וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אורמדיקס, האקנה תעלם במהירות שיא

בשיתוף אורמדיקס

18.1.2021 / 17:13

תחילת דרכה של אורית בן יהודה לא הייתה הכי פשוטה, אלא שאז הגיעה נקודת מפנה וכיום היא כבר הבעלים של "אורמדיקס", מכון לקוסמטיקה רפואית בפתח תקוה. אורית הגיעה אלינו לאולפן כדי להסביר לנו על כל מה שחדש בתחום ועל הסיפור הלא שגרתי שלה

אורמדיקס, אורית בן יהודה/אולפן הנבחרים

הכירו את אורית בן יהודה, מנהלת ועובדת כקוסמטיקאית רפואית במכון אורמדיקס, אותו ייסדה לאחר שנים של ניסיון בתחום הקוסמטיקה הרפואית.
כאשר התחילה את דרכה כקוסמטיקאית למדה שיטות מיושנות ולא רלוונטיות, שגרמו לה לבצע נזק בעור של מטופלת. זוהי נקודת התפנית שהובילה אותה להבין כי עליה לשנות שיטה ולדבוק בגישה שונה - הקוסמטיקה הרפואית, ולמדה מהטובות והמובילות בתחום.

איזה טיפולים ניתן למצוא אצלך בקליניקה?

"ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים. החל מהסרת שיער, טיפולי פנים, אפילציה, טיפולים נגד צלקות, טיפולים בעומק העור, וטיפולים נגד אקנה כמובן".

שאלנו את אורית, מהם הגורמים לאקנה?

"אקנה יכול להגיע מכל כך הרבה גורמים. החל מגנטיקה, הורמונים, סטרס, תזונה לא נכונה. בשל משבר הקורונה אנחנו עדים לעלייה בכמות האקנה אצל אנשים בעקבות הלחץ והחרדה".

מהן השיטות שלך בטיפול באקנה?

"יש את השיטה ההוליסטית. מגיע מטופל עם אקנה, דבר ראשון אשאל אותו אם קרו שינויים בחיים. וכמובן שאחר כך יש לי את הפתרונות המקצועיים בהם אני מטפלת".

אז כפי שלמדנו היום, יש דרכים לטפל באקנה וזו ממש לא גזרה שאתם חייבים להשלים איתה. אם אתם מוכנים ומוכנות להילחם בתופעה המטרידה, פנו לאורית בן יהודה ותקבלו את העזרה הטובה ביותר.

בשיתוף אורמדיקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully