה דיגיטלית, השתלת שיניים ממוחשבת, ומערכות לייזר דנטאליים שהן בעצמן מהפכה אמיתית בעולם רפואת השיניים.

ספר לנו על טיפול מיוחד שאתם מבצעים בטכנולוגיה חדישה?

ד"ר עזאם צבר אין-ספור הצלחות בעולם הטיפול בלייזר לנחירות ודום נשימה. טיפול המבוצע בתוך הפה, אינו פולשני, ידידותי ומשפר משמעותית את איכות השינה של המטופל וכתוצאה גם את איכות החיים שלו. למעשה, 30%-40% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל סובלים מהבעיה הזאת, העלולה לגרום לסיבוכים רפואיים עקב כך שהגוף לא מקבל מספיק חמצן במהלך הלילה. באמצעות הטיפול הייחודי בלייזר, מעבירים פעימות לייזר לחך הרך וחלל הפה ותורמים למיצוק רקמות פנימיות, ללא כאבים וללא הזרקת חומרים לגוף וב-4 פגישות מצליחים לטפל בבעיה".

למרות שבחירת מרפאת שיניים או רופא שיניים הינה משימה מסובכת ביותר, במרכז להשתלות שיניים ושיקום הפה iDENTX חסכנו לכם את הזמן והבאנו לכם את מיטב המומחים ממגוון הענפים ברפואת השיניים לכלל המשפחה, תוך שימת דגש על טיפולים איכותיים ביותר, טכנולוגיה וחדשנות על, מקצוענות ויסודיות של הצוות והרופאים, היגיינה וסטריליות של המרפאה, והחשוב מכל יחס אנושי מדהים.
כעת לאחר הראיון עם ד"ר עזאם, הצלחתם להיחשף לרמה אחרת של טיפולי שיניים, ונשמח לארח אתכם לפגישת ייעוץ לקבלת תוכנית טיפול מותאמת במיוחד עבורכם.

בשיתוף ד"ר פיראס עזאם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully