וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפריט המשלוחים הייחודי של מסעדת NG

בשיתוף NG

18.1.2021 / 16:41

במערכת "הנבחרים" יצאנו לשטח לבדוק כיצד מתמודדים בתי העסק השונים עם משבר הקורונה הנוכחי. בכל הנוגע לעולם הקולינרי הגענו אל אחת ממסעדות הבשר הידועות ומשובחות ביותר בישראל, מסעדת NG הממוקמת בנווה צדק בתל אביב

בווידאו: טומהוק של NG/NG

מפיק חבר המערכת קפץ למסעדה ושמע על תפריט משלוחים חדש ועדכני לתקופה הזו ועל הפתעות נוספות.

מסעדת NG היא מוסד קולינרי ידוע בישראל, מדובר במסעדת בשרים איכותית אשר פעילה כבר למעלה מ 17 שנה. הבעלים של המסעדה הוא גיורא אשכנזי, דמות מוכרת בעולם המסעדנות הישראלי כאשר מעבר לניהול המסעדה הוא שותף בחברת ייעוץ ופיתוח לעסקים Forward. ממש לפני הקורונה הוא עוד הספיק להקים פרוייקט ייחודי בשם "הורקה" , בית מקצועי לכל עולמות האירוח וההסעדה.

את מסעדת NG הקים לפני קצת יותר מ 17 שנה והייחודיות של מסעדת הבשרים הזו היא בעובדה שהם מיישנים את הבשרים המובחרים על העצם בתהליך שנמשך בין 21 ל 50 ימים ואף יותר. תהליך היישון הארוך נעשה בטמפ' מבוקרת בחדר יישון מיוחד שנקרא extreme dry aged.

אנטריקוט על עצם. NG,
אנטריקוט על עצם/NG

היישון מעניק לבשרים גוון כהה, רכות מופלאה וניחוח מיוחד, כאשר בין יתר הנתחים במקום ניתן למצוא נתחים גדולים על העצם כמו אנטריקוט, פילה, סינטה ועוד. "ככל שהבשר מיושן כך הטעמים שלו עמוקים ומורכבים יותר", סיפר לי גיורא והוסיף, "לא פעם אנחנו מקבלים הזמנות מראש לשלושה שבועות וקדימה מצד הלקוחות הקבועים שלנו".

בנוסף ליישון של בשרים, במסעדה עצמה מוגשים נתחים מובחרים שמעושנים במעשנה במקום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטייק & צ'יפס. NG,
סטייק & צ'יפס/NG

מסעדת NG בימי הקורונה, איך נערכים למשבר?

גיורא השיב: "קודם כל אנחנו בונים את שירות המשלוחים שלנו, מעבר לעובדה שאנחנו עובדים עם חברות המשלוחים במובילות. בנינו תפריט מיוחד למשלוחים ואפשר למצוא בו ארבעה פריטים מרכזיים. קודם כל המנה הקלאסית של סטייק וצ'יפס, זאת לאור הדרישה ובגלל העובדה כי רוב הלקוחות אינם יכולים להכין סטייק כמו שצריך כאשר סגורים בבתים.

"המנה השנייה היא כריכי בשר גדולים, לחם פרנה מרוקאי אוורירי עם סטייקים ותוספות, משהו נדיר. המנה השלישית היא ההמבורגרים הידועים שלנו, מבשר שנטחן אצלנו במטבח ומנה חדשה עם חשיבה מחוץ לקופסא, פיצה מדהימה עם בשר ואנחנו צופים שהיא תהפוך ללהיט היסטרי".

המשלוחים של מסעדת NG מגיעים כמעט לכל פינה בתל אביב כאשר שעות הפתיחה של המסעדה להזמנות הם בימים א' עד ה' בין השעות 11:00 בבוקר עד 23:00 בערב.בימי שישי החל מ 16:00 עד 23:00 ובימי שבת החל מ 12:00 בצהריים ועד 23:00.

NG בורגר. NG,
NG בורגר/NG

בסגר האחרון בעיריית תל אביב באו לעזרת העסקים בנווה צדק וגם עבור מסעדת NG סגרו את המדרחוב הסמוך למסעדה כך שהוציאו את השולחנות אל מחוץ למסעדה.

שאלתי את גיורא מה עוד הוא יכול לחדש והוא לא איכזב: "בימים אלו השקנו את ה "Ghost kitchen"וכשמו כן הוא, מטבח רפאים ממנו ניתן להזמין תפריטים מיוחדים".
רוצים לגלות עוד? לחצו כאן

מסעדת NG, מסעדת בשרים ותיקה וקסומה, במשך 17 שנה היא משרתת את מי שאוהבים לאכול בשר כאשר מגישה את הנתחים המשובחים ביותר בתל אביב.

לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן

טלפון: 03-5167888

בשיתוף NG
  • עוד באותו נושא:
  • ng
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully