וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר מצקפלי - מתמחה בהחלקות שיער

בשיתוף איתמר מצקפלי

18.2.2021 / 16:53

לכבוד השנה האזרחית החדשה וכחלק מהתרומה שלנו למשק הישראלי בימי הקורונה, החלטנו להעניק את הבמה לאנשי המקצוע השונים, שנשארו לעמוד על הרגליים ולתת שירות מכל הלב

עבודה של איתמר מצקרפלי. -,
עבודה של איתמר מצקפלי/-

בשבועות האחרונים שלחנו שאלון ל 2,500 קוראים מאזורים שונים בארץ אשר רשומים במערכת, ובשאלון ביקשנו מכל אחד מהם לציין שם של שני אנשי מקצוע שונים שאותם רוצים לציין לטובה. השם שבלט באזור חיפה והקריות היה איתמר מצקפלי, מעצב שיער ותיק ומוערך.

מפיק חבר המערכת קפץ למספרה שלו בשדרות ירושלים 51 בקריית ים, אלו הם הרשמים שהביא עימו בחזרה.

איתמר מצקפלי. איתמר מצקפלי,
איתמר מצקפלי/איתמר מצקפלי

תחילת הדרך

איתמר מצקפלי הוא מעצב שיער מוכר באזור חיפה והקריות. את רזי המקצוע למד כאשר נסע במיוחד לארה"ב ובמשך 5 שנים עבד במספרות מובילות בניו יורק, והיום שמו הולך לפניו כמומחה בכימיה, צבעים, גוונים, בליאז', תספורות אופנתיות עדכניות, קווים והחלקות שיער.

המרכז לעיצוב השיער שלו מורכב משתי קומות. בקומת הקרקע נמצאת המספרה ובקומה השנייה מצאתי שני חדרי קוסמטיקה, עם שירותי מניקור, פדיקור וטיפולי קוסמטיקה נלווים. כך שמדובר במעטפת מושלמת ומפנקת לכל אישה שחפצה להיראות יפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איתמר מצקפלי. איתמר מצקפלי,
עבודה של איתמר מצקפלי/איתמר מצקפלי

תפיסת העולם

כאשר ישבנו על כוס קפה, שאלתי את איתמר מצקפלי מה הדבר החשוב ביותר עבורו כאשר מגיעה אליו לקוחה חדשה, הוא סיפר: "בריאות השיער, זה הדבר הכי חשוב לי, כי לא משנה באיזה טיפול מדובר, אני קודם כל מעוניין לראות שיער בריא, על מנת שתספורת, צבע, החלקה, כל דבר, יהיו מושלמים".

איתמר מצקפלי. איתמר מצקפלי,
עבודה של איתמר מצקפלי/איתמר מצקפלי

החלקות שיער

הדאגה הזו לפרט הקטן והחשוב כל כך, בריאות השיער, זו הסיבה מדוע שמו של איתמר מצקפלי הולך לפניו כמי שמצליח לבצע את החלקות השיער הטובות והאיכותיות ביותר. לא פעם הגיעו אל שולחן עורך המערכת שאלות מצד נשים שביקשו לדעת יותר על עולם ההחלקות, לכן ביקשנו מאיתמר מצקפלי לפרט עבורנו על סוגי ההחלקות השונות. בכל הנוגע לעולם החלקות השיער יש שלושה סוגים של החלקות:

החלקה יפנית

מדובר בסוג ההחלקה הראשון שנכנס לארץ לפני כמה שנים טובות. היא אכן מחליקה את השיער, אך לא נותנת מענה לשיקום השיער וגם מוגבלת ליישום. בנוסף, היא גם מייבשת את השיער, כך שאי אפשר לעשות בה שימוש על כל סוג שיער.

החלקה ברזילאית

ההחלקה הברזילאית, או בשמה האחר החלקת קראטין, נועדה לשקם ולהעניק ציפוי לשיער. היא מתאימה לכל סוגי השיער, אבל התוצאה הסופית שלה מוגבלת וגם לא נשארת לאורך זמן. ההחלקה הברזילאית לא בריאה, מאחר והיא מכילה פורמלין, חומר משמר שלא בריא לגוף האדם.

החלקה אורגנית

לפני מספר שנים עברנו לעשות שימוש בהחלקה אורגנית, כאשר גם לסוג ההחלקה הזה יש מספר חברות שונות שמוציאות סדרות כאלה ואחרות. אני בחרתי לעבוד רק עם חברת "מג'סטיק קראטין", מאחר וזו נחשבת לחברה המובילה כיום בעולם. מעבר לעובדה שמדובר בהחלקה אורגנית מאוד יעילה ומצליחה, החברה עצמה מעניקה מגוון חומרים נלווים לשחזור ומבנה השערה, מעניקה פתרונות מתקדמים לאיכות ושיפור השיער באופן שמעולם לא היה קיים קודם לכן.

לכן, ההחלקה הזו מביאה לתוצאה הטובה ביותר מבחינת איכות ההחלקה, היא מתאימה לכל סוגי השיער, עבה, דק, פגום, צבוע, הכל מהכל, וגם בריאה.

עוד למדתי, כי החומרים הנלווים של "מג'סטיק קראטין" מכילים נוסחאות ייחודיות שמורכבות מחומרים טבעיים, ריכוז גבוה של שמנים טבעיים, חומצת אמינו חיונית, ויטמינים שחודרים אל תוככי השערה ועוד.

לא יכולתי שלא להוריד בפני איתמר מצקפלי את הכובע.יצא לי לבקר ולראיין לא מעט ספרים ברחבי הארץ, אולם מעולם לא קיבלתי הסבר מפורט וענייני כל כך שעשה לי סדר בעולם ההחלקות.

איתמר מצקפלי. איתמר מצקפלי,
עבודה של איתמר מצקפלי/איתמר מצקפלי

תוכניות לעתיד

לפני סיום הפגישה, שאלתי את איתמר מצקפלי מה הוא מתכנן להמשך הדרך שלו בתחום, הוא חייך וסיפר: "מצד אחד כבר ראיתי ועשיתי המון, אם זה כאשר עבדתי בארה"ב, וגם עכשיו, בארץ, אני מרגיש כי הגעתי לנחלה שביקשתי לעצמי. אולם האופי שלי לא נותן לי מנוח, אני כל הזמן מחפש כיצד אני יכול להשתפר עוד ועוד, מאחר ומדובר בתחום שקרוב לליבי במשך שנים רבות. אני מאמין כי מי שלא מתקדם ומוסיף לעצמו, פשוט דורך במקום ואז הולך אחורה, כי התחום הזה כל הזמן משתנה ויש דברים חדשים שצריכים ללמוד ולהכיר. לכן אני דואג לצאת להשתלמויות, בארץ ובחו"ל, כי תמיד יש לאן לשאוף".

במערכת "הנבחרים" נמשיך לעקוב אחר איתמר מצקפלי, מעצב שיער מומחה, מקצועי שמעניק שירות אדיב למאות נשים באזור חיפה והקריות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-4008260

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף איתמר מצקפלי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully