וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטל רודצקי, מעצבת פנים עם סטייל

בשיתוף רויטל רודצקי

18.1.2021 / 16:15

כל מי שהתנסה בניסיונות לעצב את חלל ביתו יודע כי מדובר במשימה מורכבת הדורשת תכנון ודיוק בפרטים. הזמנו לאולפן את אחת ממעצבות הפנים המובילות בישראל, רויטל רודצקי, על מנת לשמוע ממנה על הערך המוסף שמעצבת פנים מקצועית מעניקה לעיצוב החלל

רויטל רודצקי, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

רויטל רודצקי היא לא עוד מעצבת פנים, בנוסף לעיסוקה היא גם מדריכה את דור העתיד של מעצבות הפנים על ידי מנטורינג למעצבות מתחילות.

שאלנו את רויטל, מה היתרונות של מעצבת פנים:

"מעצבת הפנים מהווה קודקוד במשולש בין הלקוח-קבלן-מעצבת.
התפקיד שלי כמעצבת הוא להוביל את הפרויקט מנקודת ההתחלה לנקודת הסיום. תכנון מראש הוא יתרון נוסף, להכיר את הלקוחות, להבין את הצרכים שלהם. לתפור את הבית למידותיו של הלקוח, זו המטרה של מעצב הפנים, הבית זה כרטיס הביקור שלו. נוסף על כך, המעצבת היא עוד זוג עיניים לראות שהלקוח עומד בתקציב, לראות שאין חריגות מיותרות. דבר נוסף שמעצבת הפנים עושה הוא לתווך בין הלקוח לבין בעלי המקצוע בדירה שלו, לראות שהם משדרים על אותו גל".

מהם הטרנדים העיצוביים החמים ביותר לשנת 2021?

"אין ספק שמה שקרה בשנת 2020 השפיע על מה שיקרה בשנת 2021.
הדבר הראשון שאנחנו נראה הוא ביטוי בצבע, צבעים שהיו עד היום על הקירות, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבית. בעיקר מדובר בצבעים חמים כמו חום, צבעים נעימים שנותנים אווירה חמה ועוטפת של בית. הקרמיקה והכיורים יהיו צבעוניים יותר. כל העיצוב של הבר קיימא מבדים ומוצרי מיחזור יבואו גם הם לידי ביטוי".

אז אם אתם נמצאים לקראת שיפוץ מקיף או בנייה של סביבת המגורים שלכם, מעצבת הפנים רויטל רודצקי, היא הכתובת עבורכם לעיצוב דירת החלומות שלכם.

בשיתוף רויטל רודצקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully